Csoprotos T/BA parancsok


9095  öregedést okozó lények
9096  éjfattyak
9097  szintszívó lények
9098  halálos sikoltással/ütéssel rendelkező lény
9099  armageddont lövő lények

VP osztók


Teológia/TaumaturgiaOsztó (VP/Osztó=%)
1-92
10-193
204
21-276
28-347
35-418
42-489
49-5510
56-6211
63-6912
70-7613
77-8314
84-9015
91-9716
98-10417
105-11118
112-11819
119-12520
---(szakértelem/7)+3

Papi rangok, hitpontok


 Papi rangmin. HIT pont
1követője1
2hűséges követője20
3ministránsa30
4tanítványa40
5hittérítője55
6eljövendő papja75
7kisebb papja95
8felszentelt papja120
9bíborosa150
10püspöke180
11főpap-jelöltje220
12főpapja265
13nagyhatalmú főpapja315
14korlátlan hatalmú főpapja375
15személyes tanácsadója450
16félisteni hatalmú szolgája530
17félisteni hatalmú uralkodó papja610
18félisten hatalmú felszentelt főpap690
19félisteni hatalmú személyes tanácsadója770
20kisebb avatár850
21személyes testőrként szolgáló avatár930
22első számú avatár1010
23teljhatalmú megbízottja és jobbkeze1090
24halandók felett uralkodó helyettese1170
25földi és égi helytartója1250
26esszenciájának örököse1330
27lényének egy apró része1410
28testi manifesztációja1490
29lényének egy nagyobb része1570
30isteni megnyilvánulása1650
31leghatalmasabb, halhatatlan főpapja1730
32hírvivője az univerzumban1810
33lényének egy jelentős része1890
34istenné kikiáltott személyes barátja1970
35képviselője az istenek tanácsában2050
36minden ügyének intézője földi és égi dolgokban2130
37lényével eggyé olvadó entitás2210
38lényével eggyé olvadt entitás2290
39lényét magába fogadott isteni entitás2370
40lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség2450

Fynta féle templomkeresési szisztéma


70606162636465666768 69
71         59
72         48
73         30
74         31
75    I1    32
76      I2  33
77         34
78         35
79         36
7A6A5040414243444546 47
Magyarázat:

I1 jelöli az első IM 1 helyet amire Raia azt válaszolta hogy 15 mérföldre (5 mezőre) van a templomhely. I2 ettől kettő mezővel keletre és eggyel délre van a második IM 1 helye. A szelső számozott mezők a lehetséges templomhelyek (5 mezőnyire I1-től). A számok jelentéssel bírnak mégpedig a következőképpen. Az első számjegy azt mutatja, hogy I2-től hány mezőnyire van az adott hely. (Tehát ha I2-n imádkozol és azt mondja Raia hogy 12 mérföldre azaz 4 mezőre van a templom akkor az valahol a 40-48-cal jelölt mezőkön lesz.) A második számjegy a harmadik IM 1 helyétől mert távolság. Értelemszerűen 0 azt jelenti, hogy ott imádkozol harmadszor. (Folytatva a példát 40-es mezőn imádkozva Raia azt állitja 9 mérföldre azaz 3 mezőre vagy a templomtól. Ekkor elmész a 43-as számú mezőre és kezdhetsz építkezni.) Két speciélis szám a 7A illetve a 6A. Az 'A' betű jelen esetben a 10-es számot jelenti azaz, hogy a 70-es illetve 60-as jelű mezőtől ez a koordináta 10 mezőnyi távolságra van.

Megjegyzés 1: ha I1-en es I2-őn is 5 mezőt mond Raia akkor az 50-es vagy 59-es mezőn érdemes IM 1 helyett rögtön épitkezni (kévés TVP-ért). Ekkor vagy sikerül épitkezni és akkor megspóroltál 30 tvpt (egy imádkozást) vagy azt kapod válaszul, hogy ez nem a te istened templomának megfelelő hely (vagy hasonló szöveget nem emléxem) ekkor kissé kevesebb TVP elköltésével megtudtad, hogy el kell gyalogolnod a másik potenciális mezőre.

Megjegyzés 2: előfordulhat, hogy egymáshoz viszonylag közel 2 épitésre alkalmas hely is található. Ekkor a 3 imádkozásos módszer nem biztos hogy eredményre vezet lehet, hogy a 3. imádkozásra az előzőleg felderítettől eltérő helyet fog választani a progi. (Azaz 1 helyett 2 templomhelyet is találtál viszont egyiket sem tudod, hogy pontosan hol van. Hurrá... :/)

Megjegyzés 3: ha valakinek kérdése, kiegészítése vagy észrevétele van elő vele.

Fynta

Fehérbérc város küldetési, jutalmai


 KüldetésJutalom

1.Hozz 20 botot és 20 szögletes követ4db ezüst
2.Építs 200 TVP a városépítkezésbeA munka gyümölcse
3.Hozz egy ezüstshurikent1db szürke bőrkesztyű
4.Építs újra 200 TVP-t a városépítkezésbe10db vasérc
5.Hozz egy kötelet és egy nehezéketVárosi teleportácio I.
6.Ismét építs 200 TVP-t a városépítkezésbe30db álompor
7.Hozz egy vashegyű lándzsát és egy vas dobónyilat4db grifftojás
8.Hozz 1000 aranyat400 TP, 1db pszí kő

