TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. júl. 24. 15h:06'
EZ A 400. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD
401. játékheted kezdete: júl. 30.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5903
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 125
Extra forduló: 7

RENO RAINESS KALANDJAI




be 83 bemész a 83. titkos labirintusba
Feltárul a mélybe vezető nyílás. Hiszen az egész vízzel van feltöltve! Itt csak vízlélegzéssel boldogulhatsz. Ledobálod a nehéz páncélzatod és a felszerelésed nagy részét, aztán alámerülsz a vízben. Az első percekben a fulladástól rettegsz, de aztán megszokod a vízlélegzés nyújtotta biztonságot. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

lm 3 17 19 mozogsz 3 17 19
Érdeklődve tempózol előre. A barlangfal mellett vízinövények hullámoznak, tövükből furcsa fény szűrődik fel. A szűk folyosón végigtempózva, beúszol egy nagyobb barlangba. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 29]

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. A hínárevő piranha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 29]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod a vízilabirintus felderítését. Egy oldaljáratban tempózol tovább. [17. PONT.] Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Parányi ajtónyíláson át úszol be a rejtett víz alatti terembe. [19. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 moa üveggömb, 1 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és 1 zafír medallion. Felpakolsz. [18 pontot használtál fel, van még 338.]

lm 21 4 8 mozogsz 21 4 8
Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat. Egyenletesen tempózva haladsz tovább. Kezdesz fázni! Egy elektromos angolna lakik itt. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 29]

Elszántan ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 210 tapasztalati pontot kaptál. Elérkeztél az első mellékjárat végébe. A víz itt különösen hideg. [21. PONT.] Egy kacagó szépia lakik itt. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 29]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egyenletesen tempózva haladsz tovább. Kezdesz fázni! Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat. Egy oldaljáratban tempózol tovább. [17. PONT.] Folytatod a vízilabirintus felderítését. A szűk folyosón végigtempózva, beúszol egy nagyobb barlangba. Lassan, mindenfelé figyelve úszol végig a barlangfolyosón. A folyosó hirtelen kiszélesedik, a vízben szürke árnyak kavarognak. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. {támadása: 14.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 29]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbtempózol. Újabb terem, furcsa vízinövényekkel. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 29]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. A sziklafaltól ellökve magad, könnyebben megy az úszás. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Egy étkezési homár lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+8.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 29]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod az étkezési homár potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az étkezési homár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 324 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy étkezési homár. {támadása: 16.} Itt csata lesz. [védettséged: 29]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) teljesen átdöföd az étkezési homár potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 324 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy étkezési homár! {egyik sebzési módja: 2x 3d8+8.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 29]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod az étkezési homár ollóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az étkezési homár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 324 tapasztalati pontot kaptál. [39 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 25 29 30 mozogsz 25 29 30
Lábaddal és kezeddel kormányozol, és igyekszel nem eltévedni a sötét, vízzel töltött barlangok között. Kanyarodik a járat. Egy opati polipot veszel észre magad előtt. {támadása: 9.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 29]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Beúszol egy tágasabb barlangterembe. Apró rákok pihennek a falakon. [24. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Elérkeztél a második oldaljárat végébe! Remélhetőleg lesz itt valami érdekes. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mélység fattya van előtted! {max. életpontja: 33-37.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 29]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Beúszol egy tágasabb barlangterembe. Apró rákok pihennek a falakon. [24. PONT.] Kanyarodik a járat. Lábaddal és kezeddel kormányozol, és igyekszel nem eltévedni a sötét, vízzel töltött barlangok között. Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Hosszú folyosón úszol végig, ami egy helyen kiszélesedik. Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! {támadása: 14.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 29]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Milyen hideg van itt! Borzongva úszol előre. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Besuhansz a barlangterembe. [29. PONT.] Egy mélység fattyát pillantasz meg. {támadása: 11.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 29]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 308 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Milyen hideg van itt! Borzongva úszol előre. Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? Beúszol egy terembe, ami még nagyobbnak tűnik, mint ami a 8. pontnál volt. [30. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! {max. életpontja: 45-48.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 29]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan ellenfeledre támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-50 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 9 13 905 mozogsz 9 13 905
Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? Hosszú folyosón úszol végig, ami egy helyen kiszélesedik. Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Beúszol a folyosóba, ami első pillantásra zsákutcának tűnik. Ez az! Továbbúszol. Balsejtelem gyötör. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy diuretikus kráken van előtted! {támadása: 20.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 29]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Beúszol a vízinövényekkel borított terembe. Valaha egy kínzóterem lehetett. Brr! [13. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 12 900 14 mozogsz 12 900 14
Ez az! Továbbúszol. Balsejtelem gyötör. [10. PONT.] Egy hosszú, egyenes járatban tempózol. A sima falakat moszat borítja. Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A járat egy teremben végződik. Rengeteg buborékot látsz. [12. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 2 halcsont, 3 polip szívóka, 1 moa zafír, 1 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 250 arany, 2 obszidián tüske és 1 ezüstdarab. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy hosszú, egyenes járatban tempózol. A sima falakat moszat borítja. Ez az! Továbbúszol. Balsejtelem gyötör. [10. PONT.] Befordulsz a folyosójáratba. [33 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Beevezve a terembe, azonnal megérzed a halál jelenlétét. Irtózatos életveszélyben vagy! [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nagyobb vércápa van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 5d10+16.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 29]

Elszántan ellenfeledre rontasz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Beevezve a terembe, azonnal megérzed a halál jelenlétét. Irtózatos életveszélyben vagy! [15. PONT.] Egy nagyobb vércápa lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+16.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 29]

Elszántan a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 845 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. {támadása: 26.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 29]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 845 tapasztalati pontot kaptál. Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany, 1 cru formázó minta, 1 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 kvazár, 1 ezüsttollú nyíl, 1 manakristály, 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 12 tolmokov-koktél, 3 gyógykenőcs és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-50 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. [11 pontot használtál fel, van még 187.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 185.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.]



KARAKTERLAP
Reno Rainess, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 336. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.

 Erő:41 (46)  Szint:30  Merészség:6/5 Magasság:185 cm 
 IQ:40 (44)  Támadás:41  Agresszió:3 Testsúly:80 kg 
 Ügyesség:40 (43)  Védekezés:70  Menekülés:30 % Életkor:44/51 év 
 Egészség:39 (43)  Életpont:507/406  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:51 (58)  Varázspont:1061/11  Pénz:815 arany Kép. pont:21 
 Tudatpont:21/6   Pszi pont:219/131   Halhatatlanság:2 %   EFejl:21 
Eddig összesen 2879 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24225 TP-t kaptál. Jelenleg 3270875 TP-d van. A következő szinthez még 229125 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, dombi óriásyeti, Notermanthi. A 353. fordulódban 5236 arany került a bankszámládra. 5262 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/8 (+84%)   szúrófegyverek: 23/0   vágófegyverek: 18/3 (+28%)
  ütőfegyverek: 36/87 (+2%)   lőfegyverek: 31/54 (+1%)   dobófegyverek: 24/45 (+3%)