kf 527 441 453 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat
|
Leveszed az Eldaran karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét.
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt.
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 469.]
[A parancs tárolásra került.]
kf 562 | kézbeveszed/felveszed az 562. tárgyat
|
Előkészíted a bűvös shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 469.]
tno 4 3 | növeled a 4. tulajdonságodat
|
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat
meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta
gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 469.]
ftv 51 278 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 278. szörnyet
|
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
469.]
tv 38 134 | támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot a 134. varázslatot
|
Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. [0 pontot
használtál fel, van még 469.]
lm 38 38 38 | mozogsz 38 38 38
|
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van
zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy
terembe. [36. PONT.] Egy aranyfecskét pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó
varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2
életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak -
hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken.
Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra
rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 124 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.)
Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd
hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a
jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel
nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49
életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6
életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal
füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő
ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1
támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 94 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg.
Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz.
Odabent különösen rossz levegő fogad. [37. PONT.] Egy aranyfecske lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid.
Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat
láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés.
Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd
útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös
shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske
aranyszárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy
lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47
életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske jobb vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25
életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske
belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat
fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1
támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel
tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő).
Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csőrével
az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1
támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő
mászókampó felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Csőrével az aranyfecske
belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél.
Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 99 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2
életpont). Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva.
Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A belépés
pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy jégelementál! Úgy
tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel,
majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös
shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (2
támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de
ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen
átdöföd a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel
többször eltalálod a jégelementál nyakát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A
jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a jégelementál
testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a jégelementál testét.
(1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 17
életpontot vesztesz.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
4483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Rövid körbevizsgálódás után találsz
egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül
ment, a láda fedele felpattan. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod,
hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló.
Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik
semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 460.]
vv 59 112 109 | elmormolod az 59. varázslatot a 112. varázslatot a 109. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! (+4 szerencse.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a
hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-27 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max.
pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 443.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
lm 3 12 30 | mozogsz 3 12 30
|
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
lm 905 31 900 | mozogsz 905 31 900
|
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
lm 34 34 34 | mozogsz 34 34 34
|
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
lm 44 4 10 | mozogsz 44 4 10
|
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
t 176 288 142 | támadod a 176. szörnyet a 288. szörnyet a 142. szörnyet
|
FT 176 parancs tárolva. FT 288 parancs tárolva. FT 142 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
lm 28 28 28 | mozogsz 28 28 28
|
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (35. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 441.]
lm 39 40 2 | mozogsz 39 40 2
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 441.]
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[2 pontot használtál fel, van még 439.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 439.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró,
simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van
még 409.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (35. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
lm 35 35 34 | mozogsz 35 35 34
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
lm 36 38 40 | mozogsz 36 38 40
|
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! A levegőbe szimatolva mész
előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek
ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A felderítést egy szobával
folytatod. Odabent félhomály fogad. [37. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló
titanit ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe
érkeztél. [38. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan
kinyitod. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda,
tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerő.) Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Tétován
vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[9 pontot használtál fel, van még 400.]
lm 5 10 11 | mozogsz 5 10 11
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 400.]
Nem a megadott refpontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
lm 12 6 15 | mozogsz 12 6 15
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 400.]
Nem a megadott refpontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
lm 16 7 20 | mozogsz 16 7 20
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 400.]
Nem a megadott refpontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 399.]
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 88. varázslatot a 85. varázslatot
|
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.)
[0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1
szvó-ektoplazma.) [0 pontot használtál fel, van még 399.]
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
|
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
A levegőben szállóngó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz,
hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 359.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az
ügyességed komolyan megnőjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel,
van még 319.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még
112 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 279.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.
[Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 239.]
tf 3 39 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
|
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot
használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0
gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni,
megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette.
Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 10, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 3 kaját töm magába a trikornis. 3 kaját
bezabál a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik.
Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok.
(Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő
körben tehát 650 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája
vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.
erő : | 49(48) |
iq : | 49(50) |
ügyesség : | 37(38) |
egészség : | 49 |
szerencse: | 49(53) |
tudatpont: | 14/ 3 |
| |
|
szint : | 32 |
támadás : | 33 |
védekezés: | 62 |
életpont : | 486/679 |
varázspt : | 1376/990 |
pszi pont: | 170/ 9 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 11136 arany |
halhatatlanság: | 5% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 101/158 év |
tul.pont: | 2 |
kép.pont: | 5 |
EFejl: | 15 TU |
| |
|
Eddig összesen 3336 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16595 TP-t kaptál. Jelenleg 4242506 TP-d
van. A következő szinthez még 257494 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, triklem drakolder. A 287.
fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8156 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 41/70 vágófegyverek: 12/93
ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/51
Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 26/18 nyomkövetés: 99/93 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/78
csapdaészlelés: 13/93 gyógyítás: 30/81 titkosírás: 6/64 felderítés: 31/58
szörnyidomítás: 13/28 teológia: 87/99 taumaturgia: 59/21 szerencsejáték: 7/46
zene: 17/22 szörnyismeret: 20/77 pszi: 21/02 zárnyitás: 18/25
vadászat: 5/18 vitalitás: 1/64 bányászat: 24/98 úszás: 4/11