TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. febr. 19. 9h:23'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 4
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! A járatban sötét félhomály van. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 559.]

ff 127 28 636 felt. fegyverváltás: 127 28 636
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << ököl << Végítélet. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

lm 8 6 7 mozogsz 8 6 7
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr (#252). A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a lidércúr fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lidércúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. [304 : 9] (vámpirizáció: +39 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy zombi mágus (#389) lakik itt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus oszladozó fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mágus jobb lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal megdöföd a zombi mágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. [335 : 34] (vámpirizáció: +16 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [7. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc (#388) van előtted! (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] [18 pontot használtál fel, van még 541.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ft 389 1 támadod a 389. szörnyet
FT 389 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ft 388 1 támadod a 388. szörnyet
FT 388 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ftv 142 389 felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot a 389. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ftv 134 388 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 388. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

lm 8 6 12 mozogsz 8 6 12
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [6. PONT.] Egy bolyongó lidérc (#388) lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 453 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 3434 tapasztalati pontot kaptál. [453 : 0] Egy csontgólem (#392) lakik itt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb oldalát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a csontgólem testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Végítélettel jól megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a csontgólem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. [476 : 202] (vámpirizáció: +54 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Összefutsz egy barna hajú, csillogó szemű, bajuszos gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy gólem talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót, egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Folytatod az utat. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus (#389). Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mágus testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a zombi mágus jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) A zombi mágus csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. [335 : 28] (vámpirizáció: +46 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [24 pontot használtál fel, van még 517.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 497.]

lm 10 16 14 mozogsz 10 16 14
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [9. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Egy csontgólem (#392) lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöfködöd a csontgólem testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. [448 : 220] (vámpirizáció: +84 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester (#251) van előtted! Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2103 tapasztalati pontot kaptál. [306 : 5] (vámpirizáció: +52 ép) (-11 vp) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal megdöföd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. [340 : 0] (vámpirizáció: +46 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy lélekorzó (#390) lakik itt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekorzó fekete testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekorzó nyakát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal megdöföd a lélekorzó bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. [349 : 51] (vámpirizáció: +50 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [13. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem (#392) van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel megdöfködöd a csontgólem bal lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal megérinted a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. [455 : 191] (vámpirizáció: +87 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [39 pontot használtál fel, van még 458.]

kpcs 3 14 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot használtál fel, van még 438.]

lm 20 4 21 mozogsz 20 4 21
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Egy bolyongó lidércet pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 3434 tapasztalati pontot kaptál. [451 : 0] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [15. PONTON vagy.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [21. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 23 23 22 mozogsz 23 23 22
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [23. PONT.] Egy halottidézőt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 103 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halottidéző testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {KCC:} Cápafoggal jól megszurkálod a halottidéző foszló testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halottidéző, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halottidéző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. [374 : 237] (vámpirizáció: +55 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lidércurat pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr bal vállát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. [340 : 6] (vámpirizáció: +49 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy bolyongó lidérc (#388) lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 451 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 3434 tapasztalati pontot kaptál. [451 : 0] Egyhelyben toporogsz. Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [22. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 21 22 24 mozogsz 21 22 24
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Egy lélekorzó (#390) lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekorzó fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekorzó fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a lélekorzó jobb lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A lélekorzó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lélekorzó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. [350 : 46] (vámpirizáció: +47 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [4. PONTON.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [21. PONT.] Egy halottidézőt veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halottidéző jobb lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a halottidéző fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halottidéző megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 28 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. [348 : 42] (vámpirizáció: +47 ép) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halottidéző (#391). No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halottidéző testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a halottidéző jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A halottidéző kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. [483 : 32] (vámpirizáció: +47 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester (#251) van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. [465 : 12] (vámpirizáció: +46 ép) (-11 vp) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus (#389)! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus bal lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mágus jobb karját. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal megdöföd a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. [355 : 42] (vámpirizáció: +49 ép) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [24. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [27 pontot használtál fel, van még 381.]

kpcs 3 24 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

lm 11 16 18 mozogsz 11 16 18
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [11. PONT.] Egy halottidézőt pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halottidéző fejét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a halottidéző foszló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halottidéző harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. [368 : 29] (vámpirizáció: +52 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 445 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 3434 tapasztalati pontot kaptál. [445 : 0] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontgólem (#392)! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a csontgólem testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Végítélettel jól megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal megbököd a csontgólem testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. [429 : 230] (vámpirizáció: +80 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [17. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [36 pontot használtál fel, van még 345.]

