be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

ffk 150 85 50 felt.fv.kozkázata: 150 85 50
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 85 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 50 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Egy húsevő magszimot pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a húsevő magszim testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy húsevő magszim van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a húsevő magszim testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lebegő gomba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lebegő gomba húsos törzsét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel többször eltalálod a lebegő gomba puha kalapját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megérinted a lebegő gomba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lebegő gomba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a lebegő gomba puha kalapját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a lebegő gomba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a lebegő gomba száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 150 arany, 5 quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 zöld üveg és 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. [17 pontot használtál fel, van még 351.]

lm 900 11 17 mozogsz 900 11 17
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel megdöföd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérfürdető magszim. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vérfürdető magszim! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim egyik csápját. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megérinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1169 tapasztalati pontot kaptál. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Haladsz előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [13. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 era formázó mintát és 1 fpi formázó mintát. Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] [36 pontot használtál fel, van még 315.]

vpf 200 VP elővétele: 200
Felszabadítottunk neked 200 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 313.]

(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-20 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-20 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata előtti térképed

(180,16) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 24. jellempróba
(181,9) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(181,10) szopógödör (#177), Dornodon oltár
(181,11) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(181,15) kristálypalota (#401), Dornodon oltár, 48. jellempróba, quwarg királynők (#153), ryuku gólem (#394)
(181,17) ongóliant (#159), woorgard (#231)
(182,8) a 74. labirintus bejárata, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombár (#165), húsevő magszim
(#67), lebegő gomba (#39), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247)
(182,12) ezoterikus mardelek (#184), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 42. jellempróba, ősdentor
(#282)
(183,13) Dornodon oltár, 27. jellempróba, ősdentor (#282)

[182,27] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. IQ-d TF-elődött. [-99 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 288.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, rosgatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [ 1500 tapasztalati pontot kaptál.] - Ah! - bámul a bölcs a csonka darabra. Jól láthatóan ez a bot markolata lehetett, vége csúnyán le van törve. A bot köré egy kék kígyótest fonódik, de ebből a töredékből sem látszik sok minden. Óvatosan elveszi tőled a botot, mormol néhány szót, és a bottal az egyik könyvespolc felé mutat. A teljes polc színarannyá változik! Az apóka elborzadtan bámul, ismét suhint a bottal, és a varázsszavakat visszafelé mondja. Az egész polc sárrá változik, és nagy cuppanással szertefolyik. Micsoda dagonya! A bölcs szitkozódva jegyzi meg: - Látod, erről beszéltem. Inkább ne próbálgasd a pálcát! - (nem mintha tudnád a varázsszót, gondolom magadban.) A bölcs behunyja a szemét, koncentrálni kezd. Hirtelen a pálca meglódul egy irányba, és feldereng előttetek egy labirintus térképe! Itt kell, hogy legyen a következő darab. Hmmm... A térkép alapján, itt rengeteg teleport lesz. Meg ne próbáld felszínre ugrás varázslat nélkül megközelíteni ezt a labirintust!

Ez a 75. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 93, délre 6 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

erő : 42
iq : 35
ügyesség : 29
egészség : 35
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 5
szint : 29
támadás : 28
védekezés: 52
életpont : 456/242
varázspt : 1102/ 6
pszi pont: 137/ 32
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (492)
pénz : 2127 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 0
kép.pont: 11
EFejl: 39 TU

Eddig összesen 2790 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37614 TP-t kaptál. Jelenleg 2950819 TP-d van. A következő szinthez még 49181 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 271. fordulódban 5582 arany került a bankszámládra. 5609 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/40 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 18/50 lőfegyverek: 12/76 dobófegyverek: 32/45 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 22/60 nyomkövetés: 89/26 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/79 csapdaészlelés: 7/54 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 5/31 felderítés: 27/97 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 50/31 taumaturgia: 52/17 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 17/74 pszi: 17/54 zárnyitás: 5/80 vadászat: 5/09 bányászat: 18/50 úszás: 2/84