be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 360.]

ftv 175 255 felt. tám/véd. varázslat a 175. varázslatot a 255. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

t 255 támadod a 255. szörnyet
FT 255 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 7 5 5 mozogsz 7 5 5
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [8. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [6. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Egy őrült varázslót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 63 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 40 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló jobb vállát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 39 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 3787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 1 szerencsetalizmánt, 1 mágusköpenyt, 4 gyógykenőcsöt, 1 smaragd kulcsot, 1 villám szimbólumot és 2 Eldereth szilánkot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Prezíc, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló sugár csapódik beléd. Megsemmisült 449 arany! Te is megsérültél. (-10 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 400 arany, 2 galachmit, 1 era formázó minta, 3 varázskő, 1 varkaudar csizma, 1 a fiatalság itala, 1 zafír medallion, 1 moa burát, 1 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és 70 kerek kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 5 ketrec [ketrec ládikóba-> 380 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-18 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-18 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-18 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. [45 pontot használtál fel, van még 315.]

kf 317 453 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a varkaudar csizmát. Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 313.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 303.] Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

erő : 45
iq : 34
ügyesség : 29
egészség : 35
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 7
szint : 29
támadás : 32
védekezés: 51
életpont : 441/433
varázspt : 1088/ 12
pszi pont: 119/ 3
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (483)
pénz : 1283 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 0
kép.pont: 11
EFejl: 32 TU

Eddig összesen 2666 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27209 TP-t kaptál. Jelenleg 2741437 TP-d van. A következő szinthez még 258563 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 263. fordulódban 5429 arany került a bankszámládra. 5456 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 37/60 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 17/96 lőfegyverek: 12/64 dobófegyverek: 32/05 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 22/05 nyomkövetés: 87/30 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/37 csapdaészlelés: 6/46 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 4/85 felderítés: 26/31 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 47/10 taumaturgia: 50/49 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 17/14 pszi: 15/39 zárnyitás: 1/95 vadászat: 5/09 bányászat: 17/84 úszás: 2/84