lm 84 84 84 mozogsz 84 84 84
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [80. PONT.] Egy Chara-din fattya lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyartőrrel jól megszúrkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya jobb vállát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [81. PONT.] Egy taalrut pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 223 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru tigristestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel eltalálod a taalru testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megbököd a taalru tigristestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [82. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [83. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Mnebolath van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Mnebolath. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalru lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 225 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a taalru egyik lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel megbököd a taalru tigristestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Egy taalrut veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a taalru testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot [márványkulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] és 2 tudás gyöngyét. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 mithril láncing, 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit, 5 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], 1 roxati zárfaló, 1 pszi kő, 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 1 era formázó minta és 8 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete Thargodan trutyiból előásod a bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de megérte! Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 381.]
...
be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-10 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

lm 9 mozogsz 9
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Fantasztikus, hogy idáig eljutottál! Ha bármikor úgy érzed, hogy szükséged van személyes áldásomra, térj vissza ebbe a labirintusba, erre a pontra, és itt mindig megtalálsz! [12 pontot használtál fel, van még 359.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 347.] Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata előtti térképed

(211,99) a 79. labirintus bejárata, Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Mnebolath (#237)

[189,101] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Találsz egy manilla-fát. Van itt egy erdei bölcs háza (668. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [-99 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 327.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, rosgatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [ 10000 tapasztalati pontot kaptál.] - Ezek szerint nem volt a Thargodan herceg egyik taalru bőrében sem! Hatalmas szerencséd van! - Kivonultok a ház elé, és a bölcs ott érinti össze a darabokat. Az ég beborul, villámlani kezd, és lassan elered az eső. A föld megremeg, és a ház mellett egy repedés nyílik. A bölcs megrázza a fejét, és a kezedbe nyomja a relikviát. - Attól tartok, hogy az utolsó darab helyre illesztése kisebb kisebb kataklizmával fog járni, márpedig én abból nem kérek. Az utolsó darabot illeszd te a helyére (bár szívesen fogadlak, mert kíváncsi vagyok a történtekre). - megvizsgálod a botot. A hosszú, több, mint egy méteres száron valamilyen ismeretlen, kékes kőzetből faragott sárkány kúszik végig, szembe vele egy hatalmas kalapácsot lóbáló, szakállas, izmos alak. A bot végén egy karomszerű markolat ül, nyilván az utolsó darab egy drágakő lesz, azt kell a helyére illeszteni. Érzed a botban buzgó energiát. Felemeled, és megjelenik a labirintus képe. Majd a botot elteszed a hátizsákba - kicsit félsz a lehetőségektől.

*p1646x82Y*p1070x82Y

Ez a 80. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 75, északra 138 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 322.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

erő : 45(44)
iq : 44(45)
ügyesség : 29(31)
egészség : 41
szerencse: 42(46)
tudatpont: 14/ 2
szint : 31
támadás : 28
védekezés: 58
életpont : 469/423
varázspt : 1227/ 5
pszi pont: 163/ 81
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3648 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/110 év
tul.pont: 4
kép.pont: 0
EFejl: 25 TU

Eddig összesen 3148 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32153 TP-t kaptál. Jelenleg 3571380 TP-d van. A következő szinthez még 428620 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, taalru herceg. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 40/44 vágófegyverek: 12/53 ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/32 dobófegyverek: 33/84 Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 24/80 nyomkövetés: 96/75 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/18 csapdaészlelés: 12/03 gyógyítás: 29/64 titkosírás: 6/55 felderítés: 30/84 szörnyidomítás: 13/12 teológia: 80/01 taumaturgia: 57/56 szerencsejáték: 7/37 zene: 17/07 szörnyismeret: 19/72 pszi: 20/73 zárnyitás: 11/26 vadászat: 5/09 bányászat: 22/17 úszás: 4/11