Az alapítás krónikája


100k  126k  123k  117k  84k


Alapítás időpontja: 1994. február 14.
Az alapítás helyszíne: 554-es gnóm kutatóállomástól 3 mérföldre DNY-ra
Hivatalos szintre emelés: 1994. február 14.
KT Szimbólum: halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom
KT tárgy: Raia papi palástja
Alapító tagok:
  • Sir Kris
  • Legolas fia Ljerk
  • Lord Rockford
  • Calorge
  • Fherlayt
  • Fire Elemental
  • Sho Kosugi
  • Darkseid
  • Metamorph Böffenet


KT. képességeink


ENERGIATÖLTÉS (42. TUDATI KÉPESSÉG)

Parancs: EK 42 <tudatpont>. Használója második paraméterben megadott számú TU-t varázsponttá alakít. Egy TU 6 varázsponttá konvertálható, de a varázspont nem mehet a lehetséges maximum fölé. Nem kerül TVP-be.

HÍVŐK ÉSZLELÉSE (43. TUDATI KÉPESSÉG)

Parancs: EK 43 <távolság>. Tudati energiáidat koncentrálva, <távolság> sugarú körben észlelsz minden kalandozót (de legfeljebb huszat, méghozzá a húsz legközelebbit), aki valamilyen istennek a hívője (név [ha ismered] ill. faj, vallás). A koordináták relatívak, a te pozíciódhoz képest értendőek, [x,y] alakban. Ha távolság 1-2, az ár 1 TU, ha 3-4, az ár 2 TU, ha 5, az ár 3 TU. A maximális 6. 5 TVP-be kerül.

A HIT VÉDELME

A hited védelme érdekében néha harcra kényszerülsz. De mit tehetsz akkor, ha a sors által elrendelt végzet elől ellenfeled elbújik? A gyávák kijátszására (akik alacsonyra állítják kalandozókkal szembeni merészségüket) mostantól egy picit gyengébbnek (2-vel alacsonyabb szintű) tűnsz. Így egy veled azonos szintű még akkor sem bújik el előled, ha VIK-je 3. E képesség használata automatikus, nem kerül TVP-be.

GYÓGYITÓ AURA (104. TUDATI KÉPESSÉG)

Ezzel a gyógyító képességgel nem magadat vagy tudattársaidat tudod gyógyítani, hanem olyan kalandozókat, akik nem tartoznak a KT. soraiba. Az összegyűjtött tudati energiát a tagok kifeszítik, majd egy részét a saját tudatukhoz csatolják, létrehozva ezzel maguk körül egy láthatatlan tudati aurát. Ha ezután beszélni fogsz egy kalandozóval, az aurán áthatoló napfény gyógyítani fog a másikon D6+4 pontnyi életerőt. Csak akkor vagy képes a másikon gyógyítani, ha barátságosak vagytok egymással. Ellenséges, mogorva kalandozókon és szörnyeken nem gyógyítasz. Két gyógyító aura közömbösíti egymást, így a tudattársadon se tudsz gyógyítani. Mivel a gyógyításhoz szükséges a napfény, olyan helyen, ahol nincs természetes fény, nem fog működni a képesség (pl.labirintusokban, épületekben). Ez a képesség automatikus, használata tudatpontba nem kerül. <0 pont>

TRIKORNIS IDÉZÉS (118. TUDATI KÉPESSÉG)

