be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [ 6960 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok, biccent, és sietve kihátrál a szobából. Rövid ideig várakozol, majd egy tiszteletet parancsoló kinézetű mágus lép be a szobába. - Már szóltak nekem az érkezésedről, mesélj az anomália forrásában tapasztalt dolgokról. - Ezeknek mindenhol vannak kémeik? Persze ez annyira nem is meglepő. Mesélsz neki a Thargodan Mágusról, és a helyszínről, amit az éppen becsukódó térkapun át láttál. Amikor a térkaput említed neki, szemmel láthatóan elszörnyed. Amint befejezted mondandód azonnal belevág az övébe: - Nagyon elborzasztó, hogy a Sötét Földről is tudnak nyitni térkaput hozzák. Bízzunk benne, hogy ez egy egyedi eset. A helyszínt, amit leirtál, már más kalandozók is felfedezték. A térképét mindjárt felhozattom egy tanonccal, és arra kérnélek, hogy intézd el a kaput nyitó Thargodan mágust, ezzel csökkentve a kockázatát annak, hogy esetleg átadja másoknak a tudását, és veszélyeztesse a létsíkunkat. Közben megérkezik a mágustanonc, és a főmágus átnyújtja neked a térképet:

Ez a 101. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 570, délre 81 mérföldre található. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 401.]

be 101 bemész a 101. titkos labirintusba
Rábukkansz a barlangra. Odabentről izzó tűz világítja be a falakat. Semmi fényt nem látsz odabent. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Habozva, de beóvakodsz. Tudod, hogy a Sötét Föld csapdái és teremtményei még a hozzád hasonló kalandor számára is halálosak lehetnek. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 905 2 900 mozogsz 905 2 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könyebben elbánjanak... [2. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! 279 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [13 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 3 905 4 mozogsz 3 905 4
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Tguarkhant pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sorvadsz (-3 életerő). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-1014 varázspont]. Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 159 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm férfival. Bőre teljesen fehér! Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy a háború gyűrűjét, egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+131 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). [21 pontot használtál fel, van még 245.]

lm 900 5 905 mozogsz 900 5 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A terem, ahová belépsz, egy óriási előcsarnok. A cseppkövek között láva bugyog, iszonyú a hőség. A terem távolabbi végében imbolygó, sötét alakokat látsz [5. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy Mnebolath lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 227 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy Notermanthi lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Notermanthi fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy taalru lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan zsoldos! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 19 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása. Összeakadsz Kadera Forsettivel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Egy a vortex amulettjét, egy adamantit kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy zafír erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy zafír fülbevalót, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyűrűjét és egy törpe bakancsot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Thargodan légiós trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Démonölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Sorvadsz (-2 életerő). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 6 900 1 mozogsz 6 900 1
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémánykemény adamantit ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fentartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-1 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan légiós! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb karját. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Sorvadsz (-3 életerő). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm férfival. Bőre teljesen fehér! Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy a háború gyűrűjét, egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy smaragd védőgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy zafír erőövet, egy mithril kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét és egy Luthius karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Elsétál melletted. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könyebben elbánjanak... [2. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Elhagyod a Thargodan mágus barlangját. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 222.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

erő : 51(54)
iq : 51(54)
ügyesség : 41(44)
egészség : 51(53)
szerencse: 53(57)
tudatpont: 14/ 4
szint : 34
támadás : 31
védekezés: 70
életpont : 539
varázspt : 1620/ 0
pszi pont: 177/ 54
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3873 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/221 év
tul.pont: 5
kép.pont: 6
EFejl: 28 TU

Eddig összesen 3571 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 88559 TP-t kaptál. Jelenleg 5188464 TP-d van. A következő szinthez még 311536 TP szükséges. Trófeáid: mópat fatty, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18647 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 42/71 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 35/27 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << biami kvazárlándzsa (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); bűvös shuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/70 nyomkövetés: 102/95 mászás: 17/45 csapdakészítés: 20/54 csapdaészlelés: 17/15 gyógyítás: 32/43 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/12 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 110/07 taumaturgia: 61/99 szerencsejáték: 7/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 21/89 pszi: 22/04 zárnyitás: 20/33 vadászat: 5/44 vitalitás: 3/01 bányászat: 26/99 úszás: 4/11