ftv 61 124 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 124. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [10. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 379.]

le 458 leveszed/lerakod a 458. tárgyat
Lecsatolod a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

kf 459 2 kézbeveszed/felveszed a 459. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az agyartőrt, majd a bal kezedbe veszed a Tharr pajzsát. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

lm 12 13 905 mozogsz 12 13 905
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [9. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [8. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 355.]

kf 420 2 kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a Tharr pajzsát, majd a bal kezedbe veszed az agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

lm 17 900 23 mozogsz 17 900 23
Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 9 nyílvessző talált el. 34 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 9 nyílvessző talált el. 63 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-20 varázspont.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy. Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 55 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [17. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 68 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-20 varázspont.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy manifesztátor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 320 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-15 varázspont.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Egy kardfogú fülemülét pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [21. PONT.] Egy szutykos remákot pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a szutykos remák testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont, -1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak? Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szubreális vámpír! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [75 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 466 458 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 458. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. Magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

a 535 3316 1 átadod az 535. tárgyat a 3316. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 278.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 280. fordulód.

erő : 44(47)
iq : 37
ügyesség : 27(29)
egészség : 35
szerencse: 39(43)
tudatpont: 14/ -1
szint : 30
támadás : 33
védekezés: 27
életpont : 453/156
varázspt : 1131/379
pszi pont: 158/ 41
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (543)
pénz : 941 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/107 év
tul.pont: 5
kép.pont: 16
EFejl: 45 TU

Eddig összesen 2831 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16309 TP-t kaptál. Jelenleg 3039634 TP-d van. A következő szinthez még 460366 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, Banyapók. A 278. fordulódban 7636 arany került a bankszámládra. 7636 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 6/02 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/82 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 18/72 lőfegyverek: 12/80 dobófegyverek: 32/67 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 23/81 nyomkövetés: 91/10 mászás: 17/29 csapdakészítés: 18/15 csapdaészlelés: 9/00 gyógyítás: 28/44 titkosírás: 5/31 felderítés: 28/45 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 52/22 taumaturgia: 52/94 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 17/92 pszi: 19/45 zárnyitás: 4/97 vadászat: 5/09 bányászat: 19/27 úszás: 9/09