Sok kalandozónak jutott eszébe a trikornist látván a lovaglás. Némelyikük meg is próbálta befogni, de rá kellett jönniük, hogy fölösleges időpocsékolás az egész. Mostantól viszont e tudati képességgel lehetőséged lesz arra, hogy megüld e csodálatos paripát. EK 118 paranccsal tudod megidézni a trikornist, ez 4 TU pontba és 20 TVP-be kerül. Mivel e nemes lény saját önszántából áll melléd, nem kell beidomítanod, viszont ahhoz, hogy hátasként tudd használni, a megfelelő idomítás szakértelmednek meg kell lennie. Mivel a trikornis a fény útját pártolja, nem mindegy, hogy viselkedsz a társaságában. Nem hajthatsz végre mindenféle alantas tetteket, mert különben azon kapod magad, hogy nincs sehol a nehezen megidézett paripád. A játékban ez annyit tesz, hogy agresziód nem lehet 4-nél magasabb. Nem adhatsz ki Támadás parancsot semleges ill. jó jellemre és az ahhoz tartozó istenekre. Végül egy BA 104 parancs, hogy még véletlenül se mészárold le hátasod rokonait. Ha ezen feltételek nem adottak, akkor a trikornis el fog hagyni. Amíg e lény hátán kalandozol, addig 10 mezőt tudsz megtenni 7 pontért, és mindezek mellett papi varázslataid elmondása 1 varázsponttal kevesebbe kerül. Hogy ezen képessége miből adódik, csak sejtéseid lehetnek, de a legendák szerint Raia birodalmát több száz tűzsörényes trikornis ménes veszi körül, s mint mondják, nem véletlenül. Végezetül egy tanács: a trikornis étvágya hatalmas, ezért sokat kell vadásznod, hogy el tudd tartani! [Fordulónként 3 kajat eszik. Azonkívül nem csak a teológias varázslatokból vonódik a -1 vp, hanem a taumaturgiásokbol is. Ez nem befolyásolja a képzettségek fejlődését, és a Butaság ára című képesség beállításait se.] <8 pont>

ISTENI KAPCSOLAT (168. TUDATI KÉPESSÉG)

Az isteni kapcsolat az egyik legritkább kegy, amit egy pap kaphat istenétől. Ezt kiérdemelni általában két módon volt eddig lehetséges. Ha a pap buzgó imák tömkelegével halmozta el istenét vagy ha a kiválasztott cselekedetei önfeláldozásról és teljes odaadásról tesznek tanubizonyságot. Ez esetben nagy valószínűség szerint az utóbbi áll fenn, hisz a KT az összegyűjtött energiát ajánlja fel istenének, ezzel érdemelve ki a kegyet. Az isteni kapcsolat lehetővé teszi, hogy úgymond személyes kapcsolatban legyél isteneddel, ami által bármikor szólhatsz hozzá, azaz nem szükségeltetik oltár ha imádkozni szeretnél. Mostantól bármely mezőről tudsz IM 2 paranccsal 30 TVP-ért imádkozni. Még olyanról is, amelyiken egy másik isten oltára áll. Ez az úgynevezett üres imának felel meg, amikor részesülsz valamelyik isteni ajándékban. IM 3 parancsal e képességet használhatod istenedtől kapott küldetés leimádkozásához is. Bár ehhez némi energia is szükségeltetik, hogy pótolja az oltárban lévő erőket, ami például az áldozati tárgyakat juttatják el istenedhez. Ezt az energiát 2 tudatponttal tudod helyettesíteni. (A 2 TU csak akkor kerül levonásra, ha küldetést imádkoztál le.) Ha azon a mezőn, ahol kiadod ezt a parancsot a te istened oltára megtalálható, akkor nem szükségeltetik a 2 TU. Ha valamiért nem sikerülne leimádkozni a küldetést (pl. nincs rá TU pontod) IM 3 parancsal akkor az IM 2-nél leírt dolgok fognak történi. Ezeket a parancsokat labirintusban is tudod használni és olyan épületekben, amelyekben BE parancs után még adhatsz ki parancsot (pl: fogadó). Ghalla történetében nagyon kevesen részesültek ebben a kegyben, így hát becsüld meg jól. Ha mégis elpártolnál istenedtől, készülj fel a legrosszabbra. Az isteni kapcsolatot csak vallási KT-k tudják kifejleszteni. [Ha van aktív, végrehajtott, de még nem leIMádkozott küldetésed, és oltáron/templomon használod az IM 2-őt, akkor nem a szokásos gyógyulás fog bekövetkezni, hanem leIMeled a küldit, mintha sima IM-et, vagy IM 3-at használtál volna. Ha a Fény Szentélyén használsz IM 3-at küldetés leIMádkozásra, akkor a program sajnos levon 2 TU-t, mintha sima mezőn állnál.. Ezért a Szentélyen sima IM-el érdemes küldetést leIMádkozni, ilyenkor nem vonódik a TU...] <6 pont>

