be 97 bemész a 97. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

t 165 250 247 támadod a 165. szörnyet a 250. szörnyet a 247. szörnyet
FT 165 parancs törölve. FT 250 parancs törölve. FT 247 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

t 326 327 328 támadod a 326. szörnyet a 327. szörnyet a 328. szörnyet
FT 326 parancs tárolva. FT 327 parancs tárolva. FT 328 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

t 329 330 támadod a 329. szörnyet a 330. szörnyet
FT 329 parancs tárolva. FT 330 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 32 9 9 mozogsz 32 9 9
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [12. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [15. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [17. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [18. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [21. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Újabb kanyar! [24. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [25. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [26. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Utad során felfedezed egy hófehér, kontyos hajú, izzóan vörös szemű Tguarkhan férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Pikkelyes a bőre. Egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Ovgun nyakláncát, egy óriás fülbevalót, egy Urgod fétisét, egy Morgan sipkáját, egy óriások övét, egy Luthius karkötőjét, egy zafír fülbevalót, egy mágusköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy adamantit kesztyűt és egy angyalok gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [28. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [32. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [4. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Találkozol Mordamirral. Egy óriás fülbevalót, egy zafír fülbevalót, egy adamantit kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy Rughar gyűrűjét, egy Tharr Keresztjét, egy dalebg.kristályvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy zafír erőövet, egy arany papi karkötőt, egy őselemek köpenyét és egy lidérckoronát visel. Felszerelését egy ében sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Mordamir kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sötét ölész! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész elmosódó alakját. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét ölész jobb oldalát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A fényaura 25 ép-t sebez. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sötét ölész jobb lábát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Karmait végihúzza a sötét ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A sötét ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy Rém lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Rém! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [81 pontot használtál fel, van még 97.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 9 9 18 mozogsz 9 9 18
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Rém van előtted! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Egy Rémet pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [11. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan zsoldos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Sorvadsz (-1 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [15. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Bekukkantasz a kis terembe. [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan zsoldos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 23 ép-t sebez. A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 71.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 69.]


KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.

erő : 57(60)
iq : 51(54)
ügyesség : 50(53)
egészség : 55(59)
szerencse: 59
tudatpont: 14/ -5
szint : 39
támadás : 50
védekezés: 79
életpont : 686/912
varázspt : 2112/136
pszi pont: 208/ 57
merészség: 10/ 3
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 5445 arany
halhatatlanság: 8%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/266 év
tul.pont: 4
kép.pont: 4
EFejl: 23 TU

Eddig összesen 3851 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 204927 TP-t kaptál. Jelenleg 7512442 TP-d van. A következő szinthez még 587558 TP szükséges. Trófeáid: márvány sárkány, rubin sárkány, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 19284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 44/67 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 36/48 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << biami kvazárlándzsa (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/92 nyomkövetés: 108/11 mászás: 19/40 csapdakészítés: 21/38 csapdaészlelés: 17/69 gyógyítás: 33/48 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/00 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 130/51 taumaturgia: 83/88 szerencsejáték: 3/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 24/11 pszi: 23/20 zárnyitás: 21/50 vadászat: 5/44 vitalitás: 3/80 bányászat: 30/92 úszás: 4/11