kf 475 453 715 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 453. tárggyal a 715. tárgyat
|
Felhúzod a törpe bakancsot.
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt.
A füledre akasztod a csillagrubint. [0 pontot használtál fel, van még 479.]
lm 13 51 51 | mozogsz 13 51 51
|
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Haladsz előre. A folyosó
kanyarodik. [14. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik
az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy
kis szobába érkezel. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy rőtmanó berzerker! Rögtön látod, hogy ez
nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek.
A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan
megsorozod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a
szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker
testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker rőt
pofáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Karmával
néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében
félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál.
Közel osonva látod, hogy egy rőtmanó berzerker. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A
szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel
perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a
szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó
berzerker bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a
rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Karmával néhányszor a
rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye
sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs
lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik
(+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedéked
becsapódik! Eltaláltad a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert
váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a Thargodan
berzerker oszlopvastag lábát. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel
valamennyire megsebezgeted a Thargodan berzerker jobb vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10
életerő). Fényaurád 28 sebzést okoz. A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 108
életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot
vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 37 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a
Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel jól megszúrkálod a
Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel
megérinted a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 30
ép-t sebez. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 112 életpontot vesztesz.)
Előremozdulva, a Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled
vámpirizál rajtad. 37 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1
támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de
aztán ráun a dologra.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás
varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126
életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+141
életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon
elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Úgy suhansz,
mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni
kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan
visszamegy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [18. PONT.] Bekukkantasz a kis
terembe. [19. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat.
Továbbmész. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Bevilágítva
magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Mész tovább, előre. [26. PONT.] Úgy
suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy
pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz.
[37. PONT.] Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [50. PONT.] Egy Thargodan berzerkert veszel
észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a
fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont).
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont).
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan berzerker testét. (1
támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a
szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel megdöfködöd a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 160 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 15
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a
Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker beleharap a
kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 40 életpontot
vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot
vesztesz.) Szívkeresővel többször eltalálod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (4 támadással 116 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád 27 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól
122 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60
életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 38 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker
farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még
segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás
varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia
a testedbe áramlik (+142 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128
életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia
a testedbe áramlik (+135 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kicsit meggörnyedten,
meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [50. PONT.] Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Itt
csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2
életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. A
szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Becsapódva,
megdöfi a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz:
előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a Thargodan
berzerker testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire
megsebezgeted a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő).
A fényaura 30 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A Thargodan
berzerker belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot
vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 36 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker,
épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a Thargodan berzerker bal vállát. (1
támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan berzerker
ébenfekete testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve).
Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Egy gyenge
harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 30 életpontot vesztettél.
Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túl
erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ
lihegése.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot.
[-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+141 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129
életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+133 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [91 pontot használtál fel, van még 372.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Vigyázó
léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben
előrehaladsz. [26. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Belépsz a
térképen is jelölt szobába. [23. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] A
felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [19. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A
folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [17. PONT.] Továbbsuhansz
a folyosón. Újabb kanyar! [16. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva
mész. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is
jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó
kanyarodik. [10. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre
helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést.
Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli
finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt
kenve... [-6 támadás] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod.
Odabent félhomály fogad. [4. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába
fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz
tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat.
[8. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz.
Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy
legyen. [11. PONT.] [75 pontot használtál fel, van még 297.]
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
lm 12 9 17 | mozogsz 12 9 17
|
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a
T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [9. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még
óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán
semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben
előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz
miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megintcsak
kanyarodik. [17. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 267.]
lm 19 905 16 | mozogsz 19 905 16
|
Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [19. PONT.] Minden lépés
után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tudod, hogy
itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [18.
PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [17. PONT.] Vigyázó léptekkel
mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [16. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 237.]
lm 13 16 900 | mozogsz 13 16 900
|
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz:
kanyarodik az út! [14. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Egy Thargodan
berzerkert veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik
(+2 életpont). Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas
dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a biami
kvazárlándzsát a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A
Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a
Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja
életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11
életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (1 támadással 17 életpontot
sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád 17 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker
megcsapja a fejedet. (3 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker beleharap a kezedbe. (1 támadástól 62
életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 36 életpontot vesztettél. A Thargodan
berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb
véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+139
életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+135
életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+127 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A felderítést egy szobával
folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A
folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [55 pontot használtál fel, van még 182.]
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25
|
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az
út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [19.
PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb
szoba. [23. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 164.]
t 329 330 378 | támadod a 329. szörnyet a 330. szörnyet a 378. szörnyet
|
FT 329 parancs törölve. FT 330 parancs törölve. Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
ftv 146 378 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 378. szörnyet
|
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
lm 24 905 25 | mozogsz 24 905 25
|
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [24. PONT.] Minden lépés
után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amikor
betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [23. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész
tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] [22 pontot használtál fel, van még 142.]
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[2 pontot használtál fel, van még 140.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 138.]
KARAKTERLAPOD
Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú
személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 341. fordulód.
erő : | 61(64) |
iq : | 51(54) |
ügyesség : | 50(53) |
egészség : | 56(60) |
szerencse: | 62 |
tudatpont: | 14/ 0 |
| |
|
szint : | 40 |
támadás : | 57 |
védekezés: | 77 |
életpont : | 706/974 |
varázspt : | 2180/908 |
pszi pont: | 208/272 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 4 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 7259 arany |
halhatatlanság: | 9% |
| |
|
magasság: | 120 cm |
testsúly: | 49 kg |
életkor: | 102/307 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 0 |
EFejl: | 27 TU |
| |
|
Eddig összesen 3979 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 102812 TP-t kaptál. Jelenleg 8649193
TP-d van. A következő szinthez még 150807 TP szükséges. Trófeáid: ében sárkány, rubin sárkány, triklem drakolder. A 312.
fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 19466 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 45/54 vágófegyverek: 13/19
ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/55 dobófegyverek: 36/82
Felt. fegyverváltás: << szívkereső (150%) << Démonölő (85%) << Végítélet (50%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.);
ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 27/92 nyomkövetés: 109/25 mászás: 19/60 csapdakészítés: 21/68
csapdaészlelés: 18/29 gyógyítás: 33/48 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/32
szörnyidomítás: 13/48 teológia: 144/88 taumaturgia: 76/90 szerencsejáték: 3/60
zene: 17/41 szörnyismeret: 24/11 pszi: 23/34 zárnyitás: 23/20
vadászat: 5/44 vitalitás: 4/02 bányászat: 31/17 úszás: 4/11