be 91 bemész a 91. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

fgy 80 40 26 felt. gyógyítás 80 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 4 6 7 mozogsz 4 6 7
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [4. PONT.] Egy bérmágus lakik itt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a bérmágus bal karját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a bérmágus testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bérmágus jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bérmágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 5 pirkit, 2 purifikátor háj, 3 mocsári penke, 1 dözmöng szív [dözmöng szív ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] és 2 dorony tüdő. Gyorsan kiüríted a ládát. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérmágus. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bérmágus jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a bérmágus bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a bérmágus bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bérmágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A bérmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 1 kristálygömböt [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngyöt [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 905 8 900 mozogsz 905 8 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [8. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 11 905 12 mozogsz 11 905 12
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérmágus. Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bérmágus bal lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérmágus girhes testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bérmágus jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot [bunkósbot ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP], 15 aranyat és 3 csuklyavirágot. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. Egy harci mágust pillantasz meg. Fegyvere egy csontpálca. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkalapáccsal megütöd a harci mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a harci mágus jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A harci mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP] és 1 obszidián függőt [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [12. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! [17 pontot használtál fel, van még 172.]

lm 900 14 20 mozogsz 900 14 20
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [14. PONT. --> 15. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy harci mágus. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus girhes testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harci mágus jobb karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a harci mágus jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zoloboo sámán van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel megdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát [csontszablya ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. [12 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harci mágus van előtted! Fegyvere egy bunkósbot. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus girhes testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal megcsapod a harci mágus bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a harci mágus bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot [bunkósbot ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [22. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [23. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [24. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 2 nyílvessző talált el. 14 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. [20 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 900 26 27 mozogsz 900 26 27
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mestervarázsló! Fegyvere egy csontpálca. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló girhes testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mestervarázsló jobb karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a mestervarázsló jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP] és 1 rejtőköpenyt [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +12 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [25. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [27. PONT.] Egy udvari mágus lakik itt. Fegyvere egy csontkés. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus bal vállát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd az udvari mágus testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az udvari mágus jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1175 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést, 1 Eldereth szilánkot és 1 kholden kulcsot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +14 életerő.) [9 pontot használtál fel, van még 131.]

lm 30 7 6 mozogsz 30 7 6
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [28. PONT.] Egy mestervarázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy obszidián tüske. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló jobb lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mestervarázsló nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 aranygyűrűt [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +13 életerő.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [29. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mestervarázsló. Fegyvere egy obszidián tüske. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 47 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal többször eltalálod a mestervarázsló girhes testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a mestervarázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 kis aranykulcsot [kis aranykulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy obszidián tüske. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 3366 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét, 3 aranyláncot és 1 villám szimbólumot [villám szimbólum ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +111 életerő.) Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Bekukkantasz a kis terembe. [6. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! [21 pontot használtál fel, van még 110.]

kpcs 3 6 kapcsoló 3
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 4 9 11 mozogsz 4 9 11
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy xirnox van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a xirnox lila hasát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a xirnox bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szívet. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mestervarázsló! Fegyvere egy csontpálca. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló bal lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mestervarázsló testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a mestervarázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +63 életerő.) Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy kis szobába érkezel. [11. PONT.] Egy őrült varázslót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 56 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 kholden kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-20 varázspont.] [23 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 14 17 20 mozogsz 14 17 20
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Egy őrült varázslót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [14. PONT. --> 15. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] Egy varkaudar varázsló lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megérinted a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-20 varázspont.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kis szobába érkezel. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy miksziszi húsgólem. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a miksziszi húsgólem rotható testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a miksziszi húsgólem bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a miksziszi húsgólem jobb karját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a miksziszi húsgólem testét. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megérinted a miksziszi húsgólem testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3741 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. (Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-20 varázspont.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [18. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [20. PONT.] Egy varkaudar varázsló lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy varkaudar varázslót veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megbököd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP] és 1 smaragd kulcsot. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-20 varázspont.] [36 pontot használtál fel, van még 51.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 905 21 900 mozogsz 905 21 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-40 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [21. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 1 fpi formázó minta, 1 jégszív [jégszív ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP], 1 huhogó bibe, 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 24 905 25 mozogsz 24 905 25
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bunkósbot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot [bunkósbot ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló nyakát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló bal vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel eltalálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 rejtőköpenyt [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy kis szobába érkezel. [24. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [25. PONT.] Egy Főmágust pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Főmágus törékeny testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Főmágus hosszú szakállát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a Főmágus bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 145 életpontot vesztettél. A Főmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját és 1 mágusköpenyt. Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Prezíc, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló sugár csapódik beléd. Megsemmisült 2 vizestömlő! Te is megsérültél. (-15 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 2 gyógykenőcs, 1 mithril láncing, 1 moa smaragd, 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], 1 ezüstkard, 1 moa stuki, 30 stukilövedék és 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-20 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-20 varázspont.] [27 pontot használtál fel, van még 16.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 14.]

be 91 bemész a 91. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötét félhomály van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 900 12 905 mozogsz 900 12 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 13 900 14 mozogsz 13 900 14
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 17 905 18 mozogsz 17 905 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 281. fordulód.

erő : 44(45)
iq : 37
ügyesség : 27(29)
egészség : 35
szerencse: 39(43)
tudatpont: 14/ 0
szint : 30
támadás : 33
védekezés: 52
életpont : 453/367
varázspt : 1138/ 41
pszi pont: 158/ 52
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (561)
pénz : 1884 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/107 év
tul.pont: 5
kép.pont: 16
EFejl: 46 TU

Eddig összesen 2867 szörnyet (36 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59401 TP-t kaptál. Jelenleg 3099035 TP-d van. A következő szinthez még 400965 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, Banyapók. A 278. fordulódban 7636 arany került a bankszámládra. 7674 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 6/02 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 38/97 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek: 19/20 lőfegyverek: 12/96 dobófegyverek: 32/82 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 23/81 nyomkövetés: 91/51 mászás: 17/29 csapdakészítés: 18/21 csapdaészlelés: 9/30 gyógyítás: 28/44 titkosírás: 5/31 felderítés: 28/51 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 52/84 taumaturgia: 53/14 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 17/92 pszi: 19/63 zárnyitás: 7/60 vadászat: 5/09 bányászat: 19/38 úszás: 3/09