be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 2 6 3 mozogsz 2 6 3
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy umor-pióca. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az umor-pióca testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel megdöföd az umor-pióca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az umor-pióca feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 231 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy umor-pióca. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az umor-pióca testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel eltalálod az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az umor-pióca feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az umor-pióca száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 231 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy umor-pióca van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az umor-pióca testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az umor-pióca állkapcsa a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 231 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [12 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 10 4 7 mozogsz 10 4 7
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Egy széles, magas terembe érsz. [10. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérszomjas csüldő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 986 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérszomjas csüldő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 986 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérszomjas csüldő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyartőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 986 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [27 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 8 5 7 mozogsz 8 5 7
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Egy nagyobb terembe érkezel. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Egy homokféreg lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a homokféreg testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel megdöföd a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Egy homokférget pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokféreg testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyartőrrel eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy homokféreg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokféreg testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] [24 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 905 11 900 mozogsz 905 11 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 8 905 9 mozogsz 8 905 9
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [14 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 900 15 16 mozogsz 900 15 16
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] Egy dehidrátort pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny hősugarat lő ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor egyik csápját. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a dehidrátor jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy dehidrátor van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny hősugarat lő ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a dehidrátor testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a dehidrátor testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Egy dehidrátort pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny hősugarat lő ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a dehidrátor testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [15 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 14 12 905 mozogsz 14 12 905
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egy nagyobb terembe érkezel. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy epokitféreg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az epokitféreg testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megbököd az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1490 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-13 varázspont.] Egy epokitférget veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az epokitféreg testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1490 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy epokitféreg van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az epokitféreg bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1490 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 13 900 17 mozogsz 13 900 17
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [23 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 18 19 18 mozogsz 18 19 18
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [18. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Egyhelyben toporogsz. [12 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 905 20 20 mozogsz 905 20 20
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 270. fordulód.

erő : 45
iq : 35
ügyesség : 29
egészség : 35
szerencse: 40
tudatpont: 14/ 0
szint : 29
támadás : 32
védekezés: 52
életpont : 441/632
varázspt : 1095/ 16
pszi pont: 128/ 16
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (492)
pénz : 2381 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 0
kép.pont: 11
EFejl: 35 TU

Eddig összesen 2727 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33643 TP-t kaptál. Jelenleg 2834802 TP-d van. A következő szinthez még 165198 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 263. fordulódban 5429 arany került a bankszámládra. 5483 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek:*37/00 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 18/15 lőfegyverek: 12/68 dobófegyverek: 32/21 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 22/05 nyomkövetés: 87/99 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/55 csapdaészlelés: 7/06 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 5/31 felderítés: 27/73 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 48/99 taumaturgia: 51/39 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 17/44 pszi: 16/32 zárnyitás: 5/15 vadászat: 5/09 bányászat: 18/06 úszás: 2/84