A Kihívás Tronyához szükséges tárgyak


1 acélpengőke1 acáltű1 amniosz1 antilopbőr
250 arany1 aranylánc1 aranytű4 bakkurabőr
1 bordacsont1 bőrpáncél1 bőrsisak1 bot
1 bunkó1 csontkés10 drótszőr1 doronytüdő
1 evaporőrháj2 fabontó12 fekete gyöngy1 fémrúd
3 furulya1 göcsörtös bunkó2 gőtecsont1 grákóbőr
2 gromakbőr1 gyenge méreg1 hebrencs állkapocs1 kaktuszbogyó
1 kaktusztüske1 kavadulebeny4 kígyóbőr2 királygyíkbőr
1 kis bőrpajzs1 kőkés2 kötél1 lajhárcsont
2 lapkorong1 lapockacsont1 madártoll1 magszimbél
4 mandibulapenge2 nyilvessző6 ón30 pirkit
2 purifikátor háj4 ragasztó6 rájabőr1 raptor karom
2 rákfattyváladék2 rákpáncél8 réz2 rövid íj
4 sáfránypor3 sallankkarom3 smirglilevél10 spiritusz
16 süntüske10 szögletes kő2 szuperkötél3 tatubőr
1 távcső6 tigroszlán fog1 tükör1 tüske
1 ubuk dobónyíl2 ubuktüske3 ugh méreg1 vapárág
4 varányszem20 vas1 vas dobónyíl1 zöld üveg

A következőket nem foglalja magában:
  • ketrec
  • tábla
  • kvazár + kvazárcuccok
  • vtk-s cuccok
  • szopókő
  • különböző főzetek
  • esszenciakristály
  • tguarkhan csapda
  • ostromlétra
  • grénétlövedék
  • bűvös shuriken
  • kt tárgyak
  • faji tárgyak

köszönet érte Birkának

(txt formátum -> itt)


Küzdelmek Avatárokkal


Egy Dornodon avatárja! Ezt kerested. Itt csata lesz. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk mőködik (+2 életpont). -Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 136 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Dornodon avatárja bal karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, a angyalok gyűrűje. Ezért megfizetsz, rém! Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a Dornodon avatárja jobb oldalát. (8 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Dornodon avatárja jobb lábát. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a Dornodon avatárja nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) Végítélettel jól megszúrkálod a Dornodon avatárja testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Dornodon avatárja testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védelmez.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyőjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!

Hiszen csak egy Chara-din avatárja. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... -Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).-A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. -Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). -Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. -Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din avatárja testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) -A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (55 életpontot vesztettél.) -Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a Chara-din avatárja fejét. (9 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din avatárja jobb karját. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. -A Chara-din avatárja újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont, -3 TU.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél.-Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din avatárja testét. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din avatárja testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fényaura 18 ép-t sebez. -A Chara-din avatárja újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont, -2 TU.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. -A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyőjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!

Egy Sheran avatárja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsitsokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... -Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). -A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. -Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont).-Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye!-Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sheran avatárja testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.)-A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült.-Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Sheran avatárja testét. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Sheran avatárja testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.)-Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina.-Káoszkígyóval több döfésselfelnyársalod a Sheran avatárja jobb karját. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Sheran avatárja testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 33 sebzést okozott.)-Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina.-Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettélegy isteni küldetést!

A feléd közeledő Chara-din avatárja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 163 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din avatárjatestét. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (60 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a Chara-din avatárja fejét. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din avatárja testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A Chara-din avatárja pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont, -2 TU.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káoszcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Végítélettel többször eltalálod a Chara-din avatárja jobb lábát. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din avatárja testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 33 pontot sebződik a fényaurától. A Chara-din avatárja nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont, -2 TU.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 30 életpontot vesztettél. A Chara-din avatárja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!

Az értékeim: 50. szint, 66-os tamadas, 75(+15) ero, +13 sebzes, 48-as szuro, 39-es lo, teo 122, tau 111.

Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Dornodon avatárja. Itt csata lesz. Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 303 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 129 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Dornodon avatárja testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, a roxati zárfaló! Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Dornodon avatárja testét. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Dornodon avatárja jobb oldalát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a Dornodon avatárja minden csapását hárítanod. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Végítélettel megdöfködöd a Dornodon avatárja jobb karját. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Dornodon avatárja testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 29 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a Dornodon avatárja nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.

Az értékeim: 50. szint, 66-os tamadas, 75(+15) ero, +13 sebzes, 48-as szuro, 39-es lo, teo 122, tau 111.

Egy Fairlight avatárja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. Még megfelelo a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezo varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk muködik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyuség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsore, +2 a másodikra)! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre losz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyu nyíl. Pár lövedéked átjárja a Fairlight avatárja testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szorödet borzolják a szikrák. (59 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a Fairlight avatárja fejét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életero). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tuzeso. 90 életpontot sebeztél. Zombilapítóval párszor keményen megütöd a Fairlight avatárja testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életero). A Fairlight avatárja megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy osvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a Fairlight avatárja testét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életero). Egy tuzeso varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Zombilapítóval párszor keményen megütöd a Fairlight avatárja fejét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életero). Nem vagy felkészülve a Fairlight avatárja gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Üdvözlésképpen egy osvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetoen a varázslat kudarcot vallott! A Fairlight avatárja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyujteni az ellott lövedékekbol. 6 vashegyu nyilat találszmeg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtol kaptál

Egy Tharr avatárja. {támadása: 100.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következo másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegoben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezo mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 181 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Tharr avatárja jobb karját. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tharr avatárja bal oldalát. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életero). {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolgatod a Tharr avatárja jobb oldalát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életero). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tharr avatárja jobb karját. (8 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életero). Otagi csáppal néhányszor meglegyinted a Tharr avatárja testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életero). A Tharr avatárja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 204 életpontotvesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tharr haragja varázslatot lo rád. 34 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütöd a Tharr avatárja jobb karját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életero). {HD:} Otagi csáppal kissé megkarcolod a Tharr avatárja testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életero). Sajnos nem sikerült a Tharr avatárja minden csapását hárítanod. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tharr avatárja száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyujteni az ellott lövedékekbol. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!

Egy Elenios avatárja. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Elenios avatárja jobb lábát. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. {KCC:} Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az Elenios avatárja testét. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az Elenios avatárja bal karját. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Pestisaurád 4 sebzést okoz. Az Elenios avatárja nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Káoszkígyóval többször eltalálod az Elenios avatárja jobb karját. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az Elenios avatárja bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pestisaura 9 ép-t sebez. Nem sikerült az Elenios avatárja ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az Elenios avatárja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.

