v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (9. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 17 900 16 mozogsz 17 900 16
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Egy triklem drakoldert veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy árnyéktűz varázslattal köszönt csatapartnered. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög: - Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A triklem drakolder összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 drakolder szemet. Messze hajítod a vacak kis élőholt ősmágus trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája, 4 tudás gyöngye, 1 mágusölő, 1 mithril sisak, 1 moa töltő, 1 Luthius karkötője és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Összefutsz Ey'Leonnal. Raia főpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy nehéz harci kesztyűt, egy Eldaran karkötőjét, egy rájabőr úszógatyát, egy Rughar gyűrűjét, egy nap szimbólumot, egy zafír erőövet, egy obszidián karkötőt, egy törpe bakancsot, egy szerencsetalizmánt, egy mágusköpenyt, egy zafír fülbevalót és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ongóliant hadúr. Fegyvere egy csontpálca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ongóliant hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 9 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 5 vas dobónyíl és 6 arany. 7700 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 279.]

...
be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor elédlép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted. - Nagyszerű! - mondja az írnok. [ 20000 tapasztalati pontot kaptál.] - Őszintén szólva nem hittük, hogy BÁRKI képes lenne ennek a feladatnak a végrehajtására. Node, te vagy Borax személyes futára! Remélhetőleg most már sikerül a boszorkány átkát megtörni. A következő feladat jóval egyszerűbb lesz: nem messze innen emelkedik az Iszonyat Citadellája néven ismert ősi várrom. Persze ne ijesszen el a név, manapság már néhány kóbor macskán kívül nemigen tanyázik ott más, persze előfordulhat néhány rusnya csapda. Állítólag valahol ebben a Citadellában elrejtve van a Tudás Könyve. Egy ősi, poros könyv, amelynek inkább csak muzelológiai értéke van számunkra. Vigyázz, amikor megszerzed, ki ne nyisd a könyvet, mert esetleg a régi, törékeny lapok megsérülhetnek! A Citadella belsejét kizárólag a pincén át, egy rejtett hátsó bejáraton keresztül lehet megközelíteni. Szerencsére, sikerült egy térképet szereznünk a könyvtárból, hiszen a régi tulajdonos, valami Morgan nevű földműves a királytól kapta az építési engedélyt. Nos, íme a térkép, és sok szerencsét!

*p1646x82Y

*p1646x82Y

Ez a 95. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 75, északra 33 mérföldre található. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 260.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

erő : 49(48)
iq : 47(48)
ügyesség : 37(39)
egészség : 46
szerencse: 48(52)
tudatpont: 14/ 3
szint : 32
támadás : 29
védekezés: 59
életpont : 486/333
varázspt : 1303/242
pszi pont: 163/238
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 8651 arany
halhatatlanság: 5%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/154 év
tul.pont: 4
kép.pont: 5
EFejl: 3 TU

Eddig összesen 3298 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 142220 TP-t kaptál. Jelenleg 4126785 TP-d van. A következő szinthez még 373215 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, triklem drakolder. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8118 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 41/49 vágófegyverek: 12/64 ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/36 Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 26/14 nyomkövetés: 99/20 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/61 csapdaészlelés: 15/25 gyógyítás: 29/67 titkosírás: 6/55 felderítés: 31/37 szörnyidomítás: 13/17 teológia: 86/34 taumaturgia: 58/86 szerencsejáték: 7/46 zene: 17/22 szörnyismeret: 20/42 pszi:*20/00 zárnyitás: 16/08 vadászat: 5/18 vitalitás: 1/64 bányászat: 24/47 úszás: 4/11