be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

ff 6 513 568 felt. fegyverváltás: 6 513 568
Felt. fegyverváltás: << kőkés << pásztorbot << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

ffk 150 75 50 felt.fv.kozkázata: 150 75 50
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 75 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 50 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

lm 22 23 9 mozogsz 22 23 9
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sakál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a sakál testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sakál testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a sakál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 166 tapasztalati pontot kaptál. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás sáska. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás sáska fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az óriás sáska jobb szárnyát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [21. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [24. PONT.] Egy királygyík lakik itt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a királygyík nyakát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a királygyík pikkelyes testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 141 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [23. PONT. --> 2. SZINT, 6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy grákó denevér. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a grákó denevér testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a grákó denevér bal vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a grákó denevér testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Egy gyilkos mókus lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos mókus jobb vállát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos mókus jobb vállát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a gyilkos mókus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 100 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Egy görgőtét veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a görgőte jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A görgőte most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál. Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Egy manót pillantasz meg. Fegyvere egy Eldereth szilánk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a manó testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A manó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 125 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [33 pontot használtál fel, van még 516.]

vps 900 VP spórolása: 900
Félreraktunk, letiltottunk neked 468 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 516.]

vv 109 59 elmormolod a 109. varázslatot az 59. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+1081 varázspont) Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 514.] Gyorsvarázsolsz! (+4 szerencse.) [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]

be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. A járatban sötét félhomály van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

lm 18 19 23 mozogsz 18 19 23
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Egy mérges pókot pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges pók szőrös testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 111 tapasztalati pontot kaptál. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy drótszőrű pincsi! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű pincsi testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a drótszőrű pincsi nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 136 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [20. PONT.] Egy ormánygőtét pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ormánygőte testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod az ormánygőte testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ormánygőte szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [19. PONT. --> 2. SZINT, 10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kavadu van előtted! Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kavadu bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kavadu csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 160 tapasztalati pontot kaptál. Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten. [24 pontot használtál fel, van még 483.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 481.]

be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

vpf 300 VP elővétele: 300
Felszabadítottunk neked 228 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

lm 10 11 21 mozogsz 10 11 21
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Egy lila brekket pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a lila brekk testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a lila brekk bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lila brekk feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 100 tapasztalati pontot kaptál. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász tatu. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász tatu vastagbőrű hátát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vadász tatu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 100 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [12. PONT.] Egy gonyolék lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gonyolék testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a gonyolék nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gonyolék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 100 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [11. PONT. --> 2. SZINT, 18. PONT.] Egy szárnyas gömböc lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 125 tapasztalati pontot kaptál. Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kőszáli disznó! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőszáli disznó fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 257 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy woor-antilop. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a woor-antilop jobb első lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 200 tapasztalati pontot kaptál. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [21. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy surranó kígyó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a surranó kígyó testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 215 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [30 pontot használtál fel, van még 446.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 444.]

be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Semmi fényt nem látsz odabent. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

lm 14 15 17 mozogsz 14 15 17
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rambó bogár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rambó bogár testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a rambó bogár fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 83 tapasztalati pontot kaptál. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy démontetű. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a démontetű kitinpáncélját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a démontetű testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 71 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [16. PONT.] Egy homokvarányt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a homokvarány testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 83 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [15. PONT. --> 2. SZINT, 14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bolhakutya! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bolhakutya testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 80 tapasztalati pontot kaptál. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bakkura. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bakkura testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel megcsapod a bakkura testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a bakkura apró lábait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bakkura elhibázza az ütést csápjával. A bakkura szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 233 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás patkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás patkány testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel felnyitod az óriás patkány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 160 tapasztalati pontot kaptál. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tigroszlán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tigroszlán pöttyös testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a tigroszlán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 252 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [30 pontot használtál fel, van még 409.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]

be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

lm 7 mozogsz 7
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérmágus. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérmágus girhes testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Agyartőrrel felnyársalod a bérmágus fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A bérmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 384.]

vv 88 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ftv 175 255 felt. tám/véd. varázslat a 175. varázslatot a 255. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

t 255 támadod a 255. szörnyet
FT 255 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

vv 109 88 88 elmormolod a 109. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 382.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 382.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 382.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

erő : 45
iq : 34
ügyesség : 29
egészség : 35
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 3
szint : 29
támadás : 32
védekezés: 48
életpont : 441/375
varázspt : 1088/660
pszi pont: 109/ 41
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (465)
pénz : 551 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 0
kép.pont: 11
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 2642 szörnyet (29 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11275 TP-t kaptál. Jelenleg 2694264 TP-d van. A következő szinthez még 305736 TP szükséges. Trófeáid: dombi óriásyeti, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 263. fordulódban 5429 arany került a bankszámládra. 5429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 37/53 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 17/74 lőfegyverek: 12/60 dobófegyverek: 31/95 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); ubuk tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 24/05 nyomkövetés: 86/34 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/25 csapdaészlelés: 6/40 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 4/05 felderítés: 26/19 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 46/02 taumaturgia: 50/08 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 16/66 pszi: 14/51 zárnyitás: 1/48 vadászat: 5/09 bányászat: 17/84 úszás: 2/84