be 97 bemész a 97. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötét félhomály van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

fgy 50 40 felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

kf 722 475 kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 475. tárggyal
Az ujjadra húzod az a háború gyűrűjét. Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 7 33 905 mozogsz 7 33 905
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan zsoldos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan zsoldos fejét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy fémesen csillogó mithril ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [7. PONT.] Egy zafír drakónat veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zafír drakón testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a zafír drakón fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zafír drakón testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy márvány drakón van előtted! Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a márvány drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan zsoldos! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan légiós van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fényaurád 26 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [12. PONT.] Egy Thargodan zsoldost veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan zsoldos bal lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fényaurád 22 sebzést okoz. A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Egy Thargodan légióst veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 231 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós fejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A fényaura 17 ép-t sebez. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan légiós kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan mágus. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 225 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 126 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 114 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fényaurád 21 sebzést okoz. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Egy Thargodan zsoldost veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos jobb karját. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [33. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [67 pontot használtál fel, van még 258.]

lm 34 900 19 mozogsz 34 900 19
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [34. PONT.] Egy ében halálhajcsár lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ében halálhajcsár lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A fényaura 17 ép-t sebez. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7319 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ében hadúr. Fegyvere egy varkaudar szablya. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében hadúr testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ében hadúr testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát [varkaudar szablya ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ében hadúr van előtted! Fegyvere egy varkaudar szablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 221 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében hadúr bal karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Fényaurád 31 sebzést okoz. Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát [varkaudar szablya ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs [árnyékkulcs ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 250 arany, 2 a fiatalság itala, 1 deus ex machina és 1 jégkristály. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [17. PONT.] Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [18. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy gyémánykemény adamantit ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 pszi kő. Felpakolsz. [20 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 21 905 22 mozogsz 21 905 22
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Orkhan Thai! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai bal karját. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbekapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy szent jogar és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy gyémánykemény adamantit ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [22. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 rémplazma, 1 árnyékkulcs [árnyékkulcs ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 2 angyalok gyűrűje, 3 áldott kő és 1 a vortex amulettje. Gyorsan kiüríted a ládát. [17 pontot használtál fel, van még 221.]

lm 900 30 32 mozogsz 900 30 32
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 215 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós bal vállát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A fényaura 24 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Thargodan légiós testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fényaura 34 ép-t sebez. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9788 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Folytatod az utat. Újabb kanyar! [25. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halálelementál! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a halálelementál ébentestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a halálelementál ébentestét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Biami kvazárlándzsával megérinted a halálelementál testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halálelementál testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálelementált pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Mielőtt észbekapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a halálelementál jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [28. PONT.] Egy Thargodan mágust pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled ugyanennyit gyógyult. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-20 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-20 támadás). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 2 mocsári penke. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Az út végetér - egy zsákutca! [29. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [30. PONT.] Egy Banyapókot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 213 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók nyolcszemű fejét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Banyapók fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Banyapók száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 8325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 dizen kulcsot [dizen kulcs ládikóba-> 70 arany, -2 ÉP]. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [28. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [32. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 5 mozogsz 5
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Egy molgant veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan bal vállát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a molgan jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a molgan testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 manakristályt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Egy Ekhnagorhut pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu bal szárnyát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az Ekhnagorhu bal vállát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 9 pirkitet. 6264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Egy ragadozót pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A harcművész megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ragadozó testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragadozó bal lábát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megkarcolod a ragadozó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. A ragadozó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A ragadozó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 moa smaragdot. 4571 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy aranyfecske. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 33 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 99 aranyat. 6505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Összefutsz Green Wizard Eagle-lel. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy adamantit csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy mihlanil övet, egy obszidián karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy őselemek köpenyét, egy Luthius karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ősöreg góliát trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémánykemény adamantit ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Egy taalru herceget pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg póklábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg egyik lábát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru herceg jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). Mielőtt észbekapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], 21 arany, egy fűszertartó és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [12 pontot használtál fel, van még 173.]

kpcs 3 5 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 153.]

t 279 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 6 6 17 mozogsz 6 6 17
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálelementál van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! (életpajzs védett meg.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál vörösen izzó képét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál ébentestét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A fényaura 4 ép-t sebez. Mielőtt észbekapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a halálelementál jobb lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a halálelementál testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! (életpajzs védett meg.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálelementál van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! (életpajzs védett meg.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál ébentestét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a halálelementál jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (életpajzs védett meg.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a halálelementál bal oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9718 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálelementál van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. 6000 életpontot vesztettél. Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [11 pontot használtál fel, van még 142.] Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+5478 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 122.] [0 pontot használtál fel, van még 122.]

(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+132 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 112.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

erő : 49(52)
iq : 51(54)
ügyesség : 48(51)
egészség : 51(55)
szerencse: 60
tudatpont: 14/ 7
szint : 37
támadás : 48
védekezés: 78
életpont : 642
varázspt : 2009/504
pszi pont: 201/272
merészség: 10/ 3
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 5154 arany
halhatatlanság: 8%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/251 év
tul.pont: 8
kép.pont: 8
EFejl: 12 TU

Eddig összesen 3751 szörnyet (43 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 340632 TP-t kaptál. Jelenleg 6628948 TP-d van. A következő szinthez még 371052 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 19102 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 43/97 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 36/13 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << biami kvazárlándzsa (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/92 nyomkövetés: 106/44 mászás: 18/88 csapdakészítés: 21/14 csapdaészlelés: 17/69 gyógyítás: 33/48 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/39 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 116/30 taumaturgia: 83/17 szerencsejáték: 3/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 23/63 pszi:*22/00 zárnyitás: 21/50 vadászat: 5/44 vitalitás: 3/58 bányászat: 30/60 úszás: 4/11