v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (38. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 404.]
lm 39 1 41 | mozogsz 39 1 41
|
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [39. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik,
hogy egy csontváz lord. Fegyvere egy agyartőr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2
életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot
alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél.
Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan
megsorozod a csontváz lord testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami
kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord zörgő csontját. (6 támadással 226 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3
támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a
csontváz lord bal karját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed
a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a
fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 46 életpontot
vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
5481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-87 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-84 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a
szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt, 1 kvazár páncélt és 2 angyalok gyűrűjét. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt
vagy. Teleport! [3. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl.
Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [2.
PONT.] Az ajtó felett egy furcsán ködszerű, mégis árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül hörgést, morgást, sziszegést és
hasonló hangokat hallasz. Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért
megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [1. PONT. --> 3. SZINT, 40. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy
nagy szobába torkollik. [39. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [41. PONT.] Hirtelen
gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 2. PONTRA. [15 pontot használtál fel, van még 389.]
flh 30 351 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 351. tárggyal
|
Ok, FLH 30 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
ftv 29 288 | felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 288. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
A fenébe! Egy zsákutca. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Bátran haladsz
tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A belépés pillanatában felkészülsz
a legrosszabbra. [26. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész
tovább. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő
a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt
is lehetne. [28. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [30. PONT.] Hangot hallasz szemből
- megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Az ajtó felett egy
trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [32.
PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [33. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út
egy nagy szobába torkollik. [35. PONT.] Egy ezerszemű bestia lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid.
Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont).
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2
életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia jobb oldalát.
(6 támadással 118 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7
aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (72 életpontot
vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több
döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65
életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+26 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy
villámcsapás. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34
életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Öregedtél 6 évet.
Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt?
Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd
hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet
roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezerszemű
bestia jobb csápját. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az
ezerszemű bestia bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t
sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó
varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a
bokádat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogait a derekadba mélyeszti. (1
támadástól 42 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az ezerszemű bestia
nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd
váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel.
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja.
Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A
következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, 2 vas dobónyíl, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP],
egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> 100
arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. Elhajítod a vacak mópat gigász trófeát, és
diadalmasan beszerzel egy ezerszemű bestia trófeát. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-87 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot.
[-84 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors
ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1
moa rubin, 1 pszi kő, 1 Zu'lit tarsolya, 1 esszenciakristály és 2 a fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+111 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [32 pontot használtál fel, van még 357.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 355.]
be 95 | bemész a 95. titkos labirintusba
|
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét van. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1
varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült
elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5
pontot használtál fel, van még 350.]
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz
a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [15. PONT.] A felderítést egy szobával
folytatod. Odabent félhomály fogad. [18. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb
terem! [19. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [26. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő
pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [29. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy molgan. Úgy
döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled
szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz.
Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz
egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (életpajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál,
vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan fejét. (5 támadással
63 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a
biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a molgan aszott fejét. (3
támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a molgan töpörödött testét. (1
támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál
kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+1501
varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-87 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az
áldomás varázslatot. [-84 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a
mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült
elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz
(+2 életpont). Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod
kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó
fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-22 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs [dizen kulcs
ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 100 arany és 1 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Összeakadsz Ey'Leonnal.
Raia főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy nehéz harci kesztyűt, egy rájabőr úszógatyát, egy Rughar
gyűrűjét, egy nap szimbólumot, egy zafír erőövet, egy umbatari karkötőt, egy törpe bakancsot, egy szerencsetalizmánt, egy
mágusköpenyt, egy zafír fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy Luthius karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem
drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy
kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Visszafojtod lélegzetedet:
persze ő nem vesz észre.
Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati
zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a
lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző
talált el. 117 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112
életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [27.
PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több, mint a fele megvan, ezért most nem ülsz
bele.] [32 pontot használtál fel, van még 318.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít
(+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 316.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó
papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.
erő : | 50(53) |
iq : | 49(52) |
ügyesség : | 39(42) |
egészség : | 50(52) |
szerencse: | 53(57) |
tudatpont: | 14/ 13 |
| |
|
szint : | 33 |
támadás : | 30 |
védekezés: | 69 |
életpont : | 520/611 |
varázspt : | 1507/ 2 |
pszi pont: | 170/102 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 3561 arany |
halhatatlanság: | 7% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 101/208 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 0 |
EFejl: | 23 TU |
| |
|
Eddig összesen 3432 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58527 TP-t kaptál. Jelenleg 4637769 TP-d
van. A következő szinthez még 362231 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A
312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/36 vágófegyverek: 13/19
ütőfegyverek: 20/00 lőfegyverek: 13/48 dobófegyverek: 34/79
Felt. fegyverváltás: << Pusztítás Botja (150%) << tyrex bunkó (85%) << biami kvazárlándzsa (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-29.);
tolmokov-koktél (30-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 27/15 nyomkövetés: 101/91 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/20
csapdaészlelés: 16/50 gyógyítás: 30/89 titkosírás: 6/78 felderítés: 32/31
szörnyidomítás: 13/48 teológia: 104/74 taumaturgia: 60/41 szerencsejáték: 7/60
zene: 17/41 szörnyismeret: 21/71 pszi:*21/00 zárnyitás: 19/82
vadászat: 5/44 vitalitás: 2/41 bányászat: 26/39 úszás: 4/11