kpcs 3 18 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 27 3 13 mozogsz 27 3 13
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] Egy zombi mágust veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mágus testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Cápafoggal megdöföd a zombi mágus nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. [413 : 47] (vámpirizáció: +62 ép) Felhasználod a manakristályt. (+1174 varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [27. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 6. PONTRA. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus rothadó testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mágus fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a zombi mágus bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védelmez.) A zombi mágus néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. [342 : 34] (vámpirizáció: +46 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [13. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [17. PONTON.] [45 pontot használtál fel, van még 300.]

lm 30 27 33 mozogsz 30 27 33
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem (#392). Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Végítélettel tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. [472 : 224] (vámpirizáció: +89 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lélekorzót pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó egyik csápját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lélekorzó fejét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöfködöd a lélekorzó testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. [348 : 57] (vámpirizáció: +47 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc (#388). Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 453 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 3434 tapasztalati pontot kaptál. [453 : 0] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [27. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve dimenzióugrás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [30. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [31. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [33. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [36. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó (#390). A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekorzó fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (41 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekorzó bal vállát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a lélekorzó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. [337 : 76] (vámpirizáció: +48 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [3 pontot használtál fel, van még 241.]

kpcs 3 38 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 37 42 39 mozogsz 37 42 39
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [36. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [37. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [43. PONTRA.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [40. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [39. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 229.]

kf 533 467 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 467. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

lm 905 44 44 mozogsz 905 44 44
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [44. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bolyongó lidérc (#388). Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 443 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 3434 tapasztalati pontot kaptál. [443 : 0] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus (#389)! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mágus fejét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a zombi mágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A zombi mágus csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. [351 : 31] (vámpirizáció: +47 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó (#390). Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó fekete testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekorzó bal oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a lélekorzó jobb oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. [357 : 50] (vámpirizáció: +50 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző (#391). Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halottidéző torz porhüvelyét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a halottidéző fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. [465 : 68] (vámpirizáció: +48 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem (#392). Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Végítélettel kicsit megsebzed a csontgólem testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Cápafoggal megkarcolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. [426 : 203] (vámpirizáció: +80 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 150 arany, 1 Zombilapító (ld. enc.) és 3 a fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Sajnos mire az utolsó ellenfeled is megölted, vezérük, egy Thargodan mágus éppen el tudott menekülni a terem sarkában található térkapun keresztül. Óvatosan közelítesz a térkapuhoz, ami szép lassan záródik. Még éppen meg tudod figyelni a túloldalon található környezetet. Erről sürgősen be kell számolnod a Minisztériumban! Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egyhelyben toporogsz. [11 pontot használtál fel, van még 218.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 216.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

 Erő:44 (56)  Szint:31  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:55  Támadás:48  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:43 (39)  Védekezés:68  Menekülés:30 % Életkor:40/83 év 
 Egészség:55 (58)  Életpont:577/460  Jellem: jó (631) Tul. pont:
 Szerencse:53 (73)  Varázspont:1176/807  Pénz:35041 arany Kép. pont:38 
 Tudatpont:14/7   Pszi pont:184/262   Halhatatlanság:6 %   EFejl:21 
Eddig összesen 3083 szörnyet (37 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 152266 TP-t kaptál. Jelenleg 3937818 TP-d van. A következő szinthez még 62182 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 331. fordulódban 8742 arany került a bankszámládra. 8873 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/69   ökölvívás: 25/72 (+42%)   szúrófegyverek: 38/59 (+3%)
  vágófegyverek: 12/1   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 33/68 (+16%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) << Végítélet (#636) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 20/91   2. nyomkövetés: 86/38 (+4%)   3. mászás: 10/14
  4. csapdakészítés: 11/37 (+6%)   5. csapdaészlelés: 17/98 (+324%)   6. gyógyítás: 44/2
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 30/34 (+336%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 92/72 (-1148%)   11. taumaturgia: 57/98 (-1155%)   12. szerencsejáték: 3/24
  13. versengés: 8/54 (+9%)   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/92
  16. szörnyismeret: 35/7 (-170%)   17. pszi: 21/8 (+1%)   18. zárnyitás: 11/35 (-900%)
  19. vadászat: 6/29 (-200%)   20. vitalitás: 1/99   21. bányászat: 26/69 (+17%)
  22. úszás: 8/87        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)]
segítesz max. 200 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)