be 652 | bemész a 652. épületbe
|
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Ahogy közelebb érsz, utadat
állja egy díszes páncélzatba öltözött elit palotaőr.
- Miben segíthetek? - biccent feléd. Megilletődve a hihetetlen megtiszteltetéstől, hogy egy igazi királyi palotaőr
kegyeskedett megszólítani, csak hebegsz-habogsz.
- Á, egy kalandozó! A palotát "csak úgy megnézegetni" nem lehet, ha valamilyen munkát akarsz vállani, az írnoki iroda
jobbra az első ajtó. - hadarja a palotaőr. Lám, lám, nem te vagy az első bamba bámész aki csak úgy becsámpázott a
palotakertbe. Úgy látszik, olyan opció nincs, hogy "kihallgatás a királynál", vagy "kincseskamra látogatás" meg hasonlók.
- Munkát akarok vállalni. - nyögöd ki végül, mire az őr felkísér a lépcsőn, és betessékel az írnoki irodába. Az írnok iroda
várakozóterme hatalmas, bársonnyal-bélelt terem. Húsz cimboráddal együtt is kiválóan el tudnátok itt lakni! Bársonyos
fotelban várakozol, amíg végre sorra kerülsz. Az írnoki iroda még pompázatosabb a váróteremnél. Díszes tölgyasztal
mögül, oklevelek és kitüntetések alól bámul rád okuláréján keresztül az ügyeteles írnok. Elmondod, hogy munkát szeretnél.
- Gigantikus Királyi Emlékmű épül őszentsége, Borax tiszteletére! Jelentkezz a munkafelügyelőnél, és dolgozz ott egy teljes
napot. Megfelelő fizetséget fogsz a kincstártól kapni.
Kicsit kiábrándító a feladat, de bánatosan biccentesz, majd kimész a hivatalból. Több, a váróteremben csüggedten társalgó
kalandozó fején látod, hogy ők is hasonló munkát kaptak. [A munka elvégzéséhez egy ÉP parancsot kell kiadnod 150
TVP-ért (ez az "egy napi munka", függetlenül attól, hogy van-e az építést segítő állatod vagy képességed. Ha nincs 150
TVP-d, a munkához hozzá sem fogsz, ezért javasolt, hogy a forduló elején add ki a parancsot.] Méltóságteljes léptekkel
elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 212.]
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért
|
Jelentkezel a munkavezetőnél, aki elmondja, hogy hol kell dolgoznod. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes
köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a királyi emlékmű. 337 tapasztalati
pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 62.]
be 652 | bemész a 652. épületbe
|
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor elédlép egy palotaőr,
tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is
nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső
vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és
nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [ 500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a
papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek
százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az
általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa
relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző
helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen
probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti
rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy
nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.
*p1646x146Y
Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 3 mérföldre található. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a
királyi palotát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé
indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt
feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [ 1500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve
visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is
sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos
mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi
értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak
ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagre megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot
a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha
a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrét ismerők szerint több módszer is van, de én a
nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:
Ez a 71. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 117, északra 18 mérföldre található. Méltóságteljes léptekkel elhagyod
a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 57.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója
vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 260. fordulód.
erő : | 46 |
iq : | 30 |
ügyesség : | 27 |
egészség : | 30 |
szerencse: | 38 |
tudatpont: | 14/ 2 |
| |
|
szint : | 28 |
támadás : | 31 |
védekezés: | 62 |
életpont : | 400/418 |
varázspt : | 1011/994 |
pszi pont: | 99/ 65 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (442) |
pénz : | 959 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 100/106 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 8 |
EFejl: | 26 TU |
| |
|
Eddig összesen 2563 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35757 TP-t kaptál. Jelenleg 2582092 TP-d
van. A következő szinthez még 17908 TP szükséges. Trófeáid: dombi óriásyeti, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 254.
fordulódban 3076 arany került a bankszámládra. 3106 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 37/25 vágófegyverek: 12/30
ütőfegyverek: 17/23 lőfegyverek: 12/36 dobófegyverek: 31/71
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (200%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); ubuk tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 23/39 nyomkövetés: 84/35 mászás: 17/14 csapdakészítés: 16/95
csapdaészlelés: 6/14 gyógyítás: 30/06 titkosírás: 3/59 felderítés: 25/14
szörnyidomítás: 17/12 teológia: 43/36 taumaturgia: 48/91 szerencsejáték: 19/37
zene: 17/00 szörnyismeret: 15/46 pszi: 13/47 zárnyitás: 1/00
vadászat: 5/09 bányászat: 17/22 úszás: 2/84