Hiszen csak egy Raia avatárja. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötted. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia avatárja bal lábát. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkalkapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Raia avatárja testét. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 139 életpontot sebeztél. 139 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia avatárja testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Pestisaurád 10 sebzést okoz. A Raia avatárja újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval jól megszúrkálod a Raia avatárja bal lábát. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 143 életpontot sebeztél. 143 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Raia avatárja testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A Raia avatárja pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 41 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.

Egy Leah avatárja! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 706 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Leah avatárja testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Leah avatárja testét. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Leah avatárja testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Leah avatárja minden csapását hárítanod. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a Leah avatárja száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12799 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!

Végitélet komponensei


  • 1 Démonölő,
  • 6 mithril,
  • 6 adamantit,
  • 6 sárkányfog,
  • 6 sárkánypikkely,
  • 1 esszenciakristály,
  • 1 fpi minta,
  • 200 ap,
  • 200 TVP,
  • varázstárgykészítés spell

SORZSÁMTÁRGY NEVESZINTÁR
 39zárnyitó készlet---12
 40kis vaskulcs13
 74csontkulcs24
 75rézkulcs36
 76bronzkulcs49
183vaskulcs510
184ezüst kulcs612
185nagy bronzkulcs714
186nagy vaskulcs816
240kis aranykulcs916
241smaragd kulcs1024
245márványkulcs1116
246nagy aranykulcs1224
314roxati zárfaló---100
470kholden kulcs1320
471norgat kulcs1424
472dizen kulcs1535
524drakolder kulcs16100
565amul kulcs1750
566árnyék kulcs1860
718lélek kulcs19???

220+os kulcsok:
877halgar kulcs2550
884káoszkulcs25???
943brill aztár kulcs25???
980dalebgad kristálykulcs??????
1110kis ónixkulcs---95
1111nagy ónixkulcs---???

Labirintusokban tanulható/található varázslatok


VARÁZSLAT NEVEFELELÉSI HELYPONTOSAN
Áldomás (#6)80-as labi1/42-es ref.
Alkimia (#7)80-as labi1/47-es ref.
Csupasz izom (#28)93-as minosz2/38-as ref.
Dimenzióugrás (#163)100-as labi3/27-es ref.
Háló (#186)79-es labi54-es ref.
Kényszerport (#183)75-ös labi32-es ref.
Méregfelhő (#37)99-es labi39-es ref.
Minta formázása (#237)98-as labi3/25-ös ref.
Pörhemör köre (#205)94-es labi1/10-es ref.
Puhaütés (#60)99-es labi39-es ref.
Rúnapukkasztás (#94)Kihívás tornya 1. szint
Szopókőírtás (#174)87-es minosz11-es ref.
 93-as minosz2/36-os ref.
Szörnyészlelés I. (#82)80-as labi 1/51-es ref.
Tiltott teleport (#198)Kihívás tornya 5. szint 
Tűzgolyó (#155)80-as labi 2/29-es ref.
Vámpirizáció (#1)80-as labi1/38-as ref.
Varázskő készítés (#160)80-as labi2/35-ös ref.
Varázsvédelem II. (#108)80-as labi2/31-es ref.
Eszenciavédelem II. (#188)80-as labi 3/8-as ref.

