v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (7. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 411.]

t 326 330 támadod a 326. szörnyet a 330. szörnyet
FT 326 parancs tárolva. FT 330 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy rubin sárkány van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A rubin sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a rubin sárkány testét. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a rubin sárkány jobb első lábát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a rubin sárkány farka a lábadra! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+131 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sorvadsz (-2 életerő). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy rubin sárkány! Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. 129 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rubin sárkány bal szárnyát. (8 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a rubin sárkány óriási karmát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A rubin sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rubin sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A rubin sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 24443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy hamupókot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hamupók szürke testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a hamupók szürke testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 139 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt, 1 tudás gyöngyét, 1 Eldereth szilánkot és 1 vörös zyelt. (Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+139 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy viharóriás sámán van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás sámán testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás sámán testét. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a viharóriás sámán villámló testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 mocsári penke. Szereztél 43 aranyat. 8732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 viharamulettet. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Notermanthi báró. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró jobb karját. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). Biami kvazárlándzsával megkarcolod a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 95 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). Véres nyál csordul ki a Notermanthi báró száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs [dizen kulcs ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP], 1 Tudás Könyve, 1 mihlanil, 1 eknozol, 1 iknegurin és 1 Fényhozó. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy koponyákból épített emelvényen megpillantasz egy csillogó ezüstkelyhet. Oldalát rászáradt vér borítja. Semmi kétség, ez az, amiért jöttél! Egy kendővel megfogod, és óvatosan elteszed, de a világért sem érnél hozzá. [A tárgylistádon külön nem jelöltük.] Sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz. [40 pontot használtál fel, van még 371.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 369.]
...
be 673 bemész a 673. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít. - Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába? - Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Teljesítetted a megbízást? - Igen! - Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. [ 17400 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). A Herceg kezébe veszi a kelyhet. Egy pillanatig bámulja, aztán tombolni kezd. - Nyomorult féreg, ezúttal hibáztál! - a kehely hangos csendüléssel csapódik a falnak, darabokra törve. - Ez a kehely nem az igazi - Eruol ellenségei megtévesztésére helyezte el! Jól sejtem, hogy rengeteg szolga által védve, valami jól látható helyen találtad? - reszketve, bólintasz. A Herceg bömbölésébe az egész terem beleremeg. - Talán van némi porszemnyi hatalmad, de eszed kevesebb van, mint egy mópatnak! Most pedig, ezernyi kínhalállal fogsz bűnhődni. - ajjaj, ennek fele se tréfa! Megbánást színlelve, a Herceg lába elé veted magad. - Kegyelmezz, ó Uram, nyomorult életemnek! Ígérem, jóváteszem a hibát! Most azonnal visszatérek, és elhozom az igazi kelyhet! - a Herceg fitymálva néz le rád. - Nos... miért is ne? Eddig hasznos szolgának bizonyultál, és igaz, hogy agy növesztésére még nem jutott időd, de ha az álkelyhet őrző sárkányokat és halálelementálokat le tudtad győzni, miért is ne járhatnál sikerrel újból? Persze, arra készülj fel, hogy Eruol most tudja, hogy jössz, és várát ezek szerint fogja védelmezni! Hol találtad az álkelyhet? - A felső szinten. - Nos, akkor most a pincében kutass! Na, kotródj, egy újabb kudarcot nem engedhetsz meg magadnak, Thargodan szolga! *p1262x982Y*p1070x82Y

Ez a 98. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 291, északra 156 mérföldre található. Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 332.]
...
kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

