be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba
|
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel
fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed
halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot
használtál fel, van még 566.]
lm 2 11 30 | mozogsz 2 11 30
|
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a
szobába. [2. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [10. PONT.] Egyszercsak látod, hogy
nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [11. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a
szükséges varázsenergia. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-13 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a
következő pillanatban egészen máshol találod magad. [29. PONTON.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Zutty!
Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] [12 pontot használtál fel, van még 554.]
lm 42 47 49 | mozogsz 42 47 49
|
Az út végetér - egy zsákutca! [42. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a
következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-13 varázspont.]
Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [45. PONTON vagy.] Haladsz előre. [47. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [48.
PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [49. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 542.]
lm 52 54 55 | mozogsz 52 54 55
|
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [51. PONT.] Egy gránitelementál lakik itt.
Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked
becsapódik! Eltaláltad a gránitelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt
ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 166
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 26
életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A
gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1640 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. [52. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [54. PONT.] A
fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2
varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt és 10 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP].
Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan
rakod el. Visszamész a kijárathoz, és kimész. [12 pontot használtál fel, van még 530.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 530.]
be 666 | bemész a 666. épületbe
|
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent
barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, rosgatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót
pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! -
köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával
mosolyogva. [ 2000 tapasztalati pontot kaptál.]
-Kezdek hinni benned! - mondja a bölcs. Kézbe fogja a bot két darabját, és összeilleszti. Nagy szikrázással a két darab
tökéletesen összeolvad! Rettenetesen izgatott vagy. Az apóka ezúttal nem meri használni a pálcát, csak megjegyzi: - vigyázz,
mert még egy-két darab, és a pálca megpróbál uralkodni rajtad. - majd megismétli a múltkori rituálét. A levegőben egy
újabb labirintus képe jelenik meg. Micsoda mágia! Próbálod memorizálni a látottakat.
*p1646x146Y
Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 33, északra 9 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és
kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 481.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója
vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 276. fordulód.
erő : | 45 |
iq : | 36 |
ügyesség : | 29 |
egészség : | 35 |
szerencse: | 41 |
tudatpont: | 14/ 7 |
| |
|
szint : | 29 |
támadás : | 32 |
védekezés: | 52 |
életpont : | 442/403 |
varázspt : | 1102/ 70 |
pszi pont: | 147/ 9 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (511) |
pénz : | 164 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 100/106 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 11 |
EFejl: | 41 TU |
| |
|
Eddig összesen 2802 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12868 TP-t kaptál. Jelenleg 2976074 TP-d
van. A következő szinthez még 23926 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A
271. fordulódban 5582 arany került a bankszámládra. 5637 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/61 vágófegyverek: 12/45
ütőfegyverek: 18/50 lőfegyverek: 12/76 dobófegyverek: 32/51
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 22/71 nyomkövetés: 90/00 mászás: 17/29 csapdakészítés: 17/91
csapdaészlelés: 7/54 gyógyítás: 27/06 titkosírás: 5/31 felderítés: 27/97
szörnyidomítás: 13/12 teológia: 50/93 taumaturgia: 54/47 szerencsejáték: 7/37
zene: 17/07 szörnyismeret: 17/92 pszi: 18/42 zárnyitás: 2/80
vadászat: 5/09 bányászat: 18/94 úszás: 2/84