Kalandozások Távolkeleten


Általános tudnivalók:
  • Az SF-en megszokott dupla hatékonyságú gyógyítás itt nem működik (azonban megszerezhető egy olyan tárgy, mely ezt a hatást utánozza), éppen ezért totem nélkül idekeveredni felér az öngyilkossággal (néha még totemmel is :) Az avatár legyőzéséért járó bo'adhun gyógyítás nevű varázslat megszerzése erősen ajánlott!
  • A szörnyek bizonyos értékei a szintedtől függően változnak. Általánosságban elmondható, hogy 45-48. szint alatt nem érdemes idejönni, mert kellemetlen meglepetések érhetik az embert. A szörnyek életereje szintenként 50-nel nő, ennek függvényében az értük járó tapasztalati pont is változik.
  • A kapott tp általában véve kevesebb, mint amennyit a szörnyek ereje logikussá tenne, ezt az értük járó Fejlesztési Pontok hivatottak ellensúlyozni. Egy szörnyre 1 FP jár, melyeket százanként lehet mindenféle mókás dologra költeni. A tapasztalati pont 10%-kal növelhető a Kyorg tudás nevű varázslattal, melyet valamelyik avatár legyőzéséért kapsz. Természetesen célszerű minél gyorsabban beszerezni.
  • Számos fajnak előkerültek a vezetői, különleges képességekkel felruházott tagjai. A velük való találkozás esélye elég kicsi, legyőzésük nehezebb, mint a faj hétköznapi egyedeié, azonban a jutalom is nagyobb. Mindegyiküknél van egy fix varázstárgy, illetve ha szerencséd van (kb. 5% esély), akkor ehelyett egy ritkább, szintén a lényre jellemző tárgyat szerezhetsz. Ezek a lények nem SZK-zhatók és nem találkozhatsz velük sérülten.
  • Az SZK parancs érdekesen működik: bármelyik területen kereshetsz nem őshonos lényt is. Vagyis az Esthar Császárságban is kutathatsz a legveszélyesebb árnytündék után is.
  • A szörnyek közül csupán néhányból nyerhető ki fix komponens, a többiből csak eséllyel esik ki, de csak akkor, ha már tudod, hogy kieshet belőle. Ez elég hülyén hangzik, de így van, vagyis pl. csak akkor találhatsz hernyópetét egy fekélyes hernyóban, ha már megkaptad azt a küldetést, hogy szerezz hernyópetét. A különféle kincsek is csak eséllyel esnek ki a lényekből, így alkalomadtán elég sokáig tarthat egy-egy tárgy beszerzése.
  • Viszonylag sok olyan szörny van, amelyik immunis valamelyik népszerű varázslatra (jobbára puha ütésre, illetve hálóra).
  • A szörnyek speciális képességei (főleg a tárgyroncsoló leheletek) igen jó eséllyel bejönnek, így magas szerencse, méregsemlegesítés, illetve védővarázslatok tömkelege ajánlott.
  • A szörnyek kedvenc képessége a kör végéig tartó tulajdonságcsökkentés. Általában -4/-5, erőt adnak harci körönként, illetve a veszélyesebb fajtájuk a szórakoztató "kör végéig -4/-5 minden tulajdonságodra" üzenetekkel idegeli a szerencsétlen kalandozókat. Ez ellen sajnos nem lehet mit tenni, fel kell készülni rá. Kör végére megeshet, hogy -30-40 erő is lesz rajtad, így a fontosabb dolgokat (labirintus, tereptárgy) célszerű a forduló elejébe tenni, ha nem vagy biztos abban, hogy ilyen módosítókkal is eredményes leszel.
  • A szörnyek védettsége a 170-70-70, 70-170-70, 70-70-170 típust követi. Vagyis a lények 90%-a megüthetetlen valamelyik fegyverrel, ezért mindenképpen szükséges egy magas (legalább 28, de néhol az is kevés lesz, kell a 36) másodlagos fegyverszakértelem. Van néhány tárgy, amelyik elég hatékonyan segít az alacsony fegyverszakértelemmel való harcban, ezekről később.
  • Bizonyos szörnyek érzékenyek/ellenállók a mágiára/fegyverekre. Ez azt jelenti, hogy van amelyeken a varázslatok csak 50-60% sebzést okoznak, van amelyeken 150-160%-ot és bizonyos lények esetében ugyanez igaz a fegyverekre (de itt csak a negatív módosító érvényesül).
  • Miután iszonyatos mennyiségű új tárgy jelent meg ezen területeken, erősen javasolt minimum egy bunthar, de inkább egy mágikus hátizsák beszerzése. Még így is akadhatnak gondok ezen a téren.
Varázslathasználat:
  • A varázslás témaköre kissé bonyolultabb az eddig megszokottnál. Kevés szörny él ugyanis ezeken a területeken, aminek életereje nem éri el az 1600-at, a nagy átlag még ennél is többel rendelkezik, már a nyugatabbi részeken sem ritka a 2000 feletti életerő. A két keletibb vidéken természetesen efölé mennek a lények.
  • Varázslatonként megyek, végignézve a legnépszerűbbeket.
  • Alapértelmezésnek tűnik a pusztító végzet használata. Legalábbis annak, aki megteheti… A nagyobb szörnyek megöléséhez szükség lehet rá (neves szörnyekre különösen ajánlott!), a későbbiek során pedig kihozhatja egy körre a csatákat, ami bizony komoly életerő megtakarítást jelenthet.
  • Ehhez kapcsolódó, teljesen jogos kérdés, hogy miért nem a puha ütés ennek a legjobb módja? Az a legjobb, feltéve ha működik. Általában véve a szörnyek negyede ugyanis immunis eme közkedvelt varázslatra. Emellett pedig a rettenetes mennyiségű speciális képesség miatt jobb mihamarabb kivégezni a szörnyeket…
  • Éppen ezért térjünk vissza a sebző varázslatokra. Taumaturgiásoknak nincsen gondjuk, a tűzmágiával megtámogatott tűzgolyó meglehetősen hatékony.
  • Jégoszlopra nagyon kevés esetben van szükség, ha nem találsz el valakit, az már régen rossz, a száz feletti védelmeket pedig nem csökkenti le annyira, hogy a másodlagos fegyvereddel betalálhass. Bizonyos esetekben persze jó lehet.
  • A telológiások nehezebb helyzetben vannak, ezért született meg a bo'adhun csapás nevű varázslat. Sebzése fix 500, amit villámmágia erősíthet. Kényszermegoldásnak hasznos lehet.
  • Mindenképpen egyszerűbb használni, mint a méregdrága armageddont, bár néha ehhez is hozzá kell nyúlni. Az olyan szörnyek ellen, amelyek fegyverrel sebezhetetlenek, bizony kellhet.
  • A másik népszerű életerő spóroló varázslat, a háló is vegyes képet mutat, több szörny is immunis rá.
  • Az izomernyesztés szintén működőképes, erre legalább nem immunis senki :)
  • Az Asylux csapdája egyértelműen a varázslatok jelenlegi királya. Amennyiben kellően magas védelemmel párosítod, a -20 támadást bekapó lények mindegyikéből gyógyulni fogsz. Nagyon kevés olyan szörny van, ami képes beütni ezen a varázslaton keresztül. Persze a két keletebbi területen könnyen változhat a helyzet…
  • Teológiás alternatívaként lehet próbálkozni a méregfelhő III-mal, mely a sebzés mellett -15 támadást ad az ellenfélnek. A kisebb szörnyek ellen elég lehet, én most tesztelgetem, elég vegyes a kép.
  • Általánosságban véve azt lehet mondani, hogy ha egyszer eljutottál odáig, hogy a szörnyek többsége leesik sebző varázslat nélkül is, akkor érdemes elgondolkodni a különféle sebzés, vagy támadás-csökkentő varázslatokon.
  • A védekezőkről külön nem szólnék, úgyis mindenki rövid úton rájön, kire mit érdemes feltenni. Azért egy tipp: bizonyos esetekben igen jó szolgálatot tehet a varázsvédelem II, esetleg elkerülhető vele egy-két durvább speciális szörnyképesség.
Fejlesztési pontok (a pontokat 100-anként lehet elkölteni):
  1. +1 sebzést szörnyek ellen.
  2. +1 támadás szörnyek ellen
  3. +2 védekezés szörnyek ellen
  4. +10 max. életerő
  5. +10% (max. +15 sebzés) minden varázslatodra
  6. -4 sebzés minden téged ért ütésre szörnyek ellen
  7. +1 TNO
  8. +1 KNO
  9. legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
  10. minden parancsod végén VP-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a VP regeneráció szintjének arányában
  11. +1% esély rnd kincs találására
  12. +1% halhatatlanság
  • Arról, hogy mit érdemes venni, erősen megoszlanak a vélemények. Ha valakinek fontos a papi előmenetele, akkor elsősorban istene kérését kell teljesítenie, ami bizony az esetek túlnyomó többségében nemigen passzol bele az elképzelésekbe.A tapasztalatok szerint érdemes a kincstalálási esélyt növelgetni, szépen profitálhat már a hétköznapi tárgyak esetében is, de az igazi szerepe a ritka, %-os kincsek esetében van. Jó szolgálatot tehet a varázspont regeneráció is, azt hiszem, ezt nem kell hosszabban ecsetelgetnem :) Több fegyvereseknek a gyors fejlődés nagyon ajánlott, tűzgolyó megszállottaknak pedig esetleg a varázslatsebzés. A többit egyéne válogatja.
A felfedezett birodalmak:
  • Az ősi birodalmak területei élesen elkülönülnek egymástól. Minden birodalomban más szörnyekkel találkozhatsz és más kincsekre bukkanhatsz.
  • A területek határvonalai:
    • Esthar Császárság (220,1) - (259,63)
    • Bo'adhun Birodalom (220,64) - (259,125)
    • Kyorg Császárság (260,1) - (260,63)
    • Árnytündék (260,64) - (300,125)


