be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [ 3480 tapasztalati pontot kaptál.] - Megfejtetted a csatornák rejtélyét? - fogad lelkendezve az írnok. Persze te mesélsz az élmenyeidről, a megmaradt kristály említése nélkül. Az írnok boldogan jegyzetel, majd szólít egy mágustanoncot, aki távozik a jegyzeteivel. Kis várakozás után egy másik tanonc érkezik, és átad egy tekercset az írnoknak. - Amíg a csatornákban jártál, sikerült a mágusainknak elvégezniük a lokalizáló varázslatot. Persze az eredményt az én orromra sem akarták kötni. Valamilyen megfejtés varázslatot emlegettek, de nekem fogalmam sincs, miről lehet szó. Az írást csak olyannak adhatom oda, aki rendelkezik ezen varázslattal. - te azonnal biztosítod róla, hogy ismereteid korlátait el sem tudja képzelni. Persze ő hitetlenkedik, és kitessékel, hogy szerezd meg először a varázslatot, és utána hisz neked. Bosszankodva hagyod magára. [A legközelebbi látogatáskor ismerd a megfejtés varázslatot és legyen nálad a komponense.] Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 399.]
...
be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 184.]

tv 218 134 136 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 134. varázslatot a 136. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: armageddon. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. Támadó varázslatok listájára került: energiafolyam. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.] Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.] Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.] A barlang itt egyenetlenül tekerekve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy agyagelementál. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 410 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1071 tapasztalati pontot kaptál. Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy agyagelementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 491 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1071 tapasztalati pontot kaptál. A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínű... Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián, 2 gyógykenőcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz. [24 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 10 901 12 mozogsz 10 901 12
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínű... Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. [7 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 900 13 mozogsz 900 13
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bazaltelementál. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 451 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 1426 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 150.]

vv 205 86 elmormolod a 205. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 148.] Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 148.]

tv 218 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot
218. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! 2.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! 3.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. Egy agyagelementált pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál agyagtestét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az agyagelementál bal vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az agyagelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vidáman fütyörészve sétálsz a komplexum folyosóján. [24. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [17 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 900 29 905 mozogsz 900 29 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Egy pszi elementált pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál. Belesel az elementális borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 31 900 mozogsz 31 900
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 81.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (13. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 16 905 17 mozogsz 16 905 17
Nyomulsz. Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [14 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 900 19 905 mozogsz 900 19 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbmész. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 64.]

lm 18 900 19 mozogsz 18 900 19
Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbmész. [11 pontot használtál fel, van még 53.]

lm 905 20 900 mozogsz 905 20 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bazaltelementál. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a bazaltelementál bazalttestét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a bazaltelementál testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A bazaltelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bazaltelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs [nagy aranykulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 1 moa gyöngy és 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 45.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (13. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 45.]
lm 33 36 38 mozogsz 33 36 38
Duzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.] Valami azt súgja, hogy a déli folyosó a legjobb választás. [36. PONT.] Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Erkharion szagot érzel! Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]

lm 905 39 900 mozogsz 905 39 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy ekharion! Fegyvere egy vasalt bunkó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion jobb lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 40 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót [vasalt bunkó ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 vassisakot [vassisak ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 22.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 20.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 320. fordulód.

erő : 51(54)
iq : 51(54)
ügyesség : 39(42)
egészség : 51(53)
szerencse: 55(59)
tudatpont: 14/ 1
szint : 33
támadás : 34
védekezés: 69
életpont : 525/379
varázspt : 1587/711
pszi pont: 170/272
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3261 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/210 év
tul.pont: 1
kép.pont: 2
EFejl: 26 TU

Eddig összesen 3517 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32744 TP-t kaptál. Jelenleg 4961158 TP-d van. A következő szinthez még 38842 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18556 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/61 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/06 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 35/03 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << biami kvazárlándzsa (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/59 nyomkövetés: 102/68 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/43 csapdaészlelés: 16/74 gyógyítás: 32/43 titkosírás: 6/78 felderítés: 32/82 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 108/04 taumaturgia: 61/51 szerencsejáték: 7/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 21/71 pszi:*21/00 zárnyitás: 20/16 vadászat: 5/44 vitalitás: 2/41 bányászat: 26/73 úszás: 4/11