be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

lm 2 mozogsz 2
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 208 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 327.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 325.]

fgy 70 40 30 felt. gyógyítás 70 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 13 16 20 mozogsz 13 16 20
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [13. PONT.] Egy őrült varázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 2 sáfránypor. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [15. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 225 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2030 tapasztalati pontot kaptál. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 226 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mester. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [20. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [21 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 24 23 mozogsz 24 23
Haladsz az ellenséges labirintusban. [22. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Egy őrült varázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [9 pontot használtál fel, van még 295.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 19 205 26 mozogsz 19 205 26
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [22. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [26. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] [9 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 900 29 27 mozogsz 900 29 27
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy molgan! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan jobb karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [29. PONT.] Egy molgan lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a molgan jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 280.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 31 34 35 mozogsz 31 34 35
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [15. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [30. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [31. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [33. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [34. PONT.] Egy őrült varázslót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló nyakát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [35. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3 mutáns csont. Felpakolsz. [30 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 36 43 44 mozogsz 36 43 44
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [36. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 lapockacsont [lapockacsont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [38. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel végigvágdosod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mester bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kholden kulcsot [kholden kulcs ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [39. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [43. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ősdentor van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. A harcművész megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor bal lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vámpírtőrrel megdöfködöd az ősdentor bal vállát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy zafír fülbevalót, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Rughar gyűrűjét, egy Fairlight övét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy optiri agysisakot és egy Urgod kesztyűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. [21 pontot használtál fel, van még 227.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 45 49 49 mozogsz 45 49 49
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [45. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Összeakadsz Miko Jamadzsival. Egy Morgan sipkáját, egy umbatari karkötőt, egy adamantit kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy mágusköpenyt, egy szerencsetalizmánt, egy óriás fülbevalót, egy Bufa páncélját, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy Luthius karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy sivatagi doareg. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [40. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [39. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [46. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ősdentor. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. A harcművész kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb lábát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy széles, magas terembe érsz. [47. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [48. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző talált el. 106 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy nagyobb terembe érkezel. [49. PONT.] Egy molgant veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a molgan aszott fejét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a molgan töpörödött testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-26 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs [dizen kulcs ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP], 1 galachmit és 3 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. [27 pontot használtál fel, van még 200.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (26. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 8 9 2 mozogsz 8 9 2
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [18. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [4. PONT.] Egy molgan lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a molgan testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a molgan bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A molgan csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 28 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 28 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a molgan töpörödött testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a molgan töpörödött testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A molgan néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A molgan szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Összefutsz Shadowhunterrel. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy roxati üvegszemet, egy Morgan sipkáját, egy varkaudar csizmát, egy óriások övét, egy villám szimbólumot, egy arany papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét, egy Rhatt páncélját, egy kvazár kesztyűt és egy Luthius karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat gigász trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Azt mondja: " Amióta varázslatra gyűjtünk, több mint 10000 aranyam van. Na persze nem itt a zsebemben..." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [39 pontot használtál fel, van még 161.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 3 13 33 mozogsz 3 13 33
Az út végetér - egy zsákutca! [3. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [11. PONTON.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [13. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a kényszerport varázslatot! [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [35. PONTRA.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [6 pontot használtál fel, van még 153.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

erő : 49(48)
iq : 49(50)
ügyesség : 37(38)
egészség : 46
szerencse: 49(53)
tudatpont: 14/ 0
szint : 32
támadás : 33
védekezés: 62
életpont : 486/501
varázspt : 1376/1148
pszi pont: 163/285
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 10943 arany
halhatatlanság: 5%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/158 év
tul.pont: 5
kép.pont: 5
EFejl: 14 TU

Eddig összesen 3333 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56955 TP-t kaptál. Jelenleg 4225911 TP-d van. A következő szinthez még 274089 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, triklem drakolder. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8156 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 41/69 vágófegyverek: 12/93 ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/50 Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 26/18 nyomkövetés: 99/93 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/72 csapdaészlelés: 13/81 gyógyítás: 30/81 titkosírás: 6/64 felderítés: 31/52 szörnyidomítás: 13/28 teológia: 87/80 taumaturgia: 59/16 szerencsejáték: 7/46 zene: 17/22 szörnyismeret: 20/77 pszi:*20/00 zárnyitás: 17/57 vadászat: 5/18 vitalitás: 1/64 bányászat: 24/98 úszás: 4/11