fgy 90 4 felt. gyógyítás 90 4
A parancs második paramétere a min. 10 pontra lett állítva. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 489.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 489.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 494.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 499.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 504.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 509.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 514.]

vv 147 28 24 elmormolod a 147. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.] Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 512.] Fürgén varázsolsz! (+2 szerencse.) [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 510.]

tv 218 136 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 136. varázslatot
218. varázslat listáról törölve. 136. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

ftv 108 274 felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 274. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

ftv 218 390 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 390. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

lm 25 8 11 mozogsz 25 8 11
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr jobb vállát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva fejét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a gorath lárva testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a gorath lárva testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +65 életerő.) Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Egy oglythot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth bal oldalát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az oglyth egyik csápját. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az oglyth jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az oglyth száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2563 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy oglyth. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth jobb vállát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth farkát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az oglyth jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2563 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy használaton kívüli, kiszáradt csatonanyílást veszel észre [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérgyilkos! Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a bérgyilkos fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. [30 pontot használtál fel, van még 480.]

lm 10 13 905 mozogsz 10 13 905
Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyiláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr jobb oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 16 sebzést okoz. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Hrumagurk van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +110 életerő.) Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó poshadt hasát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokosztó jobb lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd az átokosztó bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 468.]

lm 15 900 17 mozogsz 15 900 17
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a gorath lárva testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval eltalálod a gorath lárva testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a gorath lárva jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +50 életerő.) [14 pontot használtál fel, van még 454.]

lm 18 19 14 mozogsz 18 19 14
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megütöd a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a gorath lárva testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bérgyilkos van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos jobb oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a bérgyilkos bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Egy Hrumagurk lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 81 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Hrumagurk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +56 életerő.) Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a mutáns patkány bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Egy gorath lárvát pillantasz meg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva farkát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a gorath lárva testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő regeneráló gyűrű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorath lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt hadúr! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. [18 pontot használtál fel, van még 436.]

lm 35 905 36 mozogsz 35 905 36
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva fejét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a gorath lárva testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megcsapod a gorath lárva fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a gorath lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 416.]

kpcs 3 36 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

lm 900 32 33 mozogsz 900 32 33
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mutáns patkány van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns patkány testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. A latyakban gázolva egy csatornazárodáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány jobb első lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. [18 pontot használtál fel, van még 398.]

lm 31 29 39 mozogsz 31 29 39
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Egy oglythot veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az oglyth jobb hátsó lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az oglyth testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2563 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) Csak távoli csatornazajok szűrődnek el hozzád, amíg a zsákutcát átvizsgálod [29. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az átokosztó bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy élőholt hadúrt veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr bal karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (31 ép-t sebezve). Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt hadúr. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr fejét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az élőholt hadúr jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3141 tapasztalati pontot kaptál. Egy élőholt ősmágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 398 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval meghorzsolod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve méregfelhő. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miutan megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +76 életerő.) [39 pontot használtál fel, van még 359.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 357.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 319. fordulód.

erő : 51(54)
iq : 51(54)
ügyesség : 39(42)
egészség : 51(53)
szerencse: 55(59)
tudatpont: 14
szint : 33
támadás : 30
védekezés: 69
életpont : 524/481
varázspt : 1568/ 7
pszi pont: 170/246
merészség: 10/ 3
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3200 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:101/209 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 25 TU

Eddig összesen 3500 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 74350 TP-t kaptál. Jelenleg 4928414 TP-d van. A következő szinthez még 71586 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18556 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/52 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/06 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 35/00 Felt. fegyverváltás: << Pusztítás Botja (150%) << tyrex bunkó (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/37 nyomkövetés: 102/36 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/37 csapdaészlelés: 16/50 gyógyítás: 32/43 titkosírás: 6/78 felderítés: 32/58 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 107/29 taumaturgia: 61/41 szerencsejáték: 7/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 21/71 pszi:*21/00 zárnyitás: 19/82 vadászat: 5/44 vitalitás: 2/41 bányászat: 26/56 úszás: 4/11