v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (2. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 474.]
lm 18 905 19 | mozogsz 18 905 19
|
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Egy nagyobb
terembe érkezel. [5. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Úgy lépsz
be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt:
habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség
bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész.
A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [17. PONT.] Belépsz.
Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem
csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [19. PONT.]
Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva:
óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs, 70 arany, 1 tyrex bunkó és 1 smaragd orrkarika (ld. enc.).
Gyorsan kiüríted a ládát. [35 pontot használtál fel, van még 439.]
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (2. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 439.]
lm 900 35 38 | mozogsz 900 35 38
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz
hasonló márvány jelet látsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz
meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes
dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Ahová belépsz, az egy kisebb
szoba. [28. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [30. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább.
Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Továbbsuhansz a
folyosón. [32. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [33. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [35. PONT.] Egy
szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ezerszemű bestia. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az
agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz
(+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled
villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6
vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása
sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé
marja szét a bőrödet. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami
kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással
334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az ezerszemű bestia
ragyogó észlelőjét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék
varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1
támadástól 35 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia
a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres
csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez
egy nálad levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-35 életerő.)
Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással
345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó
észlelőjét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve).
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled
energiatüskék varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 27
életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia beleharap a kezedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.)
Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik,
majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az
egészségedre! (-33 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja.
Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás
varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy.
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [32. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz
érkeztél. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Bátran haladsz tovább. Egy
mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy nagyobb terembe
érkezel. [36. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba
kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [39. PONT.] [39 pontot használtál fel, van még
400.]
lm 40 8 905 | mozogsz 40 8 905
|
Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [40.
PONT. --> 4. SZINT, 1. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [2. PONT.] Az ajtó felett
egy furcsán ködszerű, mégis árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül hörgést, morgást, sziszegést és hasonló hangokat
hallasz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Valami azt
súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő
energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal
megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant
a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A
levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz,
már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [8. PONT.] Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik
testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. Minden lépés után igen
alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál
fel, van még 385.]
lm 36 38 900 | mozogsz 36 38 900
|
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Hála a körültekintő
előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egy nagyobb terembe
érkezel. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog!
Szerencsédnek köszönhetően csak 38 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Meg-megállsz, fülelsz
miközben előrehaladsz. [24. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A
következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző talált el. 94 életpontot vesztettél. A különösen maró
fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128
életerő). [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra
minden csendes. [25. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egyre erősödő,
dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az
összes varázsenergiád elvész! [-85 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 csapdaészlelés). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [28. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Újabb kanyar! [30. PONT.] Morajt hallasz a
távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni
kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a
golyó melletted csapódik a folyosó végének! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [32. PONT.] Sziszegést
hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg
hatását [-6 támadás]. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [33. PONT.] Meg-megállsz,
fülelsz miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [34. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró
tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Egy kis szobába
érkezel. [35. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [36. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy.
Teleport! [37. PONT.] Találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy zafír
erőövet, egy angyalok gyűrűjét, egy zafír fülbevalót, egy Morgan sipkáját, egy törpe bakancsot, egy Eldaran karkötőjét, egy
Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt és egy Urgod
kesztyűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea
díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 2 kalandozóskalp fityeg!
Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van:
egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát
téged.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Sziszegést
hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg
hatását [-6 támadás]. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [109 pontot használtál fel, van még 276.]
vv 14 205 73 | elmormolod a 14. varázslatot a 205. varázslatot a 73. varázslatot
|
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-22
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 274.]
Fürgén varázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[2 pontot használtál fel, van még 272.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál
fel, van még 262.]
lm 41 41 40 | mozogsz 41 41 40
|
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [41. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét
úgy tűnik, hogy egy halálelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod
gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat.
Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül
egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó
célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál vörösen izzó képét. (5 támadással 67 életpontot
sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra
fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 233
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál testét. (4 támadással
136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A halálelementál Neked esik, és mancsaival
püffölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére
hatástalan volt. (életpajzs védett meg.) Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál ébentestét. (6
támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a halálelementál jobb lábát.