Esthar birodalom

Az estharok a rakshallion papok vezetésével élő ősi nép volt, akik különleges szertartásokat és rítusokat űztek. Ehhez kapcsolódó varázstárgyakat készítettek és használtak, melynek jó hasznát vették a bo'adhun barbárok elleni állandó háborúskodás során. Éppen emiatt az itt található kincsek különféle mágikus tulajdonságokkal felruházott drágakövek, melyek önmagukban véve nem képviselnek semmi hasznot, azonban fontos komponensei bizonyos nagy hatalmú tárgyaknak (lásd később). Ezen kívül minden isten kér 2-2 darab ilyen ékkövet áldozati tárgyként.
A veszélyesebb itt élő szörnyek:
  • Greén örvény (443): egyike a legocsmányabb szörnyeknek… Csak mágiával sebezhető (egy armageddon elvben leviszi), fegyverrel nem lehet megütni. Körönként négyszer varázsol, a következő repertoárból: szerencsétlenség (nincsen ellene mentő, -40 szerencse a harc időtartamára), pajzszúzás, villám, instabil szingularitás. Ha rossz sorrendben kapod a varázslatokat, akkor nagyon könnyen azon kaphatod magad, hogy elkezdi kiegyenlíteni a tulajdonságaidat. A szingularitás erejéről annyit, hogy szerencsétlenség után 80-as szerencse kevés volt a megúszásához. Ja igen, természetesen BA parancsot nem lehet kiadni rá. Sajnos egyre gyakrabban lehet vele találkozni, mert egyre több kulcsmező változik sivataggá a gonosz papok gyógyítása miatt.
  • Mennydörgő titán (445): ha nem ölöd le egy kör alatt, akkor könnyen demezés lehet a vége, mert ütésenként akár 5-600 életerőket is sebez.
  • Ködmedúza (449): öregít.
  • Bosszantó apróság (452): a szokásos szerencsétlenséggel kezd, majd körönként képes ellőni akár 2-3 Asylux átkát is, így szopóköveid száma egy rosszabb forduló után kétszámjegyű is lehet. Ezen kívül -5 erő kör végéig, bénító méreg, kronoérintés, vp-szívás, ráadásul síkságon él, így elég gyakori, de legalább lehet rá BA-t kiadni.
  • Lidérctűz (457): csak azért emelném ki, hogy legyen példa a megüthetetlen lényre, 200-as védelme van minden ellen, szórja a varázslatokat, egy sima geddon nem viszi le.
  • Itt élő neves szörnyek:

    Név Faj Fix kincs %-os kincs
    Kronga hadúr (#494) nincs Batrahar vállemeze Batharak vértje
    Koponyazúzó Emma (#495) táncoló ogre ogre öv ?
    Sshreakza (#496) testzabáló natharion amulett ?
    Ébenuszonyú Tekla (#497) homokcápa cápabőr csizma cápafog
    Nitmák Lord (#498) nitmák Natharion karkötő nitmák penge
    ? (#499) ? ? ?


  • Küldetések:
    Egy alanori gnóm tudósnak kell segíteni minél több információt szerezni az ősi császárságról. Van egy házikója a (242,44)-en (állítólag van máshol is, tessék megkeresni :). Részletesebben nem igazán tudom, még nem csináltam meg, csak innen-onnan összeszedett információim vannak.
    1. Meg kell tisztítani egy labirintust a beköltözött sötét szisszenőktől (103. labi)
    2. Hozni kell neki egy sziklozug combot.
    3. Meg kell szerezni egy rakshallion jogart a 104-es labiból.
    4. Vissza kell hozni Eshtar Kulcsát a 105-ös labiból.
    5. Memóriaelixirt kell készíteni (tl'urlang fiola, yeti fog, vörös zselé, enegriamembrán - utóbbi greén örvényből eséllyel, shit!)
    6. Fel kell deríteni a végső kincseskamrát ami a 106. labi.
    A küldetéssorozatban összeszedhető egy nagyon jó gyógyító varázslat, mely 20 vp-ért és néhány csepp vízért gyógyít 300-at. Hat rá a bo'adhun gyógyítás, így a végső hatás +450 életerő.

