be 82 bemész a 82. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 459.]

lm 9 mozogsz 9
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokmurgattyú. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú farkát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. [18 pontot használtál fel, van még 441.]

vv 88 elmormolod a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 439.]

lm 22 25 28 mozogsz 22 25 28
Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpemammut. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut nyakát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [28. PONT.] Egy sivatagi doareget veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg jobb vállát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 kaját. 2261 tapasztalati pontot kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 29 30 mozogsz 29 30
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [27. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tüskés harci gromak van előtted! Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [30. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sullár van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 388.]

vv 109 88 elmormolod a 109. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 386.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 386.]

jlk 2861 jelszó kimondása 2861
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 486 tapasztalati pontot kaptál. *p1310x132Y

Ez a 93. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 2 5 7 mozogsz 2 5 7
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drónkeselyű. Itt csata lesz.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A drónkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy drónkeselyű van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drónkeselyű tollas testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Egy drónkeselyűt veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drónkeselyű tollas testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A drónkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 905 10 900 mozogsz 905 10 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 12 17 17 mozogsz 12 17 17
Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bot. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 2 szvó-ektoplazmát [szvó-ektoplazma ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy vark. nekromantat pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 3 fekete gyöngyöt [fekete gyöngy ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Egy varkaudar behemót lakik itt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1516 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt [varkaudar páncél ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar csizmát. Egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót nyakát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbekapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt [varkaudar páncél ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 varkaudar csizmát. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). (Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. [17 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 14 13 905 mozogsz 14 13 905
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 2 purifikátor hájat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy vark. nekromantat veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 xirnox szívet. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [9 pontot használtál fel, van még 229.]

lm 9 900 2 mozogsz 9 900 2
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar bal karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 24 24 23 mozogsz 24 24 23
Bekukkantasz a kis terembe. [24. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van előtted! Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod varázsvédelem varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra támadsz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet [vasvért ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és 1 nagy vaspajzsot [nagy vaspajzs ládikóba-> 22 arany, -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet [vasvért ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és 1 nagy vaspajzsot [nagy vaspajzs ládikóba-> 22 arany, -2 ÉP]. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [23. PONT.] [11 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 905 18 900 mozogsz 905 18 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [18. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 31 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 190.]

lm 19 24 26 mozogsz 19 24 26
Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 55 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc, egy fűszertartó és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Tguarkhan! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Agyartőrrel megbököd a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranylánc és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [21. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [18. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [24. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 1492 tapasztalati pontot kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 28 30 mozogsz 28 30
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 1492 tapasztalati pontot kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [27. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-40 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 3 16 18 mozogsz 3 16 18
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] Egy őrült varázsló lakik itt. Fegyvere egy csontpálca. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 25 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Egy éjkornis lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis farkát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-5 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [18. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [23 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 20 905 24 mozogsz 20 905 24
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Egy Orkhan Thai lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai lángoló karját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! A fenébe! Egy zsákutca. [24. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [22 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 900 22 5 mozogsz 900 22 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [22. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [21. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Egy borzalmas varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy varázsvédelem varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a borzalmas varkaudar nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy aranytű. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet [vasvért ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nagy vaspajzsot [nagy vaspajzs ládikóba-> 22 arany, -2 ÉP]. [27 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 10 11 14 mozogsz 10 11 14
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy éjkornis van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éjkornis testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [14. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [15 pontot használtál fel, van még 58.]

lm 25 31 28 mozogsz 25 31 28
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [10. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [5. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Itt Rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos Rúnapukkasztáshoz 20 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel [-18 életpont]. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Egy Mnebolathot pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy Mnebolath lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath bal oldalát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [30. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [30. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [25. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [28. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [36 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 5 33 905 mozogsz 5 33 905
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [25. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [32. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [21 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 34 900 37 mozogsz 34 900 37
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

erő : 44(45)
iq : 39
ügyesség : 27(29)
egészség : 39
szerencse: 40(44)
tudatpont: 14/ 4
szint : 30
támadás : 33
védekezés: 52
életpont : 453/213
varázspt : 1145/ 2
pszi pont: 158/266
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (625)
pénz : 2020 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/107 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 14 TU

Eddig összesen 2977 szörnyet (33 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50433 TP-t kaptál. Jelenleg 3291984 TP-d van. A következő szinthez még 208016 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, Banyapók. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 7661 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 6/02 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 39/59 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek:*19/00 lőfegyverek: 13/24 dobófegyverek: 33/24 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 23/92 nyomkövetés: 93/48 mászás: 17/29 csapdakészítés: 18/59 csapdaészlelés: 10/32 gyógyítás: 29/64 titkosírás: 6/44 felderítés: 30/47 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 71/20 taumaturgia: 54/23 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 18/64 pszi:*19/00 zárnyitás: 13/44 vadászat: 5/09 bányászat: 20/85 úszás: 3/09