be 688 | bemész a 688. épületbe |
Ez a 101. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 570, délre 81 mérföldre található. Távozol a hivatal épületéből. [5
pontot használtál fel, van még 401.]
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
lm 905 2 900 | mozogsz 905 2 900 |
lm 3 905 4 | mozogsz 3 905 4 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Tguarkhant pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2
életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam
varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Egy
villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5
vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással,
felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a Tguarkhan jobb lábát. (1
támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással
33 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot
vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot
vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét,
néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem
villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő
ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122
életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sorvadsz (-3 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced
mentén [4. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban
valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-1014
varázspont]. Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő
pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 159 életpontot vesztettél. A
golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm férfival. Bőre teljesen
fehér! Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy a háború gyűrűjét, egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd
védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy
dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét és egy Luthius karkötőjét visel.
Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a
ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy agyartőrt
tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad.
Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+131 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).
[21 pontot használtál fel, van még 245.]
lm 900 5 905 | mozogsz 900 5 905 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 227 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy Notermanthi lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Notermanthi fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy taalru lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan zsoldos! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas
dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal lábát. (5
támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami
kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 30 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 19 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31
életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A
Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció
hatása. Elmúlt az áldomás hatása. Összeakadsz Kadera Forsettivel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és
átható. Raia személyes tanácsadója. Egy a vortex amulettjét, egy adamantit kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy smaragd
védőgyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy zafír erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Luthius
karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy zafír fülbevalót, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyűrűjét és egy törpe bakancsot visel.
Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Thargodan légiós trófea teszi egyedivé. Jelet
látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Démonölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Málhásállata egy
sivatagi doareg. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Visszafojtod
lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Sorvadsz (-2 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
[3 pontot használtál fel, van még 242.]
lm 6 900 1 | mozogsz 6 900 1 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb karját. (5
támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a
Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan
légiós testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal
karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól
58 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14
életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 275
életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot
sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2
támadástól 64 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 48 életpontot
vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan
gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Sorvadsz (-3 életerő).
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis,
valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm
férfival. Bőre teljesen fehér! Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy a háború gyűrűjét, egy zafír fülbevalót, egy Urgod
fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt,
egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét és egy Luthius karkötőjét visel.
Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg
kalapácsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Elsétál
melletted. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz
(-2 életerő).
A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért
van, hogy a hívatlan látogatóval könyebben elbánjanak... [2. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3
életerő).
Elhagyod a Thargodan mágus barlangját. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
[20 pontot használtál fel, van még 222.]
|
|
|
|
Eddig összesen 3571 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 88559 TP-t kaptál. Jelenleg 5188464 TP-d van. A következő szinthez még 311536 TP szükséges. Trófeáid: mópat fatty, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18647 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/71 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 35/27 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << biami kvazárlándzsa (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 27/70 nyomkövetés: 102/95 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/54 csapdaészlelés: 17/15 gyógyítás: 32/43 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/12 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 110/07 taumaturgia: 61/99 szerencsejáték: 7/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 21/89 pszi: 22/04 zárnyitás: 20/33 vadászat: 5/44 vitalitás: 3/01 bányászat: 26/99 úszás: 4/11