ftv 61 124 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 124. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 403.]
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12
|
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Elértél a folyosó
végéhez. Innen nem vezet tovább út. [10. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Felkészülve a legrosszabbra is,
tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Hangtalan
léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy
mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább
merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod
a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót
erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni:
visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát
teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más
lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem
tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van
zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged:
megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni:
visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 388.]
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12
|
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva.
Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod
az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz
továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a
kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs
más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz
továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel:
Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más
lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég
erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
[9 pontot használtál fel, van még 379.]
le 458 | leveszed/lerakod a 458. tárgyat
|
Lecsatolod a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
kf 459 2 | kézbeveszed/felveszed a 459. tárgyat a bal kezedbe
|
Elrakod az agyartőrt, majd a bal kezedbe veszed a Tharr pajzsát. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
|
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
lm 12 13 905 | mozogsz 12 13 905
|
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt.
Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot
vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán
még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [9. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Elszántan mész előre. Egy
vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [8.
PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát
teszel: Szerencsére nyitva van. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl.
Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset:
Nyitva van! Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább.
Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér
világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem
csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 355.]
kf 420 2 | kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe
|
Elrakod a Tharr pajzsát, majd a bal kezedbe veszed az agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
lm 17 900 23 | mozogsz 17 900 23
|
Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést
megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 9 nyílvessző talált el. 34 életpontot vesztettél.
Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15.
PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már
nyílvesszők repülnek feléd. 9 nyílvessző talált el. 63 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők
hegyére kent méreg lehetett. Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors
reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91
életerő). [-20 varázspont.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Dübörgést hallasz
fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél.
Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy. Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán
megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 55 életpontot vesztettél. A golyó
utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [17. PONT.] Távoli
dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész
folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 68 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre
egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel
teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 csapdaészlelés).
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95
életerő). [-20 varázspont.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16.
PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész.
Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [14. PONT.] Kicsit
meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat
lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Nincs megállás -
továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd
elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy manifesztátor. Az
ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. A manifesztátor
most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
320 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az
idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban
lapul, használatra készen. [-15 varázspont.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20.
PONT.] Egy kardfogú fülemülét pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés
hasát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a
kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással
szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal
borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.)
Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle
kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben
meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695
tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra
minden csendes. [21. PONT.] Egy szutykos remákot pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az
agresszort.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (5 támadással
102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz.
Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a szutykos remák testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól
megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a
hasadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont, -1 TU.) A
következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak? Te itt életveszélyben vagy. Rohansz,
ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Egy nagyobb terembe érkezel. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szubreális vámpír! Éhes szörny
kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi
eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked
becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat
sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással,
felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (4
támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír fejét. (1
támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot
vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik
kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1768 tapasztalati pontot kaptál. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.]
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így
cselekszel te is. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [75 pontot használtál fel, van még 280.]
kf 466 458 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 458. tárggyal
|
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját.
Magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 280.]
a 535 3316 1 | átadod az 535. tárgyat a 3316. kalandozónak (1 darabot)
|
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot
használtál fel, van még 280.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel,
van még 278.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója
vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 280. fordulód.
erő : | 44(47) |
iq : | 37 |
ügyesség : | 27(29) |
egészség : | 35 |
szerencse: | 39(43) |
tudatpont: | 14/ -1 |
| |
|
szint : | 30 |
támadás : | 33 |
védekezés: | 27 |
életpont : | 453/156 |
varázspt : | 1131/379 |
pszi pont: | 158/ 41 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (543) |
pénz : | 941 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 101/107 év |
tul.pont: | 5 |
kép.pont: | 16 |
EFejl: | 45 TU |
| |
|
Eddig összesen 2831 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16309 TP-t kaptál. Jelenleg 3039634 TP-d
van. A következő szinthez még 460366 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, Banyapók. A 278.
fordulódban 7636 arany került a bankszámládra. 7636 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 6/02 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/82 vágófegyverek: 12/45
ütőfegyverek: 18/72 lőfegyverek: 12/80 dobófegyverek: 32/67
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 23/81 nyomkövetés: 91/10 mászás: 17/29 csapdakészítés: 18/15
csapdaészlelés: 9/00 gyógyítás: 28/44 titkosírás: 5/31 felderítés: 28/45
szörnyidomítás: 13/12 teológia: 52/22 taumaturgia: 52/94 szerencsejáték: 7/37
zene: 17/07 szörnyismeret: 17/92 pszi: 19/45 zárnyitás: 4/97
vadászat: 5/09 bányászat: 19/27 úszás: 9/09