t 351 támadod a 351. szörnyet
Sajnos már a max. számú FT parancsod van kiadva: törölj egyet, hogy újabbat adhass ki. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 19 22 34 mozogsz 19 22 34
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Egy Thargodan légiós lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 168 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós nyakát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós jobb lábát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 26 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós beleharap a kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Thargodan légióst veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Találkozol Mordamirral. Egy óriás fülbevalót, egy zafír fülbevalót, egy adamantit kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy Rughar gyűrűjét, egy Tharr Keresztjét, egy dalebg.kristályvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy zafír erőövet, egy arany papi karkötőt, egy őselemek köpenyét és egy lidérckoronát visel. Felszerelését egy ében sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [9. PONT.] Egy éjkornist veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis nyakát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fűszertartó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2728 tapasztalati pontot kaptál. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy viharóriás sámán van előtted! Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás sámán villámló testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás sámán testét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a viharóriás sámán testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 49 aranyat. 8732 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [12. PONT.] Egy fekete amőbát pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete amőba testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a fekete amőba testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Csápjával megérint a fekete amőba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy troll csont (ld. enc.). 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fekete amőba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete amőba testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete amőba gomolygó testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a fekete amőba gomolygó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A fekete amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 39 életpontot vesztettél. A fekete amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sorvadsz (-2 életerő). Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan légiós! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós bal lábát. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan légiós van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós nyakát. (7 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Thargodan légiós bal vállát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg börtönőr. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Zinthurg börtönőr bikafejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Fényaurád 19 sebzést okoz. A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 13 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9512 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost (ld. enc.). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Sorvadsz (-3 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ében hadúr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb lábát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében hadúr páncélozott testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 17 ép-t sebez. Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy áldott okerón van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áldott okerón testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy áldott okerón! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áldott okerón nyakát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megbököd az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Egy áldott okerónt pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón jobb oldalát. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áldott okerón jobb középső lábát. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megkarcolod az áldott okerón testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Sorvadsz (-2 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] Összeakadsz Green Wizard Eagle-lel. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy adamantit csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy mihlanil övet, egy obszidián karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy őselemek köpenyét, egy Luthius karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ősöreg góliát trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Elsétál melletted. Sorvadsz (-3 életerő). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [22. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-437 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan mágus! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled ugyanennyit gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled ugyanennyit gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy rókafarok. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot [drakolder kulcs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.] Összefutsz Green Wizard Eagle-lel. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy adamantit csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy mihlanil övet, egy obszidián karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy őselemek köpenyét, egy Luthius karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ősöreg góliát trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Sorvadsz (-3 életerő). Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [17. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [33. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Bátran haladsz tovább. Egy fémesen csillogó mithril ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [34. PONT.] Egy halálmadarat pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). [66 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 34 34 36 mozogsz 34 34 36
Egy nagyobb terembe érkezel. [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálmadár. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Sorvadsz (-3 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálmadár. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Sorvadsz (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [35. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [36. PONT.] Egy Banyapókot pillantasz meg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók fejét. (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Banyapók testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A Banyapók csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Sorvadsz (-2 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 213.]

kpcs 3 36 kapcsoló 3
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 30 31 6 mozogsz 30 31 6
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [35. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [33. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [17. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.] Összeakadsz Green Wizard Eagle-lel. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy adamantit csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy mihlanil övet, egy obszidián karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy őselemek köpenyét, egy Luthius karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ősöreg góliát trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Egy triklem drakolder lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy triklem drakolder. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Egy triklem drakolder lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 186.]

vv 14 14 elmormolod a 14. varázslatot a 14. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 186.] 0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

tv 231 146 támadó/véd. varázslat a 231. varázslatot a 146. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégoszlop. Védekező varázslatok listájára került: ongóliant tombolás. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 8 7 mozogsz 8 7
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy triklem drakolder! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Sorvadsz (-3 életerő). [6 pontot használtál fel, van még 180.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 12 11 mozogsz 12 11
Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [12. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Az út végetér - egy zsákutca! [11. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [33 pontot használtál fel, van még 147.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

erő : 57(60)
iq : 51(54)
ügyesség : 50(53)
egészség : 56(60)
szerencse: 62
tudatpont: 14/ 2
szint : 40
támadás : 51
védekezés: 76
életpont : 704/791
varázspt : 2180/ 42
pszi pont: 208/228
merészség: 10/ 3
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3860 arany
halhatatlanság: 9%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/289 év
tul.pont: 4
kép.pont: 4
EFejl: 26 TU

Eddig összesen 3926 szörnyet (37 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 315719 TP-t kaptál. Jelenleg 8246382 TP-d van. A következő szinthez még 553618 TP szükséges. Trófeáid: ében sárkány, rubin sárkány, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 19466 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 45/26 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/51 dobófegyverek: 36/67 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << biami kvazárlándzsa (85%) << biami kvazárlándzsa (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/92 nyomkövetés: 108/93 mászás: 19/60 csapdakészítés: 21/56 csapdaészlelés: 17/81 gyógyítás: 33/48 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/32 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 136/44 taumaturgia: 76/60 szerencsejáték: 3/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 24/11 pszi: 23/32 zárnyitás: 21/97 vadászat: 5/44 vitalitás: 4/02 bányászat: 31/09 úszás: 4/11