v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (2. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 474.]

lm 18 905 19 mozogsz 18 905 19
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [17. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [19. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs, 70 arany, 1 tyrex bunkó és 1 smaragd orrkarika (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [35 pontot használtál fel, van még 439.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (2. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 439.]

lm 900 35 38 mozogsz 900 35 38
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [30. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Továbbsuhansz a folyosón. [32. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [33. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [35. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ezerszemű bestia. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 2 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-35 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia beleharap a kezedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [32. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. [36. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [39. PONT.] [39 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 40 8 905 mozogsz 40 8 905
Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [40. PONT. --> 4. SZINT, 1. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [2. PONT.] Az ajtó felett egy furcsán ködszerű, mégis árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül hörgést, morgást, sziszegést és hasonló hangokat hallasz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [8. PONT.] Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 385.]

lm 36 38 900 mozogsz 36 38 900
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egy nagyobb terembe érkezel. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 38 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [24. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző talált el. 94 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [25. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-85 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [28. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Újabb kanyar! [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [32. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [33. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [34. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Egy kis szobába érkezel. [35. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [36. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [37. PONT.] Találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy zafír erőövet, egy angyalok gyűrűjét, egy zafír fülbevalót, egy Morgan sipkáját, egy törpe bakancsot, egy Eldaran karkötőjét, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt és egy Urgod kesztyűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [109 pontot használtál fel, van még 276.]

vv 14 205 73 elmormolod a 14. varázslatot a 205. varázslatot a 73. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 274.] Fürgén varázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 272.] Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 262.]

lm 41 41 40 mozogsz 41 41 40
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [41. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál vörösen izzó képét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védett meg.) Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halálelementál! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál vörösen izzó képét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál jobb karját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálelementál ébentestét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a halálelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ahogy a második halálelementál is porrá omlott, körülnézel. Az egész teremben hegyekben áll a kincs, arany, ezüst, ékszerek, mágikus fegyverek és páncélok, és más varázstárgyak. Elakad a lélegzeted. Hogyan bírnád ezt mint kihordani? Töprengésedet azonban megszakítja valami. A terem közepén kavargó füst jelenik meg, és lassan alakot ölt. Felkészülsz, hogy egy újabb halálelementállal kelljen megküzdened. A szellemalak, bár csak füstből van, egy csuhás alakot formáz, vörösen izzó szempárral. Megszólít téged mély, síron túli hangon. - Egy kalandozó, aki képes volt eljutni a kincseskamrámig! Szép teljesítmény, elismerem. - kérdő pillantásodra azonnal válaszol. - Igen, én vagyok Morgan, minden mágusok leghatalmasabbika! Nem távoztam más létsíkra, ide köt egy ismeretlen és nagyhatalmú varázslat. No de elég a szóból - ne hidd, hogy élve távozhatnál, ha én nem engedném. De ügyességed figyelemre méltó, és lehet, hogy a későbbiekben még hasznodat veszem! [halhatatlanságod megnőtt 2%-kal.] - Morgan szelleme mellett egy homokóra materializálódik, a homok lassan peregni kezd lefelé. - Vegyél magadhoz annyi kincset, amennyit elbírsz, de vigyázz, csak annyi időd van, amíg a homok lepereg. Ha utána is itt talállak, megsemmisítelek, testedetet, lelkedet, még a múltadat is eltörlöm! Úgyhogy igyekezz, ha kedves az életed! Egy szemernyi kétséged sincs, hogy Morgan szavai nem csak üres fenyegetést jelentenek. Pánikszerűen hozzálátsz a kincsgyűjtéshez. Megbotlasz valamiben: 1 Luthius karkötője, 1 dalebg.kristályvért, 3000 arany, 1 moa gyémánt, 1 moa katalizátor, 3 ezüsttollú nyíl, 4 bűvös shuriken, 3 manakristály, 3 tudás gyöngye és 1 Tudás Könyve (ld. enc.). Felpakolsz. Egyhelyben toporogsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [40. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] [9 pontot használtál fel, van még 253.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 251.] Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 241.] Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 231.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 315. fordulód.

erő : 49(48)
iq : 49(50)
ügyesség : 39(40)
egészség : 50
szerencse: 51(53)
tudatpont: 14/ 6
szint : 33
támadás : 34
védekezés: 63
életpont : 520/579
varázspt : 1507/ 1
pszi pont: 170/ 63
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 2852 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/195 év
tul.pont: 4
kép.pont: 0
EFejl: 22 TU

Eddig összesen 3418 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55176 TP-t kaptál. Jelenleg 4579242 TP-d van. A következő szinthez még 420758 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/23 vágófegyverek: 13/16 ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/71 Felt. fegyverváltás: << kőkés (150%) << vámpírtőr (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/04 nyomkövetés: 101/63 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/14 csapdaészlelés: 16/26 gyógyítás: 30/89 titkosírás: 6/78 felderítés: 32/31 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 103/17 taumaturgia: 60/30 szerencsejáték: 7/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 21/41 pszi: 21/91 zárnyitás: 19/57 vadászat: 5/44 vitalitás: 2/19 bányászat: 26/22 úszás: 4/11