m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz! [374,61] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sárkányfajzat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sárkányfajzat testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a sárkányfajzat fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. (Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehellete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 26 sebzést okoz. Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón jobb szárnyát. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a zafír drakón pikkelyes testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A fényaura 4 ép-t sebez. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zafír drakón bal vállát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zafír drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Notermanthi báró!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Notermanthi báró kosfejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 47 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró bal oldalát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 91 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy smaragd védőgyűrű és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül egy gyémántkoponya (ld. enc.). Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 1 manakristályt. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy kopasz, piros szemű árnymanó férfi táborát. Fekete a bőre. Egy Ovgun nyakláncát, egy mithril kesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy dalebg.kristályvértet, egy Urgod fétisét, egy angyalok gyűrűjét, egy Luthius karkötőjét, egy tűzúr csizmáját, egy óriás fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy lidérckoronát és egy mágusköpenyt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy Ylgoroth trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [373,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Notermanthi. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal karját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fényaura 25 ép-t sebez. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [372,62] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Látsz egy törpe bányát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Thargodan mágus. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 231 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 117 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus jobb karját. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 4 pirkit. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 461.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

erő : 49(52)
iq : 51(54)
ügyesség : 48(51)
egészség : 51(55)
szerencse: 60(62)
tudatpont: 14/ 0
szint : 36
támadás : 39
védekezés: 72
életpont : 603
varázspt : 1940/ 52
pszi pont: 201/202
merészség: 10/ 3
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 7411 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/242 év
tul.pont: 4
kép.pont: 4
EFejl: 9 TU

Eddig összesen 3676 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 177430 TP-t kaptál. Jelenleg 6032726 TP-d van. A következő szinthez még 467274 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 18920 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 43/49 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 35/82 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << biami kvazárlándzsa (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/92 nyomkövetés: 105/15 mászás: 18/11 csapdakészítés: 20/96 csapdaészlelés: 17/51 gyógyítás: 33/48 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/33 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 114/46 taumaturgia: 78/58 szerencsejáték: 3/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 23/45 pszi:*22/00 zárnyitás: 20/33 vadászat: 5/44 vitalitás: 3/23 bányászat: 30/11 úszás: 4/11