|
be 83 | bemész a 83. titkos labirintusba |
lm 3 17 19 | mozogsz 3 17 19 |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. A hínárevő piranha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 29]
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 24
életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
Folytatod a vízilabirintus felderítését.
Egy oldaljáratban tempózol tovább. [17. PONT.]
Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát
teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Parányi
ajtónyíláson át úszol be a rejtett víz alatti terembe. [19. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod:
1 moa üveggömb, 1 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és 1 zafír medallion. Felpakolsz.
[18 pontot használtál fel, van még 338.]
lm 21 4 8 | mozogsz 21 4 8 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 210 tapasztalati pontot kaptál. Elérkeztél az első mellékjárat végébe. A víz itt különösen hideg. [21. PONT.] Egy kacagó szépia lakik itt. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 29]
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egyenletesen tempózva haladsz tovább. Kezdesz fázni! Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat. Egy oldaljáratban tempózol tovább. [17. PONT.] Folytatod a vízilabirintus felderítését. A szűk folyosón végigtempózva, beúszol egy nagyobb barlangba. Lassan, mindenfelé figyelve úszol végig a barlangfolyosón. A folyosó hirtelen kiszélesedik, a vízben szürke árnyak kavarognak. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. {támadása: 14.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 29]
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbtempózol. Újabb terem, furcsa vízinövényekkel. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 29]
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. A sziklafaltól ellökve magad, könnyebben megy az úszás. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Egy étkezési homár lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+8.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 29]
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod az étkezési homár potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az étkezési homár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 324 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy étkezési homár. {támadása: 16.} Itt csata lesz. [védettséged: 29]
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) teljesen átdöföd az étkezési homár potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 324 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy étkezési homár! {egyik sebzési módja: 2x 3d8+8.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 29]
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 33
életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14
életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod az étkezési homár ollóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed
- az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az étkezési homár most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
324 tapasztalati pontot kaptál.
[39 pontot használtál fel, van még 299.]
lm 25 29 30 | mozogsz 25 29 30 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Beúszol egy tágasabb barlangterembe. Apró rákok pihennek a falakon. [24. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Elérkeztél a második oldaljárat végébe! Remélhetőleg lesz itt valami érdekes. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mélység fattya van előtted! {max. életpontja: 33-37.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 29]
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Beúszol egy tágasabb barlangterembe. Apró rákok pihennek a falakon. [24. PONT.] Kanyarodik a járat. Lábaddal és kezeddel kormányozol, és igyekszel nem eltévedni a sötét, vízzel töltött barlangok között. Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Hosszú folyosón úszol végig, ami egy helyen kiszélesedik. Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! {támadása: 14.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 29]
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Milyen hideg van itt! Borzongva úszol előre. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Besuhansz a barlangterembe. [29. PONT.] Egy mélység fattyát pillantasz meg. {támadása: 11.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 29]
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 308 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Milyen hideg van itt! Borzongva úszol előre. Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? Beúszol egy terembe, ami még nagyobbnak tűnik, mint ami a 8. pontnál volt. [30. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! {max. életpontja: 45-48.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 29]
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem.
Elszántan ellenfeledre támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 55 életpontot
sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem
tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi
történik?
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed
begyógyult. [-50 varázspont.]
[50 pontot használtál fel, van még 249.]
lm 9 13 905 | mozogsz 9 13 905 |
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve
ellenfeledre támadsz. több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.)
Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 19 életpontot
vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) teljesen átszúrod
a diuretikus kráken testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket,
de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1
támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
Beúszol a vízinövényekkel borított terembe. Valaha egy kínzóterem lehetett. Brr! [13. PONT.] Megpillantasz egy
elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang
szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
[18 pontot használtál fel, van még 231.]
lm 12 900 14 | mozogsz 12 900 14 |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Beevezve a terembe, azonnal megérzed a halál jelenlétét. Irtózatos életveszélyben vagy! [15. PONT.] Egy nagyobb vércápa lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+16.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 29]
Elszántan a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 845 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. {támadása: 26.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 29]
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54
életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 42 életpontot
vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 47
életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
845 tapasztalati pontot kaptál. Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed,
hogy mi a zsákmány: 300 arany, 1 cru formázó minta, 1 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 kvazár,
1 ezüsttollú nyíl, 1 manakristály, 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 12
tolmokov-koktél, 3 gyógykenőcs és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-50 varázspont.]
Egyhelyben toporogsz.
[11 pontot használtál fel, van még 187.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
|
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
KARAKTERLAP | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reno Rainess, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 336. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.
|