lm 76 78 54 mozogsz 76 78 54
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérted a következő kanyart. [72. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [73. PONT.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [74. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg parafenomén! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén jobb oldalát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [75. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [76. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 10 quwarg tojás [quwarg tojás ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [75. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [77. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [49. PONT.] Egy vadász quwarg lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vadász quwarg jobb középső lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [51. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 30 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [54. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 905 58 900 mozogsz 905 58 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [55. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [56. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [57. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [32 pontot használtál fel, van még 208.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 208.] Leveszed a szerencsetalizmánt, majd a nyakadba akasztod a Dantor amulettjét. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 60 63 80 mozogsz 60 63 80
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [59. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [60. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 szent jogar, 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 1 Dantor vértje és 1 moa üveggömb. Felpakolsz. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [59. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [58. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [62. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy qwarg rohamosztagos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos fejét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 5 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy qwarg rohamosztagos! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Egy qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [80. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kisebb quwarg isten van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten bal oldalát. (5 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a kisebb quwarg isten nyakát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt, 1 Raia pallosát és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. Összeakadsz egy barna, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr lényének egy apró része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy jing-jang fejpántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Rhatt páncélját, egy kristályrendet, egy tankány karmot, egy arany papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy mágusköpenyt, egy zafír erőövet és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. [21 pontot használtál fel, van még 187.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 185.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

erő : 45(44)
iq : 43(44)
ügyesség : 29(31)
egészség : 41
szerencse: 42(46)
tudatpont: 14/ 5
szint : 30
támadás : 31
védekezés: 58
életpont : 453/389
varázspt : 1145/200
pszi pont: 163/126
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (725)
pénz : 5714 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/109 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 22 TU

Eddig összesen 3120 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30674 TP-t kaptál. Jelenleg 3482893 TP-d van. A következő szinthez még 17107 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, Banyapók. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 7927 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 40/22 vágófegyverek: 12/53 ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/32 dobófegyverek: 33/69 Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 24/36 nyomkövetés: 95/64 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/00 csapdaészlelés: 11/67 gyógyítás: 29/64 titkosírás: 6/55 felderítés: 30/72 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 75/22 taumaturgia: 56/93 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 19/42 pszi: 20/33 zárnyitás: 11/03 vadászat: 5/09 bányászat: 21/51 úszás: 4/11