lm 32 905 2 mozogsz 32 905 2
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [32. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. [24 pontot használtál fel, van még 383.]

lm 900 7 9 mozogsz 900 7 9
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [6. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Egy ekhariont pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 márványkulcsot [márványkulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [6. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [5. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [9. PONT.] Egy ekhariont veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nagy vaskulcsot [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. [18 pontot használtál fel, van még 365.]

lm 5 905 3 mozogsz 5 905 3
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [14 pontot használtál fel, van még 351.]

ek 7 16 2 t. energia kisütése: 7 16 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zárnyitás.) (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 351.]

bb 6 459 305 beraksz a bankba a 6. tárgyat (459 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kőkést. Beraksz a bank széfjébe 1 Tharr pajzsát. Beraksz a bank széfjébe 4 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

lm 900 33 905 mozogsz 900 33 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [32. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [33. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [9 pontot használtál fel, van még 342.]

lm 34 900 32 mozogsz 34 900 32
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [34. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-340 varázspont]. Egy Tguarkhant pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan sziklatestét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP]. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [33. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [32. PONT.] [14 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 905 36 38 mozogsz 905 36 38
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [35. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [36. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve szopókőirtás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [37. PONT.] Egy átokmurgattyú lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy Notermanthit pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a Notermanthi nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy taalru. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru tigristestét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a taalru jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vasérc és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve csupasz izom. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 658 arany, 3 aranylánc, 4 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP], 1 arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], 2 galachmit, 6 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 3 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 42 arany, -2 ÉP] és 1 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 moa jádekő, 1 kvazár kesztyű, 1 fpi formázó minta, 6 kvazár, 1 mithril, 3 manakristály, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 96 arany, -2 ÉP], 1 moa rubin, 1 roxati üvegszem és 3 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1145 varázspont) (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 38 38 900 mozogsz 38 38 900
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kb 6 1 kiveszel a bankból a 6. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

vv 109 71 53 elmormolod a 109. varázslatot a 71. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 289.] Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 287.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

erő : 44(45)
iq : 39
ügyesség : 27(29)
egészség : 39
szerencse: 40(44)
tudatpont: 14/ 3
szint : 30
támadás : 33
védekezés: 50
életpont : 453/435
varázspt : 1145/955
pszi pont: 158/287
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (629)
pénz : 3286 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/107 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 16 TU

Eddig összesen 2992 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25602 TP-t kaptál. Jelenleg 3317586 TP-d van. A következő szinthez még 182414 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, Banyapók. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 7699 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 6/02 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 39/64 vágófegyverek: 12/45 ütőfegyverek:*19/00 lőfegyverek: 13/24 dobófegyverek: 33/32 Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 23/92 nyomkövetés: 94/00 mászás: 17/29 csapdakészítés: 18/65 csapdaészlelés: 10/69 gyógyítás: 29/64 titkosírás: 6/44 felderítés: 30/52 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 71/33 taumaturgia: 54/34 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 18/64 pszi:*19/00 zárnyitás: 12/96 vadászat: 5/09 bányászat: 21/07 úszás: 3/09