(1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A halálelementál
leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A
támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan
lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
8279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Valami mozog előtted!
Közelebb lopódzol. Egy halálelementál! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai
a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy puha
ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány
elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) Vas dobónyilat
hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál vörösen izzó képét. (5
támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert
váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami
kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+65 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál jobb karját. (4 támadással 126 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd.
(2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád
küldi. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a
halálelementál ébentestét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy
megszúrod a halálelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Fényaurád 10 sebzést
okoz. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II
varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) A halálelementál most már meggondolná a
harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
8279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ahogy a második
halálelementál is porrá omlott, körülnézel. Az egész teremben hegyekben áll a kincs, arany, ezüst, ékszerek, mágikus
fegyverek és páncélok, és más varázstárgyak. Elakad a lélegzeted. Hogyan bírnád ezt mint kihordani? Töprengésedet
azonban megszakítja valami. A terem közepén kavargó füst jelenik meg, és lassan alakot ölt. Felkészülsz, hogy egy újabb
halálelementállal kelljen megküzdened. A szellemalak, bár csak füstből van, egy csuhás alakot formáz, vörösen izzó
szempárral. Megszólít téged mély, síron túli hangon.
- Egy kalandozó, aki képes volt eljutni a kincseskamrámig! Szép teljesítmény, elismerem. - kérdő pillantásodra azonnal
válaszol. - Igen, én vagyok Morgan, minden mágusok leghatalmasabbika! Nem távoztam más létsíkra, ide köt egy ismeretlen
és nagyhatalmú varázslat. No de elég a szóból - ne hidd, hogy élve távozhatnál, ha én nem engedném. De ügyességed
figyelemre méltó, és lehet, hogy a későbbiekben még hasznodat veszem! [halhatatlanságod megnőtt 2%-kal.] - Morgan
szelleme mellett egy homokóra materializálódik, a homok lassan peregni kezd lefelé. - Vegyél magadhoz annyi kincset,
amennyit elbírsz, de vigyázz, csak annyi időd van, amíg a homok lepereg. Ha utána is itt talállak, megsemmisítelek,
testedetet, lelkedet, még a múltadat is eltörlöm! Úgyhogy igyekezz, ha kedves az életed!
Egy szemernyi kétséged sincs, hogy Morgan szavai nem csak üres fenyegetést jelentenek. Pánikszerűen hozzálátsz a
kincsgyűjtéshez. Megbotlasz valamiben: 1 Luthius karkötője, 1 dalebg.kristályvért, 3000 arany, 1 moa gyémánt, 1 moa
katalizátor, 3 ezüsttollú nyíl, 4 bűvös shuriken, 3 manakristály, 3 tudás gyöngye és 1 Tudás Könyve (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy
vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban
pókháló fityeg! [40. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] [9 pontot
használtál fel, van még 253.]
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 251.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot
használtál fel, van még 241.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál
fel, van még 231.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó
papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 315. fordulód.
erő : | 49(48) |
iq : | 49(50) |
ügyesség : | 39(40) |
egészség : | 50 |
szerencse: | 51(53) |
tudatpont: | 14/ 6 |
| |
|
szint : | 33 |
támadás : | 34 |
védekezés: | 63 |
életpont : | 520/579 |
varázspt : | 1507/ 1 |
pszi pont: | 170/ 63 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 2852 arany |
halhatatlanság: | 7% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 101/195 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 0 |
EFejl: | 22 TU |
| |
|
Eddig összesen 3418 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55176 TP-t kaptál. Jelenleg 4579242 TP-d
van. A következő szinthez még 420758 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, triklem drakolder. A 312.
fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/23 vágófegyverek: 13/16
ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/71
Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös
shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 27/04 nyomkövetés: 101/63 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/14
csapdaészlelés: 16/26 gyógyítás: 30/89 titkosírás: 6/78 felderítés: 32/31
szörnyidomítás: 13/48 teológia: 103/17 taumaturgia: 60/30 szerencsejáték: 7/60
zene: 17/41 szörnyismeret: 21/41 pszi: 21/91 zárnyitás: 19/57
vadászat: 5/44 vitalitás: 2/19 bányászat: 26/22 úszás: 4/11