be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 19 13 mozogsz 19 13
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [20. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [19. PONT. --> 2. SZINT, 10. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [11. PONT.] Egy lebegő gomba lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lebegő gomba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 80 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hamupók! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a hamupók testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel eltalálod a hamupók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 133 tapasztalati pontot kaptál. Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goblin. Fegyvere egy Eldereth szilánk. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a goblin testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a goblin jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a goblin fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A goblin lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 120 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [72 pontot használtál fel, van még 245.]

vv 109 73 88 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 243.] Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 233.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Bepillantasz: teljes a sötétség. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 7 4 905 mozogsz 7 4 905
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy harci mágus. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mágus jobb karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a harci mágus fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a harci mágus fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A harci mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 50 aranyat és 1 rejtőköpenyt [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harci mágus van előtted! Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus girhes testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a harci mágus jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a harci mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A harci mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 60 aranyat és 1 ezüst karkötőt [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [4. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mestervarázsló. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló fejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mestervarázsló testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a mestervarázsló bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 80 aranyat, 1 kvazár sisakot és 1 szürke bőrkesztyűt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy mestervarázsló lakik itt. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a mestervarázsló girhes testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a mestervarázsló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 92 aranyat, 1 varázskövet, 1 zangrozi csizmát, 1 zöld üveget és 1 vaskulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-18 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-18 varázspont.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [82 pontot használtál fel, van még 146.]

ftv 175 255 felt. tám/véd. varázslat a 175. varázslatot a 255. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

t 255 támadod a 255. szörnyet
FT 255 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 5 5 900 mozogsz 5 5 900
Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-80 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy őrült varázsló! Fegyvere egy bot. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 130.]

vv 109 88 73 elmormolod a 109. varázslatot a 88. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 128.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 128.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 118.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

erő : 45
iq : 34
ügyesség : 29
egészség : 35
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 5
szint : 29
támadás : 32
védekezés: 48
életpont : 441/403
varázspt : 1088/ 8
pszi pont: 109/ 37
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (469)
pénz : 747 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 0
kép.pont: 11
EFejl: 31 TU

Eddig összesen 2655 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19964 TP-t kaptál. Jelenleg 2714228 TP-d van. A következő szinthez még 285772 TP szükséges. Trófeáid: dombi óriásyeti, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 263. fordulódban 5429 arany került a bankszámládra. 5429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 37/58 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 17/93 lőfegyverek: 12/64 dobófegyverek: 32/00 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 22/05 nyomkövetés: 86/85 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/31 csapdaészlelés: 6/40 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 4/39 felderítés: 26/25 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 46/57 taumaturgia: 50/29 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 16/96 pszi: 14/82 zárnyitás: 1/95 vadászat: 5/09 bányászat: 17/84 úszás: 2/84