    Bo'adhun birodalom

    Az ősi bo'adhun barbárok az esthar papok és a kyorgok ősi ellenségei voltak. Hierarchikus társadalmukban az erősebb emelkedett feljebb. Varázstárgyaik harci jellegűek. A szörnyekből kipotyogó tárgyak különféle fétisek és fókuszok, melyekre szintén szükség lesz a későbbiek során.
    A veszélyesebb itt élő szörnyek:
  • Hótarantula (464): nem annyira veszélyes, mint fontos, a karmaiból készíthető az a mászóeszköz, mellyel fel lehet menni a tükörtoronyba
  • Elmeszonda (487): agyroppant, tudatrombol, pszit és TU-t szív.
  • Fekélyes hernyó (489): kulcsszörny az egyik küldetéshez, -4 minden tulajdonságra kör végéig.
  • Neves szörnyek:

    Név Faj Fix kincs %-os kincs
    Fehér Özvegy (#500) hótarantula hókereszt hótarantula köpeny
    Tissian sámánúr (#501) nincs bo'adhun idol bo'adhun tiara
    Éjvadász (#502) ében tigris Éjvadász karma Éjvadász bundája
    Toodrook Din (#503) varkaudar remete varkaudar csésze Din cséphadarója
    ? (#504) ? ? ?
    Uthan Teriadan (#505) káoszszellem bo'adhun gyűrű Teriadan karkötő

  • Küldetések:
    Egy erejét vesztett bo'adhun sámánúr újbóli életre keltése a feladat. Két barlang ismeretes, az egyik a (228,111)-en, a másik valahol a (230,80) környékén elterülő magashegységben. Ajánlott az utóbbinál mászkálni, hogy hamarabb összejöjjön a szükséges tarantula karom mennyiség.
    1. Csillapítani kell a fickó éhségét, 120 korty vízzel és 15 kajával.
    2. Be kell bizonyítani, hogy méltó vagy a bizalmára, bele kell ülni a ro'galhal gyóntatófülkébe (107. labi).
    3. Meg kell találni egy Krossan nevű remetét (108. labi).
    4. Ki kell szabadítani a sámánurat az oszlopból, egy 2 hernyópetéből és 4 kitintüskéből készülő varázsitallal.
    5. Ki kell tisztítani a sámánúr korábbi lakhelyét (109. labi).

    Megszerezhető egy fixen 500-at sebző, mentő nélküli villámvarázslat, a Bo'adhun csapás (60 vp, 3 kaja). A jutalom egy ro'galhal csuklópánt (nem foglal slotot, 40 max. életerő, 2 védekezés, 1 támadás, minden szörnysebzés 4-gyel csökken, -2 erő, -1 szerencse).

    Kyorg birodalom

    Huhh, ez már egy elég kemény terület. Igazából nem is tudom, kik éltek itt, de akit érdekel, majd megtudja :) Az biztos, hogy az itt élő szörnyek nagy része elég aktív mágikus potenciállal bír, rengetegen bohóckodnak elég durva pszikkel, egy csomóan immunisak a vámpirizációra. Részletesen nem is igazán tudok beszélni róluk, ugyan be-betekintgettem a birodalmukba, de miután dem-jeim száma drasztikusan megfogyatkozott, illetve isteni könnycsepp fogyasztásom felülmúlta a nálam egyszerre tárolható 50 cseppet, inkább úgy döntöttem, a későbbiekben visszanézek.
    • Küldetést a karbionális látomás ad (278,27), amely a kyorg tudományok elsajátításában segít.El kell készíteni egy kyorg karkötőt. Ehhez szükség van az alábbi tárgyakra:
      • 3 parduanháj,
      • 13 pirkit,
      • szürke brilliáns,
      • 1 gyémántplazma,
      • 4 skorpiókarom,
      • 2 quwarg igazgyöngy.
      Eddig a plazma még nem került elő, így nincsen további információnk.

    Árnytünde birodalom

    Nos, erről tényleg szinte semmit sem tudok. A Leah hatalmával szembeszegülő faj egyedei elképesztően durvák tudnak lenni, a harcokat gyakorlatilag csak vámpirizációval és max. életerőt adó tárgyakkal lehet túlélni és a győzelem még ekkor sem garantált. Ráadásul a szörnyek többsége immunis a vámpirizációra, így feladják a leckét a legjobbaknak is. Bár ami azt illet, teljes ősi felszerelésben egész jól lehet haladni errefelé :/
    • A küldetést adó épület egyelőre nem került elő.
  • Érdekesebb tereptárgyak:
    • Zarknod ónixpiramisa (259,63) (260,63) (259,64) (260,64)
      Hadd legyek egy kicsit szerénytelen, de erre büszke vagyok :) Egyfelől én találtam meg a piramist, másfelől én voltam az első, akinek sikerült bejutnia. A bejutás kulcsa még nem egészen tiszta. Nekem sikerült :) A piramisban egy tleikan főbíra fogad, aki egyezséget ajánl. Gazdája, Zarknod ismeretlen helyre távozott egy dalebgad kristálykapun keresztül, melyet nem képesek kinyitni. Amennyiben összegyűjtöd a négy kulcsot, ellátnak azokkal a páncélokkal, melyek segítségével túlélheted a másik dimenzióba történő utazást. Eddig két kulcsot megtaláltunk (a két küldetéssor végén), a harmadik valószínűleg szintén ott lesz, a negyediket azonban el kell készíteni.Zarknod páncéljainak elkészítése egyelőre reménytelennek tűnik. Minden fajnak van egy drágaköve, melyet először meg kell találnia a 10 esthar drágakőből. Ha ez megvan, akkor 3 paraméteres F parancsokkal kell dolgozni, a következő kontextusban:
      F <boadhun fétis> <kyorg relikvia> <árnytündér tekercs>
      Amennyiben sikerül működőképes kombinációra találni, akkor a piramisban elkészítik az adott tárgyat. Elvben minden egyes fajnak van egy teljes páncélkészlete, minden fajta komponensből 10 létezik. Ebből 9 a páncélokhoz, 1 pedig a negyedik kulcshoz kell. A relikviák és a tekercsek nem átadhatók, előbbieket véletlenszerűen becserélik a piramisban 2:1 arányban. Szóval ez nem egy két napos feladat lesz, többszáz (többezer?) F parancsba fog kerülni. A JV szerint nem, de eddig nem így tűnik, többtucatnyi értelmetlen F sült ki, de még semmi előrelépés.

