be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

fgy 78 40 felt. gyógyítás 78 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 3 8 11 mozogsz 3 8 11
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [3. PONT. --> 7. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Egy velociraptort veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor fejét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a velociraptor testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Megbotlasz valamiben: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Egy óriásférget veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod az óriásféreg bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 13 15 16 mozogsz 13 15 16
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriásféreg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 406.]

vpf 33 VP elővétele: 33
Felszabadítottunk neked 33 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 404.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 4 19 905 mozogsz 4 19 905
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [4. PONT. --> 18. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nanda! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a nanda jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [9 pontot használtál fel, van még 390.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 390.]
lm 22 27 900 mozogsz 22 27 900
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [27. PONT.] Egy óriásféreg lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2006 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [32 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

lm 25 905 26 mozogsz 25 905 26
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [25. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya mellédcsap a farkával! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 1142 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 338.]

lm 900 20 21 mozogsz 900 20 21
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriásféreg! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 2006 tapasztalati pontot kaptál. Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokmurgattyú! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú jobb karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal megütöd az átokmurgattyú jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 gyöngysort [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP] és 1 ezüst karkötőt [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. [18 pontot használtál fel, van még 320.]

lm 18 5 31 mozogsz 18 5 31
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Elértél a lépcsőhőz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [18. PONT. --> 4. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [5. PONT. --> 28. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [30. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [35. PONTON.] [21 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 903 36 900 mozogsz 903 36 900
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [6 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 32 903 38 mozogsz 32 903 38
A fenébe! Egy zsákutca. [32. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 37. PONTRA. A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Egy széles, magas terembe érsz. [38. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 900 42 33 mozogsz 900 42 33
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] [6 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 40 900 42 mozogsz 40 900 42
Egy széles, magas terembe érsz. [40. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út végetér - egy zsákutca! [42. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] [6 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 34 903 44 mozogsz 34 903 44
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [34. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 43. PONTRA. A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] [9 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 900 28 6 mozogsz 900 28 6
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [28. PONT. --> 5. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [6. PONT. --> 58. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 51 54 905 mozogsz 51 54 905
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [46. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [47. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [48. PONT.] Mész tovább, előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [49. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [50. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [53. PONT.] Találkozol Acheronnal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy törpe bakancsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy regeneráló gyűrűt, egy zafír erőövet, egy mágusköpenyt, egy topáz erényövet, egy Morgan sipkáját, egy mithril kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy arany papi karkötőt, egy roxati üvegszemet és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy lidérckirály trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy bazaltelementál. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] Egy átokmurgattyút pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál. Egy nandát veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a nanda testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot, 1 optiri agysisakot, 8 fokhagymát és 2 tükröt[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [27 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 55 900 57 mozogsz 55 900 57
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Itt Rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos Rúnapukkasztáshoz 30 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel [-28 életpont]. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szívkereső, 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérg. vasnyíl [mérg. vasnyíl ládikóba-> 160 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [54. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [56. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [17 pontot használtál fel, van még 210.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

erő : 45
iq : 37
ügyesség : 29
egészség : 35
szerencse: 41
tudatpont: 14/ 2
szint : 30
támadás : 33
védekezés: 52
életpont : 453/445
varázspt : 1131/146
pszi pont: 158/ 17
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (515)
pénz : 951 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:100/106 év
tul.pont: 4
kép.pont: 14
EFejl: 43 TU

Eddig összesen 2818 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33589 TP-t kaptál. Jelenleg 3017163 TP-d van. A következő szinthez még 482837 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, Banyapók. A 278. fordulódban 7636 arany került a bankszámládra. 7636 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 5/18 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/76 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 18/60 lőfegyverek: 12/76 dobófegyverek: 32/62 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 23/37 nyomkövetés: 90/55 mászás: 17/29 csapdakészítés: 18/03 csapdaészlelés: 10/81 gyógyítás: 28/44 titkosírás: 5/31 felderítés: 28/33 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 51/68 taumaturgia: 52/78 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 17/92 pszi: 19/16 zárnyitás: 3/16 vadászat: 5/09 bányászat: 19/16 úszás: 2/84