be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [ 3480 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok átnyújtja a tekercset, te pedig elmondod rá a megfejtés varázslatot [-1 csontkulcs]. Az írásban a kazamaták térképe található. Alatta egy megjegyzés: A 3. szint 44-es szobályában van a mágikus erővonalak központja. Az írnok boldogan látja, hogy végre valaki, aki el tudta olvasni az írást. - Ez az! Menj oda, fedezd fel, és számolj be az ott látottakról! - Te örömmel vállalod a megbízást.

Ez a 100. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, délre 3 mérföldre található. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 359.]
...
be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

t 388 1 támadod a 388. szörnyet
FT 388 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

ff 421 421 568 felt. fegyverváltás: 421 421 568
Felt. fegyverváltás: << tyrex bunkó << tyrex bunkó << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

lm 6 8 12 mozogsz 6 8 12
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [5. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bolyongó lidérc! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a csontgólem fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a csontgólem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 14 ép-t sebez. Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidércúr bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr jobb oldalát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a lidércúr nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A lidércúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védett meg.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a zombi mágus testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a zombi mágus nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 31 ép-t sebez. Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) A zombi mágus néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [11. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus rothadó testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mágus bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád 17 sebzést okoz. Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A zombi mágus karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [27 pontot használtál fel, van még 320.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

lm 10 14 mozogsz 10 14
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [11. PONT.] Folytatod az utat. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [9. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontgólem! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a csontgólem testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Bekukkantasz a kis terembe. [9. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mester. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 406 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [13. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [14. PONT.] Egy csontgólemet pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem jobb karját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a csontgólem fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem fejét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a csontgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [27 pontot használtál fel, van még 293.]

kpcs 3 14 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 17 20 21 mozogsz 17 20 21
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [13. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc nyakát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [4. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [15. PONTON.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [21. PONT.] Összeakadsz Gipsz Jakabbal. Egy Rughar gyűrűjét, egy mágusköpenyt, egy törpe bakancsot, egy dalebg.kristályvértet, egy hadilobogót, egy obszidián karkötőt, egy nehéz harci kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy zafír fülbevalót, egy Luthius karkötőjét és egy Morgan sipkáját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elsétál melletted. [18 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 23 22 6 mozogsz 23 22 6
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halottidéző! (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. Semmi eredménye! (mivel életpajzs van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző torz porhüvelyét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halottidéző bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a halottidéző bal lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A halottidéző kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidércúr jobb karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr fejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a lidércúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 15 sebzést okoz. A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc jobb karját. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 3434 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+1583 varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [22. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 450 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 431 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [6. PONT.] Egy halottidézőt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző bal karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halottidéző bal lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a halottidéző foszló testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 28 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (életpajzs védett meg.) A halottidéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [18 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 7 11 16 mozogsz 7 11 16
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a csontgólem nyakát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a csontgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halottidéző van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző foszló testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halottidéző bal oldalát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád 21 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A halottidéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sorvadsz (-2 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [13. PONT.] Egy bolyongó lidércet pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Az út végetér - egy zsákutca! [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a csontgólem jobb karját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a csontgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [43 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 18 21 22 mozogsz 18 21 22
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). A fenébe! Egy zsákutca. [18. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [13. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Az út végetér - egy zsákutca! [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halottidéző van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (életpajzs védett meg.) Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halottidéző testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a halottidéző testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A halottidéző kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 23 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sorvadsz (-2 életerő). Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző foszló testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halottidéző fejét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a halottidéző foszló testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 34 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halottidéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [41 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 24 27 3 mozogsz 24 27 3
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 400 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mágus. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! (életpajzs védelmez.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus bal lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mágus jobb lábát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a zombi mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád 30 sebzést okoz. Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A zombi mágus többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [24. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Sorvadsz (-2 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mágus. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a zombi mágus testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mágus rothadó testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mágus rothadó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védett meg.) A zombi mágus csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [27. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [6. PONTRA.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [33 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 13 33 38 mozogsz 13 33 38
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Egy zombi mágust pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus jobb oldalát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [13. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [17. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Egy csontgólemet pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontgólem bal karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a csontgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lélekorzó! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 222 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lélekorzó jobb vállát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a lélekorzó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a lélekorzó rémületes auráját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A lélekorzó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 1070279 TP, -15 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -47 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a bolyongó lidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sorvadsz (-2 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [31. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [32. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [33. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [36. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Az út végetér - egy zsákutca! [38. PONT.] Egy lélekorzót pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 221 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lélekorzó testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a lélekorzó rémületes auráját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a lélekorzó fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a lélekorzó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 507112 TP, -15 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -46 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A lélekorzó szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [56 pontot használtál fel, van még 64.]

lm 37 42 39 mozogsz 37 42 39
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [36. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [37. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [43. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [40. PONTON vagy.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [39. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 52.]

lm 905 44 900 mozogsz 905 44 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [44. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bolyongó lidérc! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy zombi mágust pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (mivel életpajzs van rajtad.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus rothadó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus fejét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lélekorzó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lélekorzó fekete testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a lélekorzó bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 22 sebzést okoz. Csápjaival a lélekorzó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása. Egy halottidézőt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tyrex bunkót. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halottidéző torz porhüvelyét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a halottidéző bal lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halottidéző, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 21 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő mászó-karperec. A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem fejét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontgólem testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Mielőtt észbekapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 150 arany, 1 Urgod fétise és 3 a fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Sajnos mire az utolsó ellenfeled is megölted, vezérük, egy thargodan mágus éppen el tudott menekülni a terem sarkában található térkapun keresztül. Óvatosan közelítesz a térkapukoz, ami szép lassan záródik. Még éppen meg tudod figyelni a túloldalon található környezetet. Erről sürgősen be kell számolnod a Minisztériumban! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-4 életerő). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 44.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 321. fordulód.

erő : 51(54)
iq : 51(54)
ügyesség : 39(42)
egészség : 51(53)
szerencse: 55(59)
tudatpont: 14/ 4
szint : 31
támadás : 28
védekezés: 69
életpont : 495/307
varázspt : 1494/ 4
pszi pont: 177/ 14
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3478 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/219 év
tul.pont: -7
kép.pont: -6
EFejl: 27 TU

Eddig összesen 3555 szörnyet (38 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22514 TP-t kaptál. Jelenleg 3522514 TP-d van. A következő szinthez még 477486 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18647 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/65 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 35/18 Felt. fegyverváltás: << tyrex bunkó (150%) << tyrex bunkó (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/59 nyomkövetés: 102/72 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/48 csapdaészlelés: 16/79 gyógyítás: 32/43 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/12 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 109/30 taumaturgia: 61/77 szerencsejáték: 7/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 21/89 pszi: 22/02 zárnyitás: 20/16 vadászat: 5/44 vitalitás: 3/01 bányászat: 26/88 úszás: 4/11