vv 71 205 25 elmormolod a 71. varázslatot a 205. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.] Fürgén varázsolsz! Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 424.] Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-75 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 424.]

t 135 237 275 támadod a 135. szörnyet a 237. szörnyet a 275. szörnyet
FT 135 parancs törölve. FT 237 parancs törölve. FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

lm 12 16 mozogsz 12 16
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Éhes vagy. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [11. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [16. PONT.] Egy ongóliant hadúrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontpálca. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [56 pontot használtál fel, van még 368.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (9. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 368.]

vv 109 161 165 elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 366.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 366.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 364.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

erő : 48(47)
iq : 46(47)
ügyesség : 36(38)
egészség : 46
szerencse: 47(51)
tudatpont: 14/ 2
szint : 31
támadás : 32
védekezés: 62
életpont : 472/703
varázspt : 1248/656
pszi pont: 163/209
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 7076 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/152 év
tul.pont: 0
kép.pont: 1
EFejl: 2 TU

Eddig összesen 3289 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26300 TP-t kaptál. Jelenleg 3984565 TP-d van. A következő szinthez még 15435 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, élőholt ősmágus. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8118 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 41/46 vágófegyverek: 12/57 ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/31 Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 25/84 nyomkövetés: 98/84 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/56 csapdaészlelés: 15/19 gyógyítás: 29/67 titkosírás: 6/55 felderítés: 31/37 szörnyidomítás: 13/17 teológia: 86/07 taumaturgia: 58/73 szerencsejáték: 7/46 zene: 17/22 szörnyismeret: 20/42 pszi:*20/00 zárnyitás: 16/08 vadászat: 5/18 vitalitás: 1/64 bányászat: 24/47 úszás: 4/11