kf 527 441 453 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 469.] [A parancs tárolásra került.]

kf 562 kézbeveszed/felveszed az 562. tárgyat
Előkészíted a bűvös shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

tno 4 3 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

ftv 51 278 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 278. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

tv 38 134 támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot a 134. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [36. PONT.] Egy aranyfecskét pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 94 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [37. PONT.] Egy aranyfecske lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske jobb vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 99 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy jégelementál! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a jégelementál nyakát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a jégelementál testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a jégelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [9 pontot használtál fel, van még 460.]

vv 59 112 109 elmormolod az 59. varázslatot a 112. varázslatot a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+4 szerencse.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 458.] Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-27 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 443.] Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 9 2 mozogsz 9 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 3 12 30 mozogsz 3 12 30
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 44 4 10 mozogsz 44 4 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

t 176 288 142 támadod a 176. szörnyet a 288. szörnyet a 142. szörnyet
FT 176 parancs tárolva. FT 288 parancs tárolva. FT 142 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 28 28 28 mozogsz 28 28 28
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

kpcs 3 28 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 42 4 9 mozogsz 42 4 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 6 7 7 mozogsz 6 7 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (35. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 39 40 2 mozogsz 39 40 2
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 439.]

lm 4 6 24 mozogsz 4 6 24
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 16 13 mozogsz 16 13
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (35. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 29 mozogsz 29
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kpcs 3 29 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 35 35 34 mozogsz 35 35 34
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 36 38 40 mozogsz 36 38 40
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [37. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [38. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerő.) Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [9 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 5 10 11 mozogsz 5 10 11
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

kpcs 3 11 kapcsoló 3
Nem a megadott refpontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 12 6 15 mozogsz 12 6 15
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Nem a megadott refpontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 16 7 20 mozogsz 16 7 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

kpcs 3 20 kapcsoló 3
Nem a megadott refpontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 399.]
* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 88. varázslatot a 85. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 399.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 399.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma.) [0 pontot használtál fel, van még 399.]
* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 399.] Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállóngó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 359.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 319.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 279.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 239.]


tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 10, 12. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 3 kaját töm magába a trikornis. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 650 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

erő : 49(48)
iq : 49(50)
ügyesség : 37(38)
egészség : 49
szerencse: 49(53)
tudatpont: 14/ 3
szint : 32
támadás : 33
védekezés: 62
életpont : 486/679
varázspt : 1376/990
pszi pont: 170/ 9
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 11136 arany
halhatatlanság: 5%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/158 év
tul.pont: 2
kép.pont: 5
EFejl: 15 TU

Eddig összesen 3336 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16595 TP-t kaptál. Jelenleg 4242506 TP-d van. A következő szinthez még 257494 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, triklem drakolder. A 287. fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8156 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 41/70 vágófegyverek: 12/93 ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/51 Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 26/18 nyomkövetés: 99/93 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/78 csapdaészlelés: 13/93 gyógyítás: 30/81 titkosírás: 6/64 felderítés: 31/58 szörnyidomítás: 13/28 teológia: 87/99 taumaturgia: 59/21 szerencsejáték: 7/46 zene: 17/22 szörnyismeret: 20/77 pszi: 21/02 zárnyitás: 18/25 vadászat: 5/18 vitalitás: 1/64 bányászat: 24/98 úszás: 4/11