lm 900 4 4 | mozogsz 900 4 4
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább.
Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [5. PONT.] Bátran haladsz
tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és
megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni.
Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [4. PONT.] Rövid
körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A
robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-8 életerő.) Egyhelyben
toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 367.]
vv 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.)
[0 pontot használtál fel, van még 367.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.)
[0 pontot használtál fel, van még 367.]
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11
|
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét
kanyarodik. [6. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Halvány fényt látsz magad
előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy orbitális
mackósajt! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a
mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 30
életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát!
A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré
kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre
támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot
sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 27 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális
mackósajt obszcén kinövését. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel gyengén
megszurkálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy
osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 28
életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2816 tapasztalati pontot kaptál. Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja,
hogy az ajtót varázslat védi. Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a rúnapukkasztás
varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt
Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van
zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged:
megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni:
visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset:
Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más
lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég
erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos
be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged:
megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni:
visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
[21 pontot használtál fel, van még 346.]
vv 109 88 | elmormolod a 109. varázslatot a 88. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
344.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.)
[0 pontot használtál fel, van még 344.]
...
be 666 | bemész a 666. épületbe
|
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent
barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, rosgatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót
pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed.
Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset:
hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs
felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal
foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. -
Csak egyetlen kérdést engedj meg - fordulsz a szótlan bölcshöz. - Hogyan juthatnék drakolder szemhez? PING! A bölcs
szemét döbbenten rádszegezi, majd lassan elmosolyodik. - szóval drakolder szemet akarsz? Haha! Ez jó... Rengeteg időt
töltöttem a drakolderek tanulmányozásával (persze a mezőgazdasági tanulmányok közepette :), és ezért tudok róluk egyet s
mást. Először is: a közelükbe se menj! De ha mégis, készülj fel a legrosszabbra. A triklem drakolderek e világ legnagyobb
hatalmú teremtményei. Ha szembe akarsz valamelyikkel szállni, akkor először is valamilyen ősi relikviára van szükséged.
Hmmm... - a bölcs a könyvei között keresgél, látható izgalommal. - Itt van... Fairlight varázsbotja! "Ezt a hihetetlen hatalmú
tárgyat Fairlight, amikor az istenek közé került, hét darabra törte, és szétszórta Ghallán: azóta is sok-sok kalandozó indult
útnak, hogy a bot darabjait összegyűjtse, és összerakja ismét. Sokaknak sikerült is, de miután küldetésüket, amelyhez a
botra szükségük volt, végrehajtották, a bot darabjai ismét szétteleportáltak." Azt hiszem, túl gyenge vagy ahhoz, hogy ezt a
nagyhatalmú varázstárgyat forgasd, de talán mégis megpróbálkozhatsz a dologgal. Ha a bot egyetlen darabját megszerzed,
nem lesz gondod a többivel: segíteni tudok, hogy a meglevő darab segítségével a következő darabot megtaláljuk. -
Elszonyolodva kérdezed: - jó, jó, de hol találom meg az első darabot?
- Hmmm... talán... talán tudok segíteni, de nem ígérek semmit biztosra. De cserébe én is kérek valamit: régóta szükségem
lenne három galachmitra, de képtelen vagyok szerezni! Ha hozol 3 galachmitot, és egy jó meleg zangrozi csizmát, hogy ne
faggyon szét a lábam, akkor megadom a segítséget életed legnagyobb kalandjához!
Próbálod győzködni a bölcset, hogy túl sokat kér, de hajthatatlannak tűnik: vagy megteszed, amit kért, vagy nem tud
segíteni! [Vigyázz, a csizmát le kell venned először, mert beKF-elt tárgyat nem adsz át!] - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől,
és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz
egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [ 500 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit
köveket, szerettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a
csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni
kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet,
hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él
hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!
Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét északra 57 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a
parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 319.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója
vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 273. fordulód.
erő : | 44 |
iq : | 33 |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 35 |
szerencse: | 39 |
tudatpont: | 14/ 6 |
| |
|
szint : | 29 |
támadás : | 32 |
védekezés: | 65 |
életpont : | 456/392 |
varázspt : | 1102/ 1 |
pszi pont: | 137/ 51 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (493) |
pénz : | 1858 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 100/106 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 11 |
EFejl: | 38 TU |
| |
|
Eddig összesen 2769 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10937 TP-t kaptál. Jelenleg 2913205 TP-d
van. A következő szinthez még 86795 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A
271. fordulódban 5582 arany került a bankszámládra. 5609 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/28 vágófegyverek: 12/45
ütőfegyverek: 18/41 lőfegyverek: 12/68 dobófegyverek: 32/32
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (75%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 22/60 nyomkövetés: 89/16 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/73
csapdaészlelés: 7/42 gyógyítás: 30/06 titkosírás: 5/31 felderítés: 27/97
szörnyidomítás: 13/12 teológia: 49/88 taumaturgia: 52/00 szerencsejáték: 7/37
zene: 17/07 szörnyismeret: 17/44 pszi: 17/10 zárnyitás: 2/21
vadászat: 5/09 bányászat: 18/50 úszás: 2/84