ISTENI KÖZBEAVATKOZÁS (205. TUDATI KÉPESSÉG)

Minden isten tudja, hogy a követői között vannak olyan hűséges papok, akik sokkal több energiát fordítanak a bensőségesebb kapcsolat létrejöttére, mint más kalandozók, akik csak a hatalomért szolgálják őt. Ezen hű papokat jutalmazza azzal, hogy valamelyest hozzájárul tudati képességük kifejlesztéséhez. Mostantól ha IM 2 parancsot használsz, esetleg oltárnál v. templomnál IMádkozol úgy, hogy azzal nem küldetést teljesítesz van rá esélyed, hogy istened hozzájárul egy tudatponttal az új KT képességetek fejlesztéséhez. Minden fordulód első IMádkozásakor v. IM 2 -nél 70% eséllyel kezdesz ha ez sikertelen lenne, akkor minden következő IM-nél már +5%-kal nő az esélyed. Vagyis 70%, 75%, 80% és így tovább egészen a sikerig. Egy fordulóban csak 1 TU-val járul hozzá istened a képességedhez, vagyis ha az első IM-ra befejlesztődik az egy TU a következő IMádkozásokra legyen az bármennyi, nem fog több TU ponttal hozzájárulni. Minden olyan IM vagy IM 2 amivel Istened hozzájárul a képességetekhez, az neked nem kerül +TU pontba, se több TVP-be. Jó ha tudod, hogy minden fordulódban 70%-ról indulsz még akkor is ha az előző fordulódban nem volt "sikeres" IMádkozásod. Ha a képesség kifejlesztéséhez már csak 1 TU hiányzik, azt az EF paranccsal kell befejleszteni. [Az első üres IM-ánál, fixen 1 TU fejlodik bele a képességbe, a fenti %-os variáció már elavult.] <7 pont>

KASZTROPLANÁRIS KITELJESEDÉS (166. TUDATI KÉPESSÉG)

A 6. tudati képesség kifejlesztésekor döbbenetes dolog történik: ahogy egyre burjánzó, bugyogó tudatotok koncentrálódik, hirtelen láthatatlan falba ütköztök a kasztroplanáris létsíkon. Hosszú időt és rengeteg tudati energiát felemésztő kutatásba kerültök ezen a bizarr, a tudomány mai állása szerint alig ismert létsíkon, és ráébredtek, hogy az egész tudati összefonódás, a fejlesztés, a tudati tevékenységetek a kasztroplanáris létsík irinyó-pirinyó, külső határvidékén zajlott. A további kasztroplanáris fejlődéshez szükséges, hogy ezen az ismeretlen tér-idő matériából szőtt falon áttörjetek, és a teljes kasztroplanáris síkot bebarangolva valósíthassátok meg végre álmaitokat. [Ezt a képességet tehát teljes egészében arra fordítottátok, hogy megismerjétek, felkutassátok a kasztroplanáris határvidéket, megismerjétek a falat, ami a további fejlődéstől elválaszt, és áttörjétek azt - mindezt egyetlen képességben!] Végre sikerült! Először a KT vezető, majd sorban a többi KT tag "kasztro-teste" is átfurakodik a megfoghatatlan és leírhatatlan falon, és feltárul előttetek a kasztroplanáris létsík végtelenje! Döbbenetes érzés, egyszerre felkavaró, sokkoló és hihetetlen. Mintha egy teljesen más anyagból, más fizikai törvények szerint felépült univerzumban lennétek. Ahhoz, hogy a kutatásokat itt folytathassátok, először is meg kell ismernetek a lehetőségeket. A kasztroplanáris kiteljesedésnek egyébként van néhány "mellékhatása" is: mostantól a tudatkinézist 120 mezőre tudjátok használni, 2 kg-ig ingyen, és afölött minden 2 kg-ért 1 TU árán, a tudati vitalizáció max. nem 50, hanem 75 ép-t gyógyít mostantól. [A 7. KT képesség kifejlesztése a kasztroplanáris tér teljes felfedezésével fog telni, amelynek eredményeképpen a KT kitágul, újabb lehetőségek tárulnak fel előtte.]