    • Drakolder csatamező
      A legdurvább csatamezőhöz mindenek előtt speciális védelemre, egy különleges talizmánra van szükség, ehhez pedig egy szörnyből kieső tárgyra, a draoman kőre. Ha ez megvan, akkor lehet próbálkozni.
      • Első körben jöhet:
        • gothag döglidérc,
        • elemi pulzátor
        • ro'galhal kísértet.
      • A második és harmadik körben jöhet:
        • bosszúálló (illusztris árnytündér, T parancsos, kputtyint, vámpirizációra immunis, instabil szingularitást lő),
        • ködmágus (szintet szív, vámpirizációra immunis, ősi sorvasztást lő, szúróval nem sebezhető),
        • kristálynyálka (vámpirizációra immunis, -5 erő, de a legjobb akkor is a tárgypusztítása, iszonyú erővel)
        • ezeréves lélek (nem sokat tudok róla, de ő is lő ősi sorvasztást).

      Az eddig megismert főellenség az árnytündér csontváz. Teszten kihívható volt, vicces lény, iszonyút üt, -6 minden tulajdonságra, a vámpirizációra természetesen immunis. Mint látható, a csatamezőn gyógyulni képtelenség, egy varázsital gyártható, ami gyógyít 500-at és automatikusan használható, de ez édes kevésnek tűnik. Talán majd később menni fog :)

    • Ősi rúnatorony
      Nos, ez már egy járhatóbb út, bár viszonylag magas max. életerőre és folyamatos vámpirizációra van hozzá szükség. 20-as mászás és 40 TVP után első körben egy kis szörnyet (elemi pulzátor, púpos zsokarg, szellemdarázs) kell megverni, majd jönnek a nagyok. A kreiton bűvölő ellen be kell szerezni egy kreiton fókuszt, hogy ne demezzen, valamint T parancsot kell kiadni rá. A tleikan házőrző is viszonylag könnyen megverhető. Ami veszélyesebb, az a sötét ülnök. Ez a lény a harcot ítélkezéssel kezdi (Miklós random :), ha ártatlan vagy, akkor semmi gond, mehet tovább a csata, ha azonban bűnös, akkor csapot-papot otthagyva menekülsz. Vámpirizációra immunis, -4 erő kör végéig. Az ítélkezés kitűnően blokkolható hálóval, 80-as taumaturgia körül már bejön. A főszörnyek közül a tleikan hadúr lehet veszélyes, ha behozza az ősi sorvasztást, ez ugyanis lépésenként viszonylag nagyokat sebez. Ha nem vagy biztos a szerencsédben, akkor érdemes torony után ellőni egy mágiafeloldást. A kreiton idéző szintén előszeretettel használja ezt a varázslatot, emellett halálos kiáltása van, így T parancsos. A tleikan behemót irtózatosan nagyot tud ütni és ropogtatni. A torony ura a tleikan főbíra, csak T paranccsal támadható, vámpirizációra immunis. Kezdetnek ítélkezik, papi hitet csökkent. A toronyban található kincsek az ében sziklatorony kincsei, kiegészítve az alábbiakkal:
      • kreiton fókusz: +1 iq, +1 teológia, +1 taumaturgia, nem demezik a bűvölő
      • tleikan karkötő: +2 erő, +2 ügyesség, +1 támadás, + sebzés minden ütésedre a használt fegyverszakértelem függvényében (35-nél +8, 44-nél +2)
      • tleikan kesztyű: +5 védekezés, +30 max. életerő, +5 ökölsebzés és mágikus ütés, + sebzés a fenti módon
      • kreiton palást: a főbíránál található, +80 max. életerő, +80 max. varázspont, +3 sebzés, +2 védekezés, nem foglal slotot, +5 szerencse, -5 erő, nem átadható
      • kreiton esszencia: ha lenyeled, ad +10 fejlesztési pontot
      • különböző varázstekercsek, illetve kyorg relikviák

    • Tükörtorony
      Ha összegyűjtöd a pókkarmokat, van 23-as mászásod és 55 felesleges TVP-d, meg lehet próbálkozni a toronnyal. Magas életerő és sebző varázslat ajánlott! Első körben shokara bogár, algaleioda, illetve tüskés totemblarg jöhet. A középső szörnyek közül a tleikan hajadon nem tud semmit, a tleikan ölőművész annál inkább. Nevéből kitalálható, kritikus ütése van, így angyalok gyűrűje nélkül nem ajánlatos felmászni. A tleikan amazon sem tud semmi különöset, csak sebez. A főszörnyek között gyakorta megjelenő kreiton átokmester kedvenc varázslata a szerencsétlenséggel kombinált Asylux átka, ezen kívül -5 minden tulajdonságra. Nagy mennyiségű áldott kő nagyon ajánlott… A kreiton lich T parancsos, öregít, a csatát szerencsétlenséggel kezdi. Él még odafent kreiton jótündér, aki egy nagyon vicces lény, igazi idealista, becsületjelet lő és minden érintésével varázspontot ad :) A torony neves szörnye Morghatal A'ton, a valaha élt legnagyobb kreiton mágus, aki manapság morcos lich-ként tengeti életét. Ha valaki beleköt, halálaurájával 8-10 éveket öregít rajta, amit érintésével megismétel. Ezen kívül negatív csapást és iszonyú erejű ősi sorvasztást lő. Ő őrzi a kreiton ősgömböt, ami plusz egy öv viselését teszi ehetővé. A kincsek szintén a sziklatorony kincsei, kiegészítve. Nem sokat ismerek, elég kevesen másznak és még kevesebben tudják végigcsinálni a tornyot.Eddigi kincsek:
      • gyakorlónadrág: +4 védettség, +30 max. életerő, + sebzés a fent említett módon
      • zyel fókusz: a mágikus pulzánsok hatását növeli, minél több van, annál jobban
      • agvari manafókusz: +10% varázslatsebzés, ha teológiád és taumaturgiád is 200 alatt van
    Ennyi tudtam összeszedni a témához kapcsolódóan, ha valakinek kérdése van, szívesen válaszolok rá (ha tudok :) Remélem a fentiek használhatók lesznek és segítséget nyújtanak a kalandozásban. Egyet hangsúlyozni szeretnék: a fentiek az átlag halandóknak íródtak, nem a félisteneknek, akik full ősi cuccban és káoszpajzzsal röhögik szemközt a szerencsétlen szörnyeket.

