kf 475 453 715 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 453. tárggyal a 715. tárgyat
Felhúzod a törpe bakancsot. Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. A füledre akasztod a csillagrubint. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

lm 13 51 51 mozogsz 13 51 51
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kis szobába érkezel. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy rőtmanó berzerker! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rőtmanó berzerker. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan berzerker jobb vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 28 sebzést okoz. A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 37 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel jól megszúrkálod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 30 ép-t sebez. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 37 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+141 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [18. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [19. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Mész tovább, előre. [26. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [50. PONT.] Egy Thargodan berzerkert veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel megdöfködöd a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker beleharap a kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 40 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel többször eltalálod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád 27 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 38 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+142 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+135 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [50. PONT.] Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 30 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 36 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a Thargodan berzerker bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 30 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+141 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+133 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [91 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 4 8 11 mozogsz 4 8 11
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [26. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [23. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [19. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [17. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [16. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [4. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] [75 pontot használtál fel, van még 297.]

kpcs 3 11 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

lm 12 9 17 mozogsz 12 9 17
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [9. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [17. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 267.]

lm 19 905 16 mozogsz 19 905 16
Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [17. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [16. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 13 16 900 mozogsz 13 16 900
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Egy Thargodan berzerkert veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan berzerker kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád 17 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker beleharap a kezedbe. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 36 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+139 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+135 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+127 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [55 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [23. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [18 pontot használtál fel, van még 164.]

t 329 330 378 támadod a 329. szörnyet a 330. szörnyet a 378. szörnyet
FT 329 parancs törölve. FT 330 parancs törölve. Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ftv 146 378 felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 378. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 24 905 25 mozogsz 24 905 25
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [24. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [23. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] [22 pontot használtál fel, van még 142.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 140.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 138.]

KARAKTERLAPOD


Seuso di Pelso, egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 341. fordulód.

erő : 61(64)
iq : 51(54)
ügyesség : 50(53)
egészség : 56(60)
szerencse: 62
tudatpont: 14/ 0
szint : 40
támadás : 57
védekezés: 77
életpont : 706/974
varázspt : 2180/908
pszi pont: 208/272
merészség: 10/ 3
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 7259 arany
halhatatlanság: 9%
magasság: 120 cm
testsúly: 49 kg
életkor:102/307 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 27 TU

Eddig összesen 3979 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 102812 TP-t kaptál. Jelenleg 8649193 TP-d van. A következő szinthez még 150807 TP szükséges. Trófeáid: ében sárkány, rubin sárkány, triklem drakolder. A 312. fordulódban 18193 arany került a bankszámládra. 19466 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/20 ökölvívás: 2/08 szúrófegyverek: 45/54 vágófegyverek: 13/19 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 13/55 dobófegyverek: 36/82 Felt. fegyverváltás: << szívkereső (150%) << Démonölő (85%) << Végítélet (50%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-11.); vas dobónyíl (12-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bogyógránát (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 27/92 nyomkövetés: 109/25 mászás: 19/60 csapdakészítés: 21/68 csapdaészlelés: 18/29 gyógyítás: 33/48 titkosírás: 6/78 felderítés: 33/32 szörnyidomítás: 13/48 teológia: 144/88 taumaturgia: 76/90 szerencsejáték: 3/60 zene: 17/41 szörnyismeret: 24/11 pszi: 23/34 zárnyitás: 23/20 vadászat: 5/44 vitalitás: 4/02 bányászat: 31/17 úszás: 4/11