be 86 bemész a 86. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

lm 900 3 7 mozogsz 900 3 7
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vadász quwarg testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a vadász quwarg bal első lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 grifftojást. Az út végetér - egy zsákutca! [3. PONT.] Megbotlasz valamiben: 8 gyöngymangó. Felpakolsz. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kaját. Egy vadász quwargot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg torát. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a vadász quwarg torát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kaját. Haladsz az ellenséges labirintusban. [6. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 10 18 16 mozogsz 10 18 16
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb vállát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [7. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg nagymester! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Egy élőholt quwargot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [11. PONT.] Egy quwarg harcos lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 35 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 29 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [18. PONT. --> 1. SZINT, 1. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [14. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [16. PONT.] Egy quwarg parafenomén lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 27 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy qwarg rohamosztagos! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. [54 pontot használtál fel, van még 381.]

lm 28 30 33 mozogsz 28 30 33
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [17. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 35 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy agglomerátor. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az agglomerátor testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Az agglomerátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 264 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Egy quwarg parafenomén lakik itt. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy szent jogar felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Egy élőholt quwargot pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [30. PONT.] Egy élőholt quwargot pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [31. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 39 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [33. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészelted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [48 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 34 mozogsz 34
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [34. PONT.] Egy quwarg harcos lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1361 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg királynő lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1401 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg nagymester lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2152 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (61 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 327.]

flh 25 19 felt. lőfegyver haszn. 25 a 19. tárggyal
Ok, FLH 25 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynőt pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg anyakirálynő torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg anyakirálynő. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 318.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

erő : 45
iq : 35
ügyesség : 29
egészség : 35
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 0
szint : 29
támadás : 32
védekezés: 52
életpont : 441/320
varázspt : 1088/254
pszi pont: 119/ 4
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (483)
pénz : 1606 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 0
kép.pont: 11
EFejl: 33 TU

Eddig összesen 2696 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46101 TP-t kaptál. Jelenleg 2787538 TP-d van. A következő szinthez még 212462 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 263. fordulódban 5429 arany került a bankszámládra. 5456 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 37/79 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 18/15 lőfegyverek: 12/68 dobófegyverek: 32/17 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); kerek kő (1-11.); vas dobónyíl (12-24.); kerek kő (25-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 22/05 nyomkövetés: 87/34 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/43 csapdaészlelés: 6/76 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 4/85 felderítés: 26/31 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 47/97 taumaturgia: 50/81 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 17/44 pszi: 15/70 zárnyitás: 11/15 vadászat: 5/09 bányászat: 17/84 úszás: 2/84