be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba
|
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét
van. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől
indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 243.]
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
|
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
fgy 70 40 | felt. gyógyítás 70 40
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
lm 6 28 905 | mozogsz 6 28 905
|
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [3. PONT.] Bah! Egy zsákutcába
jutottál! [6. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned.
Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő
cuppan egyet, és elteleportálsz a 27. PONTRA. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [28. PONT.]
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal
kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [25.
PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után
kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 231.]
lm 26 900 15 | mozogsz 26 900 15
|
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy
pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul
veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [18. PONTON.] Mostantól nem foglalkozol a
csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Mindenre
felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Orkhan Thai. Már
éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy fehér
glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak
lesznek. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen
védelmednek.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja az Orkhan
Thai testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad
csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai jobb
vállát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai fejét.
(1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot
vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbekapnál, az Orkhan
Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos
szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben
meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb
ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 18 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy
bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP].
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni
küldetést! Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. [14 pontot
használtál fel, van még 217.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal
meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra,
melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás
számodra a másik kettő: 1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.)
Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! 3.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de
megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is
sikeresen meglop! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 187.]
lm 5 24 40 | mozogsz 5 24 40
|
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14.
PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra,
belépsz. [12. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog!
Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+107
életerő). [-14 varázspont.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Parányi, jelentéktelen
teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden
csendes. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [3. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [5. PONT.] Énekbe kezdesz a
mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot!
[-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [23.
PONTON.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [24. PONT.] Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra
megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá,
teleportáltál! [39. PONTON vagy.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [40. PONT.] Egy Zinthurg lakik
itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz.
Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös
shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg ébenfekete testét.
(1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a
Zinthurg bikafejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg
bikafejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy
ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Végre egy kis
testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező
mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Távolról
pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1
bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt
a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A
Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb
kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja
a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy
ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4
csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12
varázspont.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ezüsthegyű lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [35 pontot
használtál fel, van még 152.]
lm 43 9 32 | mozogsz 43 9 32
|
Továbbsuhansz a folyosón. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [39. PONT.]
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [43. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges
varázsenergia. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [8. PONTON
vagy.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha
istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben:
Fantasztikus, hogy idáig eljutottál! Ha bármikor úgy érzed, hogy szükséged van személyes áldásomra, térj vissza ebbe a
labirintusba, erre a pontra, és itt mindig megtalálsz! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [8.
PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó
kanyarodik. [11. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [12. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A
sarokban pókháló fityeg! [29. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező
mágia... Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sorvasztás
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre.
Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a
vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 119
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot
sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a
Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a
Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba->
nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Megtorpansz:
kanyarodik az út! [30. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [31. PONT.] Valami mozog előtted!
Közelebb lopódzol. Egy degradátor! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva
megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a degradátor testét. (4 támadással 28 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami
kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a degradátor középső potrohát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.)
Agyartőrrel épp hogy megszúrod a degradátor jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a
degradátor megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
834 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az
út itt elkanyarodik. [32. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 119.]
lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [33. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is
hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön,
ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál
fel, van még 111.]
lm 38 50 51 | mozogsz 38 50 51
|
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [32. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31.
PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [30. PONT.] Egy kis
szobába érkezel. [29. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz
érkeztél. [34. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most
vajon merre? [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Egy lépésnél
megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [44. PONTON.] Haladsz az ellenséges
labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [46. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A gyér világításnál
gyors pillantást vetsz a térképre. [47. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a
feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél.
Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Ahová belépsz, az egy kisebb
szoba. [48. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [50. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [51. PONT.
--> 52. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 75.]
lm 54 65 68 | mozogsz 54 65 68
|
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [53. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz.
[54. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy
varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve háló. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.)
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [53. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A
folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten
várod ellenfeled.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz
ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet
varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös
shuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a
vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 114
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 29 életpontot
sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik
az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni,
de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem
kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot. Bevilágítva magad
előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [56. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd,
miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [57. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz.
Innen csak egy út van: előre! [58. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli
finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt
kenve... [-6 támadás] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [59.
PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [60. PONT.] Izzadó tenyeredet
megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [61. PONT.] Egy szörnyet pillantasz
meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért:
elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd
ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél.
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a
Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre
rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 137 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 27 életpontot
sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6
életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A
Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót
mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat,
majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea
nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy
ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1
Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Hangot hallasz
szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [62. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz.
Az egyenes folyosó közepén vagy. [64. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó
falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [65.
PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a
kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [69. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod
a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[42 pontot használtál fel, van még 33.]
lm 72 76 84 | mozogsz 72 76 84
|
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [70. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér
világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [71. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába
torkollik. [72. PONT.] Egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó.
Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled számodra
ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd
ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot
vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a
Tguarkhan jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel
nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan jobb lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29
életerő). Agyartőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb
oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mielőtt
észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A
Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a
lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd
eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi
karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati
pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Egy Orkhan Thait pillantasz meg. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat!
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek.
Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál,
bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan
Thai bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet
nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai jobb karját. (6 támadással 226
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással
26 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A
mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél.
Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes
villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 40 arany, -2
ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2
ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az
áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Porrá zúzol 1 varázskövet.
(+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+117 életerő). [-14 varázspont.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [73. PONT.]
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [74. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [75. PONT.]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [76. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő
varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.]
Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [77. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő
fogad. [78. PONT.] Egy Chara-din fattyát pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra.
Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz
ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 100 életpontot
sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel
megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és
kezedbe! (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb karját. (6
támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya testét. (1
támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A 3
Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Amint belépsz, látod, hogy ez a
helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [79. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [32 pontot használtál fel, van még 1.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója
vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 297. fordulód.
erő : | 45(44) |
iq : | 43(44) |
ügyesség : | 29(31) |
egészség : | 41 |
szerencse: | 42(46) |
tudatpont: | 14/ 1 |
| |
|
szint : | 31 |
támadás : | 32 |
védekezés: | 58 |
életpont : | 468/467 |
varázspt : | 1213/ 43 |
pszi pont: | 163/ 62 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 2474 arany |
halhatatlanság: | 2% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 101/110 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 0 |
EFejl: | 24 TU |
| |
|
Eddig összesen 3140 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38824 TP-t kaptál. Jelenleg 3539227 TP-d
van. A következő szinthez még 460773 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, taalru herceg. A 287.
fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 40/40 vágófegyverek: 12/53
ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/32 dobófegyverek: 33/80
Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 24/80 nyomkövetés: 96/40 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/12
csapdaészlelés: 11/91 gyógyítás: 29/64 titkosírás: 6/55 felderítés: 30/84
szörnyidomítás: 13/12 teológia: 79/80 taumaturgia: 57/42 szerencsejáték: 7/37
zene: 17/07 szörnyismeret: 19/72 pszi: 20/55 zárnyitás: 11/03
vadászat: 5/09 bányászat: 22/17 úszás: 4/11