be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba
|
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét
van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Beóvakodsz,
rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 451.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca.
[3. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [6. PONT.] (ld. enc.) Elértél a folyosó végéhez.
Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a kényszerport
varázslatot! [-13 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod
magad. [6. PONTON.] Az út végetér - egy zsákutca! [7. PONT.] Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura
mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-13
varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [6. PONTON vagy.] [12 pontot használtál fel, van még 439.]
Az út végetér - egy zsákutca! [7. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia
áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-13 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted
a világ. Teleportáltál egyet! [6. PONTRA.] Az út végetér - egy zsákutca! [7. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ.
Teleportáltál egyet! [6. PONTRA.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz
a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 433.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 433.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LABIRINTUS TELEPORT
A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy
hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről
viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről.
Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű
teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová
repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM
paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb
sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra
próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú
lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2.
pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont
teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb
csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj
néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha
mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás
varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy
varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a
legoptimálisabb helyre repít...
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója
vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.
erő : | 44 |
iq : | 34 |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 35 |
szerencse: | 41 |
tudatpont: | 14/ 7 |
| |
|
szint : | 29 |
támadás : | 28 |
védekezés: | 65 |
életpont : | 441/451 |
varázspt : | 1102/ 9 |
pszi pont: | 137/ 15 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (505) |
pénz : | 0 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 100/106 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 11 |
EFejl: | 40 TU |
| |
|
Eddig összesen 2796 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12387 TP-t kaptál. Jelenleg 2963206 TP-d
van. A következő szinthez még 36794 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A
271. fordulódban 5582 arany került a bankszámládra. 5637 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/48 vágófegyverek: 12/45
ütőfegyverek: 18/50 lőfegyverek: 12/76 dobófegyverek: 32/47
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 22/60 nyomkövetés: 89/69 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/85
csapdaészlelés: 7/54 gyógyítás: 30/06 titkosírás: 5/31 felderítés: 27/97
szörnyidomítás: 13/12 teológia: 50/58 taumaturgia: 52/28 szerencsejáték: 7/37
zene: 17/07 szörnyismeret: 17/92 pszi: 17/98 zárnyitás: 2/80
vadászat: 5/09 bányászat: 18/72 úszás: 2/84