KASZTROPLANÁRIS KITÁGULÁS (197. TUDATI KÉPESSÉG)

A kasztroplanáris tér kitágulása során újabb érdekes felfedezéssel lettél gazdagabb: bár a közös tudatnak vannak korlátai (igaz, ezek kitartó gyakorlással és fejlesztéssel kitolhatók), léteznek még magasabb szintű összefonódások is! Az ilyen "tudati szövetségek" olyan, elképzeléseikben hasonló közös tudatokból állnak, melyek készek megosztani belső energiájukat más tudatokkal. Egy ilyen összefonódás legfőbb előnye, hogy felhasználhatod a kasztroplanáris teret olyan dolgokra, melyekre eddig csak tudattársaid esetén voltál képes (az A és IN parancsokat ugyanúgy használhatod a szövetséges KT-k tagjaira, mint tudattársaid esetén, és TU-t is tudsz nekik átadni, emellett kiadhatsz rájuk EK parancsot is). Egy szövetségbe való belépést csak a KT vezetője kérheti, a FELV <szövetség> parancs kiadásával (a szövetségek számai 9301-től 9399-ig terjednek). Amennyiben MINDEN, a szövetségbe tartozó KT vezetője előtte kiadta a FELV <te KT-d sorszáma> parancsot, úgy KT-tok máris tagja a szövetségnek, ellenkező esetben viszont úgy látszik, további egyeztetésre van szükség. Amennyiben egy új szövetséget szeretnél alapítani, úgy a FELV parancs paraméterének olyan számot adjál meg, amelyhez még nem tartozik szövetség (ekkor a parancs automatikusan sikeres lesz). A szövetség további megkötéseit és lehetőségeit a résztvevő közös tudatoknak kell megbeszélniük. Egy újabb FELV parancs hatására a KT automatikusan kilép abból a szövetségből, melynek éppen tagja. A kasztroplanáris tér felfedezése még egy jelentős előnnyel jár: mostantól képes vagy a tudatpajzsot komolyabb tudati koncentrálás nélkül, meditációval felhelyezni. Ha az EK 3 1 parancsot használod, akkor tudatpont helyett 10 TVP-t használsz fel. Nem helyezhetsz el ezzel a módszerrel tudatpajzsot KT társadon.

NŐVÉRIDÉZÉS (258. TUDATI KÉPESSÉG)

Egy Raia papi közösség számára előbb vagy útóbb megadatik istenétől, hogy olyan erőket hívjon segítségül a gonosz elleni harcra, amivel hathatós csapást mérhet a sötét erőkre. Ilyen segítségnek számít bizonyos angyalok vagy avatárok megidézése az anyagi síkra, ahol azok aztán elkezdik "áldásos tevékenységüket". EK 258 paranccsal 3 tudatpontért és 10 TVP-ért mostantól képes vagy az arkangyalok fajához tartozó védőnővér idézésére. Ezt a csodálatos teremtményt olyan mezőn érdemes megidézned, ahol olyan épületek vannak, aminek lakóit az angyal védő szárnyai alatt szeretnéd tudni. Hiszen onnantól kezdve, ha valami megátalkodott gonosz teremtmény bántani akarja az épület lakóit, előbb a védőnővérrel kell szembenéznie és csak utána a ház lakóival. Amit az angyal nagy valszínűséggel meg fog akadályozni még az "élete" árán is egy teljes éven keresztül. Idézéskor azon a mezőn kell állnod, amin azok az épületek vannak amiket védeni szeretnél az angyal által. Mivel az angyalok a fény útját követik, a védőnővér csak semleges és jó jellemű lakókat véd meg, gonoszokat nem. Az angyal mindaddig védelmezni fogja a rábízott mezőt, míg el nem pusztítják - ami az anyagi síkon szinte lehetetlen - vagy valamilyen mágia vissza nem taszítja saját síkjára.
<0 pont>

