be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. A járatban sötét félhomály van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 38 34 20 mozogsz 38 34 20
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 486 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2847 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol egy hollófekete, tüsi hajú, borostyánszemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight személyes tanácsadója. Egy Rughar gyűrűjét, egy villám szimbólumot, egy lidérckoronát, egy smaragd védőgyűrűt, egy arany papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy Bufa páncélját, egy mágusköpenyt, egy szerencsetalizmánt, egy óriások övét, egy óriás fülbevalót, egy császári kesztyűt és egy törpe bakancsot visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ében halálhajcsár trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Persze nem lát téged. A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérgyilkos! Fegyvere egy bronzpenge. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 444 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bérgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Hrumagurk van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 466 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Egy átokosztó lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 425 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az átokosztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Egy átokosztó lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 453 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 2164 tapasztalati pontot kaptál. Egy átokosztót pillantasz meg. Itt csata lesz.

Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 426 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az átokosztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 2164 tapasztalati pontot kaptál. A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 415 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az átokosztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 413 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Itt csata lesz.

Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 474 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2192 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 21 22 24 mozogsz 21 22 24
Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 480 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 23 életpontot vesztettél. A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 2317 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Hrumagurk testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a Hrumagurk testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A Hrumagurk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása. A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos jobb lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérgyilkos jobb karját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a bérgyilkos jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérgyilkos! Fegyvere egy bronzpenge. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos bal oldalát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bérgyilkos bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 65 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a bérgyilkos fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban [24. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth egyik csápját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az oglyth testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval eltalálod az oglyth testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az oglyth testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az oglyth szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3560 tapasztalati pontot kaptál. [18 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 25 26 10 mozogsz 25 26 10
Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt hadúr van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrödik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyiláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [24 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 11 8 9 mozogsz 11 8 9
Egy használaton kívüli, kiszáradt csatonanyílást veszel észre [11. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [15 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 13 905 15 mozogsz 13 905 15
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. [17 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 900 19 18 mozogsz 900 19 18
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy átokosztót pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy átokosztót veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 77.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

erő : 51(54)
iq : 51(54)
ügyesség : 39(42)
egészség : 51(53)
szerencse: 55(59)
tudatpont: 14/ 11
szint : 33
támadás : 30
védekezés: 69
életpont : 524/260
varázspt : 1568/ 0
pszi pont: 170/208
merészség: 10/ 3
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3311 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/208 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 25 TU

Eddig összesen 3472 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 128421 TP-t kaptál. Jelenleg 4854064 TP-d van. A következő szinthez még 145936 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18465 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/49 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 20/60 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 34/93 Felt. fegyverváltás: << Pusztítás Botja (150%) << tyrex bunkó (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/37 nyomkövetés: 102/36 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/32 csapdaészlelés: 16/50 gyógyítás: 30/89 titkosírás: 6/78 felderítés: 32/43 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 106/92 taumaturgia: 61/37 szerencsejáték: 7/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 21/71 pszi:*21/00 zárnyitás: 19/82 vadászat: 5/44 vitalitás: 2/41 bányászat: 26/56 úszás: 4/11