    Felderítők, előre!
    WEASEL
    Leah lényét magába fogadott isteni entitás
    kormoczi@exmail.npp.hu



    SHERAN

    THARR

    FAIRLIGHT
    Wiftohi el Dohren

    RAIA
    Ved-Smillon
    White Nor Wacak
    Zahalka Bence

    ELENIOS

    DORNODON

    Zahalka Bence

    LEAH
    Kregon
    Kregon2
    CL Honlap
    CL Honlap2

    CHD

    EGYÉB

    Szabad Kompania KT.
    Szabad Kompania KT.2
    Szabad Kompania KT.3
    Annak

    Ryuku invázió új tárgyai

    Épület neve, száma, koordináták Mi készíthető Mit ad a cuccos Mi kell hozzá
    Lápi hajlék (#670)

    (74,59) (92,62)
    (110,11) (127,69)
    (147,65) (189,18)
    nyomkereső talizmán +13% szörnykeresés tiume batyuja
    elkarog szőr
    2 rókafarok
    csontamulett +2 szerencse,
    +1 AC,
    -10% lopás szakértem
    1 mutáns csont
    1 elf csont
    1 gnóm csont
    1 troll csont
    1 kobudera csont
    Tímár Kunyhó (#684)

    (56,67) (72,39)
    (93,76) (108,78)
    (129,28) (133,111)
    (145,61) (180,18)
    (198,52) (200,113)
    rinóbőr öv +3 AC,
    +20 max. ÉP
    5 rinóbőr
    8 nektoraf faggyú
    20 aurach fog
    varkaudar tekercs
    Tűzfény (#686) Rahn ékkőhöz 1 sáfránykristály
    1 szulfin
    5 rakolits por
    ezüstmágusok kürtje (#697) 2 ép-ből
    1 vp-t csinál
    1 ryuku karvédő (#687)
    1 ryuku sisak (#688)
    1 ryuku mellvért (#689)
    1 ryuku kesztyű (#690)
    1 ryuku nadrág (#691)
    1 ryuku csizma (#692)
    1 ryuku köpeny (#693)
    Elf Kósza Háza (#681)

    (95,59) (103,66)
    (118,93) (123,21)
    (140,60) (192,52)
    smaragd karkötő (#707) +X% kincskeresés szulfagor agyar
    smaragdkő
    10 spiritusz
    teknősesszencia
    morgan kristálya
    mágikus hátizsák (#735) 199 féle tárgyad lehet 2 bunthar zsák
    etra hályog
    berzerker tüske
    Orvosságos zacskó (#682) GY parancs 33%-kal hatékonyabb 1 sámán erszény
    5 liumbe hajtás
    3 rakolits por
    1 mákrózsa virág
    Elf tekercs (#683) Rahn ékkőhöz 1 rínóbőr
    1 morgan kristály
    1 sáska amulett
    Manóodú (#698)

    (106,34) (127,101)
    (162,14) (193,11)
    varázsfiola huddens elixir tárolására teknősesszenciaetra hályogberzerker tüske
    tubarkő (#700) 1. kő +3 mentő
    2. kő +2 mentő
    3. kő +1 mentő
    tárgyaidnak
    (max. 3 kő)
    alligátorbőr cipő
    liumbe bimbó
    sötét kámzsa (#699) alacson szintű lopás jobban fejlődik 1 db aurach bor
    10 csepp tinta
    50 arany
    Rahn ékkő (#701) TP jár építésért, ZIP, KT parancsok 1 elf tekercs
    1 hibátlan gyémánt
    1 tűzfény
    ritualista övtroll ritualistától (365)Alacsony és Magas Hegység
    ritualista amuletttroll ritualistától (365)Alacsony és Magas Hegység
    smaragdkőföldsárkányból (359)Alacsony és Magas Hegység
    morgan kristályahalálmadárból (351)Sűrű és Ritka Erdő
    varkaudar tekercsvarkaudar kószánál (347)Sűrű Erdő
    tiume batyujaláplidércből (352)Mocsár
    liumbe bimbóliumbéból (349)Sűrű Erdő

    Zsetonológia


    Postai forduló35 zseton (350 Ft)
    E-mailes forduló28 zseton (280 Ft)
    E kettő egyszerre42 zseton (420 Ft)
    40 soros UL a TF-en+15 zseton (+150 Ft)
    Külföldre postán50 zseton (500 Ft)
    Forduló újraküldése postán10 zseton (100 Ft)
    Forduló újraküldése e-mailben3 zseton (30 Ft)
    Erdetileg csak postán kért forduló
    e-mailben újra küldve:
    7 zseton (70 Ft)


    2003.09.08-tól lehet a TF-es és ÖV-s számlákra banki átutalással is fizetni.
    Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.)
    A közleményekben mindenképpen szerepeljen a TF-es ill. ÖV-s számlaszámod, neved és cimed.
    FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint. Beholder Kft.


    Ajánlat Sutor Kragoruhoz


    Sutornál ajánlott tanulni:
    • familiáris idézés
    • hhaar burka II.
    • varázsenergia

    Ezek után keleten:
    • Dimenziougrás: 500+35 TVP-ert bármelyik várlótoronyban, vagy 100-as Inváziósügyi labirintusban

    • Varázskőkeszítés: 80-as királyi labiban

    Ezek után csináld meg a 2. szinten a gyorsvarázslást (VV) és így istened a méregfelhő II-őt adja majd meg. Ezekután nincs más dolgod, mint az isteni küldetésed tartalékolni, így bemenni a kihívás tornya 4. szintjére, ahol megkaphatod az Ongoliant tombolást...



       
     
    Ajánlott: 1024x768, true color, Internet Explorer 6.   Created by Dohren 2004.