ÖNISMERET (236. TUDATI KÉPESSÉG)

Hiába! Mindig is sejtetted hogy a gyógyítás közben folytatott köldöknézésnek mellékhatása is lehet. Testi erősödésed mellett kevésbé láthatóan de mentálisan is előrébbléptél. Önismereted foka lassan lassan meghaladta még az egykori alanori Raia főpap Medita Tiv legendás képességeit is. Most elérkezett az a pillanat amikor az eddig lassan, észrevehetetlenül lejátszódó változások robbanásszerűvé váltak. Mostantól szinte mindent tudsz magadról amit eddig csak sejtettél. Sok sikert eme adományhoz, megdolgoztál érte... de ne feledd: ne hagyd, hogy rabjává váljál a tudásnak... az érzelmek gyakran többet érnek. [megjegyzés: a karakterlapon a fegyveres képzettségek, és a szakértelmek mögött %-os formában megjelenik, hogy a következő szint eléréséhez milyen előrehaladást tettél. Az alakváltók szakértelmei nem 100, hanem 110%-nál nőnek meg. Mivel a fejlettségnek csak az utolsó két számjegye látható, a 105% pl. 05 alakban fog látszani.] <1 pont>

KLAUSZTROPOLÁRIS VARÁZSENERGIA (191. TUDATI KÉPESSÉG)

Az Arany Magisztrátus tagjai Fairlight leghűségesebb hívei. Istenük igéinek terjesztéséhez az egyik fontos elem a mágia. Ezért, a Hit és a Tudat erősítése érdekében a tagok ezentúl - a tudati fejlesztés arányában - bónusz varázspont-regenerációt kapnak. A tagok minden forduló elején annyiszor +5% VP-t regenerálnak amennyi TU-t már belefejlesztettek az aktuálisan fejlődő KT-képességbe. A bónusz felső határa +100%. A képesség a nekrofun-effektussal és más VP-manipuláló hatással egyaránt összeadódik, de ezek a hatások már nem duplázzák tovább ezt a regenerálódást. A klausztropoláris varázsenergiának csak egyetlen hátránya van: kör elején csak feleannyi életpontot regenerálsz, mint a képesség ismerete előtt. <8 pont>

ÖNFELÁLDOZÁS (313. TUDATI KÉPESSÉG)

A pszi regeneráció használata minden jóérzésű kalandozó számára aljas és undorító cselekedet. Sajnálatos módon a kalandozók egy másik, egoista, amorális kisebbsége számára ez is csak egy további eszköz a többiek kiszipolyozására. Ezért a Lélektisztító Irgalmas Nővérek, Raia segedelmével, a ghallai kalandozó közösség hasznára megalkották az Önfeláldozás nevű tudati képességet. Ezentúl, azon a mezőn, ahol egy Lélektisztító tábort ver, mindenki nyugodtan hajthatja álomra a fejét, biztos lehet benne, hogy mentesül az életerejére éhes kalandozók gonosz praktikái alól. Sajnálatos módon a megidézett sötét energiák semlegesítése nem megy minden áldozat nélkül, így a képességet használónak fel kell készülnie rá, hogy a saját testi épségét is veszélyezteti a többiek megvédésének érdekében! Viszont a képesség lehetővé teszi, hogy az azt használó kalandozó a semlegesítendő gonosz energiák egy részét visszairányítsa annak megidézőjére, így a védelem terheit megosztja saját maga, és a támadást előidéző bűnös lélek között.. A képesség automatikus, használata tudatpontba nem kerül. <0 pont>

