t 279 1 | támadod a 279. szörnyet
|
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
lm 31 36 40 | mozogsz 31 36 40
|
Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a
roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [31. PONT.] Valami mozog előtted!
Közelebb lopódzol. Egy ongóliant hadúr! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai
puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda.
Lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A
tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami
kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant
hadúr testét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ongóliant
hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a
fényaurától. Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.)
Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 323 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 35
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az ongóliant hadúr kemény
csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ongóliant hadúr szemében félelem
villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> nem
kaptál semmit! -2 ÉP], 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő
ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő
[réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 8316
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun
trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón
kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész.
Megtorpansz: kanyarodik az út! [32. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli
finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt
kenve... [-6 támadás] Egy kis szobába érkezel. [33. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi
mester. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 404 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít
(+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1958 tapasztalati pontot kaptál. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [34. PONT.] Rövid
szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet,
kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Belépsz. Odabent különösen
rossz levegő fogad. [35. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [36. PONT.] Zutty! Mi volt ez?
Ahá, teleportáltál! [37. PONTON vagy.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is
jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli
finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt
kenve... [-6 támadás] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz.
Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez -
állapítod meg, amint körülnézel. [40. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy
labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [24 pontot
használtál fel, van még 473.]
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és
megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
lm 41 41 39 | mozogsz 41 41 39
|
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] A levegőbe szimatolva mész
előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [41. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy
halálelementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a
fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki
veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre puha ütés
varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd
ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe.
Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálelementál nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.)
A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz:
előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával
megdöfködöd a halálelementál bal vállát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel
néhányszor megkarcolod a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14
életerő). Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot
vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel
életpajzs van rajtad.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (6 támadással 220
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a halálelementál testét. (4
támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A
halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled
megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
(életpajzs védett meg.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és
nem követ.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás
varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Egy széles,
magas terembe érsz. [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálelementál van előtted! A szörny a
halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak
egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak
lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy
pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) Dárdát küldesz
ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert
váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a
halálelementál jobb lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen
meghorzsolod a halálelementál testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 14
sebzést okoz. A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.)
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs
védett meg.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálelementál fejét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál ébentestét. (4 támadással 81 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. Mielőtt észbekapnál, a halálelementál megsorozza az
oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy
halálvarázs II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz
lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás
varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Felkészülve
a legrosszabbra, belépsz. [39. PONT.] Egy csontváz lord lakik itt. Fegyvere egy agyartőr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a
halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat
számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd
ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó
varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből
dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord testét. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát
ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord jobb lábát. (5 támadással 163
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontváz lord zörgő csontját. (2
támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A csontváz lord fegyverével több
sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami
kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontváz lord nyakát. (3 támadással 37
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a
csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Túl sok sebet
kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás
varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [12 pontot használtál fel,
van még 461.]
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése
|
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
vv 109 14 | elmormolod a 109. varázslatot a 14. varázslatot
|
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Beizzik a turbómágia. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[2 pontot használtál fel, van még 457.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó
papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.
erő : | 49(48) |
iq : | 49(50) |
ügyesség : | 38(39) |
egészség : | 50 |
szerencse: | 51(55) |
tudatpont: | 14/ 6 |
| |
|
szint : | 32 |
támadás : | 33 |
védekezés: | 60 |
életpont : | 488/593 |
varázspt : | 1410/575 |
pszi pont: | 170/122 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 12550 arany |
halhatatlanság: | 5% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 101/180 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 5 |
EFejl: | 17 TU |
| |
|
Eddig összesen 3380 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39057 TP-t kaptál. Jelenleg 4433708 TP-d
van. A következő szinthez még 66292 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, triklem drakolder. A 287.
fordulódban 7623 arany került a bankszámládra. 8156 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/00 vágófegyverek: 12/93
ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/62
Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 26/51 nyomkövetés: 100/26 mászás: 17/29 csapdakészítés: 19/90
csapdaészlelés: 15/55 gyógyítás: 30/81 titkosírás: 6/64 felderítés: 32/24
szörnyidomítás: 13/28 teológia: 90/21 taumaturgia: 59/55 szerencsejáték: 7/46
zene: 17/22 szörnyismeret: 20/77 pszi: 21/07 zárnyitás: 19/45
vadászat: 5/18 vitalitás: 1/97 bányászat: 25/15 úszás: 4/11