be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

kf 467 475 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 475. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 905 2 900 mozogsz 905 2 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 297.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [3. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Egy halálosztó kain lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain fekete testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a halálosztó kain testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra egyik csápját. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Egy ekhariont veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ekharion fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 20 aranyat és 1 arany karperecet [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Egy norpadolótika lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a norpadolótika jobb oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a norpadolótika testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Egy nanda lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a nanda testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Egy kultúrmasztodon lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy orbitális mackósajt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megérinted az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 28 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokmurgattyú. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [9 pontot használtál fel, van még 288.]

vv 88 109 88 elmormolod a 88. varázslatot a 109. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 286.] Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 284.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 284.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 7 8 9 mozogsz 7 8 9
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Összeakadsz Ghurkkal. Tharr főpapja. Egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy rejtőköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy zafír erőövet, egy vasvértet, egy lánckesztyűt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Persze nem lát téged. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-18 varázspont.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Találkozol Ghurkkal. Tharr főpapja. Egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy rejtőköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy zafír erőövet, egy vasvértet, egy lánckesztyűt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP], 1 bronzkulcsot és 1 kis vaspajzsot. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [9. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 905 10 900 mozogsz 905 10 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [10. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 18 16 20 mozogsz 18 16 20
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [17. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tyrannoszaurusz rex! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3 bordacsont, 1 lajhár csont, 2 lapockacsont és 7 mutáns csont. Felpakolsz. (Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-18 varázspont.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [20. PONT.] Egy varkaudar mágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 207 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 222.]

lm 905 21 900 mozogsz 905 21 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [21. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 214.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 212.]

vpf 600 VP elővétele: 600
Felszabadítottunk neked 503 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

v 181 186 60 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata előtti térképed

(159,41) a 71. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din
monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, érclelőhely, halálosztó kain (#168), nómenklatúra (#158),
ekharion (#232), borzalmas varkaudar (#166), norpadolótika (#226), nanda (#224), kultúrmasztodon (#227), orbitális
mackósajt (#229), átokmurgattyú (#225), varkaudar bajnok (#190), tyrannoszaurusz rex (#160)

[186,60] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi emlékműt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát. Délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). Összeakadsz Elémia Nighttal. Egy szerencsetalizmánt, egy arany papi karkötőt, egy mágusköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet, egy elit csatavértet és egy Morgan sipkáját visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy taalru trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. [-59 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 202.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor elédlép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted. - Nagyszerű! - mondja az írnok. [ 3000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.] - Engedd meg, hogy gratuláljak! Egyúttal ünnepélyesen kinevezlek Borax személyes futárának: mostantól különleges ügynök leszel, aki szupertitkos, hihetetlen fontosságú bevetéseken vesz részt! Az első feladat bemelegítő jellegű: Borax titkos (fattyú) lánya végzetes betegségben szenved, amelynek oka egy boszorkánymester átka. A boszorkánymester ugyan meghalt, de ez kevés segítség: az átok megtöréséhez drakolder szemre lenne szükség. - fagyos tekintetedet látva az írnok sietve folytatja. - nem kell annyira kétségbe esni, a triklem drakoldereknek is van sebezhető pontja, csak meg kell találni! Ebben a város mellett lakó erdei remeték valamelyike biztosan segíteni tud, ők nagyon bölcsek - csak meg kell találnod egyet! Itt van egy lepecsételt pergamen, amely a drakolder tanyához vezető térképet tartalmazza. Csak akkor bontsd fel, ha már biztos vagy a dologban! Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 197.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

erő : 45
iq : 34
ügyesség : 29
egészség : 31
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 0
szint : 29
támadás : 32
védekezés: 48
életpont : 441/412
varázspt : 1081/855
pszi pont: 99/ 51
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (453)
pénz : 454 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 4
kép.pont: 11
EFejl: 28 TU

Eddig összesen 2605 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34260 TP-t kaptál. Jelenleg 2669421 TP-d van. A következő szinthez még 330579 TP szükséges. Trófeáid: dombi óriásyeti, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 263. fordulódban 5429 arany került a bankszámládra. 5429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 37/49 vágófegyverek: 12/30 ütőfegyverek: 17/32 lőfegyverek: 12/36 dobófegyverek: 31/85 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (200%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); ubuk tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 24/05 nyomkövetés: 85/42 mászás: 17/21 csapdakészítés: 17/13 csapdaészlelés: 6/40 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 3/59 felderítés: 25/26 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 44/84 taumaturgia: 49/50 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 16/06 pszi: 13/90 zárnyitás: 4/48 vadászat: 5/09 bányászat: 17/62 úszás: 2/84