ISTENI SEGÍTSÉG (142. TUDATI KÉPESSÉG)

A vallásos közös tudatok tagjai sokat fordítanak energiájukból arra, hogy istenükkel szorosabb, úgymond bizalmasabb kapcsolatot tudjanak létrehozni mint más hívő kalandozók. A buzgó imák és a küldetések szorgos teljesítése persze ehhez kevés. A KT az összegyűjtött tudati energiát istenének fölajánlva érdemli ki azt a kegyet amit ezek után gyakorolhat. Mostantól fogva ha oltárnál vagy templomban IMádkozol és azzal nem küldetést teljesítesz, akkor a szokásos gyógyulás, varázspont vagy szerencse növekedés mellett valamelyik másik kegyben is részesülsz. Tehát ha eddig az üres imádkozáskor gyógyultál, akkor mellette mostantól még a szerencséd is fejődni fog. Persze akinek eddig a szerencséje fejlődött az nem biztos, hogy a gyógyulás kegyét fogja megkapni. Hogy mi az a második kegy amiben a közös tudat részesül, nagyban függ az általuk követendő istentől és attól, hogy mit kaptak eddig imádkozáskor. E képesség használata tudatpontba nem kerül. <9 pont>

BESZÉD AZ ÁLLATOKKAL (171. TUDATI KÉPESSÉG)

Ismét sikerült egy lépéssel közelebb kerülnöd a természet nálad egy fokkal egyszerubb lényeinek a megértéséhez. Szívós munkával és hosszadalmas tudati koncentrálással a szörnyek szokásainak ismeretében egy magasabb szintet értél el, ami igencsak megkönnyíti néhány mindennapos tennivalódat: ezután nagyobb eséllyel kutathatsz táborozásod alatt szörnyek nyomai után (+15% esély a szörnykeresés sikerére), és FOG sikerének esélye is jócskán megno (mintha csapdakészítésed 4-el magasabb szintu lenne). <2 pont>

A VÉGTELEN MEGISMERÉSE

Eljutott végre a Közös Tudatotok addig a pontig, hogy szabadon képesek vagytok barangolni a kasztroplanáris térben. Megismertétek elmétek határait, uraljátok a szellemeteket. Bár további képesség fejlesztésére már nincs lehetoségetek, az EF parancsot továbbra is használhatjátok. Ez foként akkor fontos, ha van valamilyen képességetek, amely az EF-felt TU-któl függően muködik. Azonban vigyázz, a mostantól számított huszadik fordulóban (a forduló végén) az EF-ed nullázódik, majd ezután minden huszadik fordulóban ismét. Ha ez alatt az ido alatt sikerült legalább 30 TU-t fejlesztened a képességbe, a nullázódáskor kapsz +1 TNO-t és +1 KNO-t. Tehát ez alatt az ido alatt mindenképp érdemes 30-at fejleszteni, de ha KT képességed szempontjából kedvezo, lehet akár többet is. Fontos: tetszoleges KT kérheti-e 20 forduló kitolását egészen 30 fordulóig, de ez ezután az egész KT-ra érvényes lesz, és késobb nem változtatható meg. A kitolásnak elonye, ha esetleg nagyon sok EF-elésnél is csinál valamit a képesség, akkor jobban ki tudjátok használni (pl. Ezüst Kígyók), hátránya, hogy ritkábban kaptok TNO-t és KNO-t. A fejlesztéssel új képességet nem tudtok kifejleszteni, tehát mostantól az örökkévalóságig a 14., a "Végtelen megismerése" nevű képességet fejlesztitek. A fentieken kívül, a 13. képesség kifejlesztésével együtt megkaptok három képességet, ezek a gyógyító totem, önismeret és a butaság ára. Következzék ezek rövid leírása. Gyógyító totem. Használat: EK 116 < életerő% >  <gyógyító varázslat> . Ha az életerőd a második paraméterként megadott % alá esik, automatikusan használod a harmadik paraméterben megadott gyógyító varázslatot. Az életero% 30 és 90 között kell, hogy legyen. A < gyógyító varázslat > lehet 1 is, ebben az esetben tudati vitalizációt hajtasz végre. A parancs kikapcsolásához egy üres EK 116 parancsot adj ki. Önismeret. A karakterlapon a fegyveres képzettségek, és a szakértelmek mögött %-os formában megjelenik, hogy a következo szint eléréséhez milyen elorehaladást tettél. Az alakváltók szakértelmei nem 100, hanem 110%-nál nonek meg. Mivel a fejlettségnek csak az utolsó két számjegye látható, a 105% pl. 05 alakban fog látszani. A butaság ára. Az EK 273 <határ><VP>parancs kiadásával beállíthatod, mennyivel több vp-t akarsz elkölteni a <határ>-nál kisebb vp-költségu varázslatokra! A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de jobban fejlodik a megfelelo szakértelem. Példa: EK 273 8 2 hatására minden 8 vp-nél KISEBB varázspontköltségu varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb, de vámpirizáció NEM), 2 vp-vel többe kerül. A 3. paraméterhez, ha akarsz, hozzáadhatsz 200-at: ekkor a parancs csakis a teológia varázslatokra fog vonatkozni! Ha 400-at adsz hozzá, akkor csakis a taumaturgiásokra. Pl. EK 273 8 202 hatására a gyógymógyot 2 VP-vel drágábban lövöd, de az energiatüskét nem. EK 273 8 402 esetén az energiatüskét lövöd drágábban, a gyógymógyot nem. Egyszerre lehet érvényben teológiás és taumaturgiás beállításod is. A beállítások üres EK 273-mal törölhetők.


Lélektisztító Irgalmas Nővérek

9105-ös számú Közös Tudat.
Vezető: White Nor Wacak
2004.08.01. állapot
Agak Szittya5577
Ashikaga Jósui 4969
Ariel Oenothera S. 1078
Astaroth 3301
A Vándor 4000
Bátor Botond 3433
Bohmer Kair 2201
Chisho 3786
Csermenkő Zinyőke 1340
Darkseid 3448
Deafblind Dumb 2526
Death Knight 2297
Don Ermytage 1119
Dr. Yván 2906
Duci 1807
Esgalcam 5582
Fehér Kelduin 2919
Fire Elemental 5431
Geor Dar Khordak 3227
Gita D'Sycur 4721
Goroda 5397
Holdfény 2317
Hulk Hogan 3978
Im Med Haul 4246
Killer 1304
Legolas fia Ljerk 4605
Leindlar 1376
Lord Rochford 5915
Lorinden 2274
MacVaren 1985
Miko Jamadzsi 3571
Neon Ultra 3692
Petrimond 3298
Pinyó 1409
Octavianus 5579
Quad Damage 1835
Raphael 5539
Red Bloody Gore 5402
Ridge Valentine 2205
Ridvor Merdarogh 1195
Saigoni Thor 1834
Sam P`illa 4649
Seuso di Pelso 4627
Shila 3615
Simónia 3699
Sir Kris 1018
Sir Werzuio Muerte 5533
Spear Hackman 1060
Soi D'Arnan 4736
Stefanie 1667
Steven McCar 1735
Tarantella 4148
Tormentor Rex 3274
Ved-Smillon 5197
Warchild 4972
Warhammer 4512
White Nor Wacak 2351
Yaxina Von Violent 4573
Zaknafein 4960
Zee-Mankó Tim 4646



   
 
Ajánlott: 1024x768, true color, Internet Explorer 6.   Created by Dohren 2004.